Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizare, tiparire si distributie materiale pentru proiectul ?Promovarea la nivel national a resurselor turistice din zona comunei Panaci, judetul Suceava?, cod SMIS 28833


Detaliu pentru invitatia numarul 345246
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PANACI (PRIMARIA PANACI)
Numar invitatie: 345246/15.04.2013
Denumire contract: Realizare, tiparire si distributie materiale pentru proiectul ?Promovarea la nivel national a resurselor turistice din zona comunei Panaci, judetul Suceava?, cod SMIS 28833
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PANACI (PRIMARIA PANACI)Cod fiscal: 4326892, Adresa: Com. Panaci, sat Panaci, nr.297, jud. Suceava, Panaci, Telefon: 0230 576525, Fax: 0230 576653
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Panaci, sat Panaci, nr.297, jud. Suceava, Panaci, Romania, cod postal: 727405, telefon: +40 230576525, fax: +40 230576653, persoana de contact: VASILE COZAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. Panaci, sat Panaci, nr.297, jud. Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizare, tiparire si distributie materiale pentru proiectul ?Promovarea la nivel national a resurselor turistice din zona comunei Panaci, judetul Suceava?, cod SMIS 28833
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare, tiparire si distributie materiale pentru proiectul ?Promovarea la nivel national a resurselor turistice din zona comunei Panaci, judetul Suceava?, cod SMIS 28833Se vor promova obiective/activitati turistice aflate/derulate pe raza comunei Panaci : Agroturism;Turismul ecumenic (Schitul Piatra Taieturii;Biserica Panaci (Catedrala Muntilor);Manastirea Catrinari;Biserica din Coverca; Biserica din Glodu; Biserica din Dragoiasa) Turismul montan (Drumetii: traseele turistice Panaci - Calimani - Iezer, Paltinis - Vf. Calimanul Cerbului, Coverca? Vf. Calimanul Cerbului) Agrement (escalada, alpinism, mountain bike, zborul cu parapanta) Turism cinegetic, Turism cultural (Ziua Comunei Panaci; Sarbatori traditionale;Arta populara), Ecoturism (Flora: Arborele zmeu, Roua cerului, Peisaje naturale: Depozitul forestier si fosilifer de la Glodu; Izvoare naturale) prin realizarea de: Roll-up ? 32 buc.Afi?e A0 ? 160 buc.Bro?uri- 1000 buc.Bannere de interior - 16 buc.Stendere - 16 buc.Bannere outdoor - 44 buc.Mape de prezentare - 10960 buc.Cataloage de prezentare - 10000 buc.Har?i turistice - 10000 buc.DVD ?uri - 10000 buc.Pixuri personalizate - 4160 buc.Pliante cartonate - 15000 buc.Ghiduri turistice - 10000 buc.
II.1.6) CPV: 39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 530, 244 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 10.600 lei; Perioada de valabilitate: 120 zile de la data depunerii ofertei. Se va constitui fie cu Scrisoare de garantie emisa de Banci sau Societati de asigurari, fie prin virament in cont deschis la Trezoreria Mun. Vatra Dornei IBAN RO94TREZ5975006XXX000540, fie prin depunere numerar la casieria autoritatii contractante. Restituirea garantiei se face in 3 zile de la semnarea contractului/lor in baza cerererii de restituire transmisa autoritatii contractante. In cazul Operatorilor economici externi convertirea RON- valuta se va face la cursul BNR afisat cu 5 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.Conditii de retinere a garantiei de participare: - atunci cand ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; atunci cand ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; atunci cand ofertantul nu constituie garantia de buna executie a contractului; suma retinuta va fi calculata conform prevederilor Art. 278 alin. 1 din OUG 34/2006 atunci cand ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278 indice 1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie - 5 % din pretul contractului fara TVA ;
- modul de constituire a garantie de buna executie : ? Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantie irevocabil si neconditionat, emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006 .Constituirea garantiei de buna executie se face in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului. In caz contrar, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, sau? Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat. Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul de lucru care va fi implicat in derularea contractului(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Operatorii economici participanti la procedura Ofertantul /Ofertantul asociat /Subcontractantul /Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1) completat. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: VASILE COZAN - primar, ILIE PETROVICI - viceprimar, BOACA LACRAMIOARA - secretar, APETRII MARIA - contabil, Ionela Cozma-referent, consilieri locali: ANDREI ACATRINEI, ALUPEI I. DRAGOS, ALUPEI GH. DRAGOS, VASILE CRUCIANU, CATALIN LOSTUN NEGREA, CRISTINEL MONACEL MIRON, CONSTANTIN MORARU, MIHAI MORARU, CORNEL TARANU, MIRCEA MARIUS TARCAOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 5 (Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta) completat Pentru persoanele juridice/fizice romane: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri. Mod de dovedire: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis pana la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC pentru activitatile din cadrul contractului.. Operatorul economic care va fi clasat pe primul loc, va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata la solicitatrea autoritatii contractante, care va fi transmisa inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii. Pentru persoanele juridice/fizice straine: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egal decat 1.000.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea.Acordul de asociere trebuie sa contina cel putin: -Lista tuturor asociatilor;
