Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REALIZARE TROTUARE SI PISTE DE CICLISTI, IN COMUNA LOVRIN, STRADA PRINCIPALA, JUDETUL TIMI?


Detaliu pentru invitatia numarul 356882
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LOVRIN (PRIMARIA)
Numar invitatie: 356882/13.01.2014
Denumire contract: REALIZARE TROTUARE SI PISTE DE CICLISTI, IN COMUNA LOVRIN, STRADA PRINCIPALA, JUDETUL TIMI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LOVRIN (PRIMARIA)Cod fiscal: 4914116, Adresa: LOVRIN, STR. PRINCIPALA, NR.206, JUD. TIMIS, Lovrin, Telefon: 0256/381002, Fax: 0256/381002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOVRIN, STR. PRINCIPALA, NR.206, JUD. TIMIS, Lovrin, Romania, cod postal: 307250, telefon: +40 256381002, fax: +40 256381002, persoana de contact: VASILE GRAUR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOVRIN, STR. PRINCIPALA, NR.206, JUD. TIMIS, Lovrin, Romania, cod postal: 307250
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REALIZARE TROTUARE SI PISTE DE CICLISTI, IN COMUNA LOVRIN, STRADA PRINCIPALA, JUDETUL TIMI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui contract de achizitie publica pentru executare lucrari privind obiectivul " REALIZARE TROTUARE SI PISTE DE CICLISTI, IN COMUNA LOVRIN, STRADA PRINCIPALA, JUDETUL TIMI? ".Caracteristicile principale ale constructiei sunt urmatoarele: - categoria lucrarilor: trotuare ?i piste de ciclisti;
- lungime totala trasee amenajate: 3.665, 00 m;? din care: o pe partea dreapta (spre Timi?oara): 2.300, 00 m;o pe partea stanga (spre Timi?oara): 1.365, 00 m;
- latimea partii carosabile: 2, 00 m;? din care: o trotuar: 1, 00 m;o pista de ciclisti: 1, 00 m;
- suprafata carosabila totala: 7.505 m²;
- panta transversala: 1, 5 %;
- structura rutiera: mixta.Alte detalii se regasesc in Proiect tehnic ? Caiete de sarcini, Liste de cantitati.Total executie lucrari: Valoarea totala estimata cuprinde contravaloarea lucrarilor de constructi-montaj (C+M) in valoare estimativa de 832.164, 60lei fara TVA la care se adauga cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, in valoare de 102.887, 67 lei fara TVA. Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta 10% din valoarea estimata a investitiei.Cheltuielile diverse si neprevazute vor fi decontate doar daca apar, cheltuieli de lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului.
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 935, 052.27 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 16.000, 00 lei si se va constitui conform art.86 alin(1) din H.G. nr. 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; Garantia se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul ofertantilor IMM, care fac dovada in acest sens cf. legii 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia se constituie in procent de 50% din cuantum. Contul in care se va depune garantia de participare: RO98TREZ6275006XXX000645. In conformitate cu art.278^1 alin. 1 lit. b din OUG 34/2006 autoritatea contractanta va retine contestatorului (in cazul unei contestatii nefondate catre CNSC) din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.612, 16 lei.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Se va constitui in termen de 3 zile de la data semnarii contractului. Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ( Formularul nr. 26 ) sau de o societate de asigurari (conf. art. 90 alin. 1 din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante cf. H. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantum.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare Formular 1 - Declaratie pe proprie raspundereIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentare Formular nr. 2 - Declaratie pe proprie raspundere. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazutede art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 3Prezentare declaratie privind neincadrarea in art. 69'1- Formular nr. 4 aceasta trebuie prezentata si de catre tertul sustinator (tertii sustinatori), precum si de subcontractant(i).Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract Formular 5.In cazul ofertei comune fiecare asociat va prezenta documentele mai sus precizate.Avand in vedere prevederile art.5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011 formularele trebuie prezentate obligatoriu in original.Autoritatea isi rezerva dreptul, cf. art. 11 alin. 3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare de a solicita precizari sau confirmari suplimentare cu privire la orice document prezentat de catre operatorii economici, atat acestora cat si autoritatilor competente ce pot furniza informatii.Lista persoanelor care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: GRAUR VASILE - responsabil legal de proiectJURAVLE ARTEMIZIA - contabilTRUTA EUGEN - presedinte comisieROSU AURELIA - membruFLORINCA MIRCEA - membruPersoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local emis pentru punctul de lucru/punctele de lucru implicate in derularea contractului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata cu prezentarea documentului in original (cel emis de statul de resedinta al ofertantului) sau copie conform cu originalul.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertei comune fiecare asociat va prezenta documentele mai sus precizate. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate domeniul de activitatea supus licitatiei.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, ofertantul/candidatul va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare cu apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in traducere legalizata in limba romana. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular). Certificatele/documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Vor fi prezentate: - bilant contabil sau extras din acesta aferente exercitiului financiar 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate de organele competente. Pentru persoanele juridice straine, documentele edificatoare sunt acceptate cu conditia sa fie in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si sa fie prezentate in copie certificata pentru conform cu originalul in traducere in limba romana, semnata si parafata de un traducator autorizat. Se va completa Formularul de Declaratie financiara., Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare pentru executie lucrari de 200.000 lei la data semnarii contractului pentru o perioada de min. 3 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte, dovedite prin scrisoare bancara. Executantul trebuie sa detina resursele financiare necesare executiei pe o perioada de minim 3 luni. Ofertantul trebuie sa demonstreze, ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada solicitata. Se va prezenta Formularulde identificare financiara. Se va prezenta dupa caz, scrisoare de garantie bancara, linie de credit sau numerar (cash) disponibil in cont nominalizat (alocat) pentru proiectul respectiv. Disponibilitatea de sustinere a lucrarii, va trebui sa contina suma si perioada. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, suplimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care documentele prezentate nasc anumite neclaritati evidente., Media cifrei de afaceri globale aferenta executiei de lucrari ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, respectiv 2013, 2012 si 2011, trebuie sa fie cel putin egala cu de doua ori valoarea lucrarilor supuse prezentei licitatii, respectiv 1.664.329, 20 lei (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant). Ofertantii straini vor lua in calcul cursul mediu, comunicat de ECB pentru anul respectiv. Se va completa fisa de informatii generale. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 - cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea licitata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul impreuna cu asociatii ? trebuie sa prezinte o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani raportati la data limita de depunere a ofertelor continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati locale sau clienti privati. In cazul societatilor mixte/ consortiilor /asocierilor, cerinta va fi indeplinita in totalitate de catre unul din membrii asocierii demonstrandvaloarea de minim 832.164, 60 lei prin prezentarea unui contract de executie lucrari cu obiect similar. Daca este un singur ofertant acesta trebuie sa demonstreze valoarea de minim 832.164, 60 lei prezentand un contract de executie lucrari cu obiect similar. Se va prezentaformularul de Experienta similara insotit de certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conf. cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit emise sau contrasemnate de benef.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parte., Operatorul economic impreuna cu ofertantul asociat si subcontractant, dupa caz, trebuie sa faca dovada ca poate dispune (proprietate / leasing, contract / precontract de inchiriere sau angajament) de toate tipurile de utilaje si echipamente necesare executarii lucrarii: longrina metalica 3M, motocompresor aer mobil de joasa presiune 4-5.9 mc/min, ciocan pneumatic (exclusive consum aer) 8-15kg , compactor static autoprop. cu rulouri (valturi) r8-14 de 14 TF, compactor static autoprop. cu rulouri (valturi) pana la 12 TF, compactor static autoprop. pe pneuri 8-10 TF, autocisterna cu dispozitiv de stropire cu M.A.J. 5-8T, tractor pe pneuri cu remorca 3T 65CP, incarcator frontal pe pneuri pana la 2.6-3.9, incarcator frontal pe senile 0.5-0.99MC, centrala de beton semiautomatizata 21-40MC/ORA, buldozer pe senile 65-80CP, autogreder pana la 175CP, excavator pe senile cu o cupa cu motor termic 0.40-0.70MC. Se vor accepta si declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Lista nominala a personalului propus pentru indeplinirea