-Nominalizarea liderului de asociatie;
-Clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinireacontractului ;Se va prezenta imputernicirea expresa si autentica a liderului de asociatiede a reprezenta asociatia si a semna documente in numele acesteia.Fiecare asociat va prezenta toate documentele solicitate pentrudemonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare., Informatii privind subcontractantii. Se va prezenta Acord de subcontractare din care sa rezulte informatii privind partile din contract indeplinite de subcontractati, daca este cazul si declaratie privind subcontractantii. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., DOTARE TEHNICA Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa echipamentele tehnice si dotarile necesare pentru derularea in bune conditii a contractului. Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul dreptul de a solicita oferantului aflat pe primul loc documente care sa sustina si sa confirme informatiile precizate in documentele de calificare. Se va completa Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicabile in vederea asigurarii calitatii in vederea indeplinirii corespunzatoare a contractului de servicii, 1 specialist PR/responsabil distributie Studii: Studii superioare specializarea comunicare sociala si relatii publice; Experienta profesionala Minim 5 ani de experienta generala Participarea la minim 1 contract similar pe aceesi pozitie. Se va prezenta CV si angajament in nume personal., 1 Etnograf Studii: Studii superioare specializarea estetica artelor vizuale; Atestare ca expert in domeniul bunuri cu semnificatie etnografica de catre Ministrului Culturii si Cultelor in conformitate cu prevederile art. 27 alineatul (2) si art.53 lit.1 din Legea 182/2000 sau echivalent Experienta profesionala Minim 5 ani de experienta generala Participarea la minim 1 contract similarpe aceesi pozitie.Se va prezenta CV si angajament in nume personal., 1 Fotograf Studii: Studii superioare Diploma de fotograf recunoscuta CNFPA sau echivalent Experienta profesionala Minim 5 ani de experienta generala Participarea la minim 1 contract similar pe aceesi pozitie.Se va prezenta CV si angajament in nume personal., Expert procesare computerizata a imaginii Studii: Studii superioare specializarea Fotografie-Videoprocesare computerizata a imaginii Experienta profesionala Minim 5 ani de experienta generala Participarea la minim 1 contract similar pe aceesi pozitie.Se va prezenta CV si angajament in nume personal., Experti design/grafica Studii: Studii superioare specializarea grafica sau diplome de grafician calculator recunoscute CNFPA sau echivalent Experienta profesionala Minim 5 ani de experienta generala Participarea la minim 1 contract similar in calitate de Designer/Grafician.Se va prezenta CV si angajament in nume personal., Coordonator activitate Studii: Studii superioare; Diploma de Manager de proiect, recunoscuta CNFPA sau echivalent; Experienta profesionala Minim 5 ani de experienta generala. Participarea la minim 1 proiect in calitate de manager si implicarea intr-un proiect/contract cu obiect similar obiectului contractului (indiferent de pozitia detinuta).Se va prezenta CV si angajament in nume personal., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de beneficiar ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a contractului personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului).Important: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse. Se va prezenta lista personalului responsabil de realizarea contractului + CV-uri persoane responsabile, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani, Informatii privind experienta specifica Prestatorul de servicii trebuie sa isi demonstreze experienta anterioara prin 1 (unu)? maxim 2 (doua) contracte similare ca obiect ( promovarea unei zone turistice sau a unui produs turistic) din care sa se fi receptionat activitati cumulate de minim aceeasi valoare cu cea estimata pentru prezentul contract (530.244 lei fara TVA).. Pentru a fi considerat contract similar, trebuie sa reiasa ca ofertantul a realizat si predat in cadrul acestui contract : pliante, brosuri, cataloage, harti, distributie de materiale de promovare, pixuri, mape.Copie conform cu originalul dupa contract, din care sa reiasa obiectul, valoarea si beneficiarul; Copie conform cu originalul dupa Procese ? Verbale si/sau Recomandare. Se va prezenta Fisa cu Experienta similara., Informatii privind experienta generala, Se va prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertei), care va contine valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, cu evidentierea experientei in realizarea/ furnizarea de materiale de promovare. Certificate emise de organisme autorizate care sa ateste ca ofertantul detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001 (in domeniul prezentului contract) sau alte certificate echivalente, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de furnizare a materialelor de promovare
30
Descriere: Perioada de furnizare a materialelor de promovare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.04.2013 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer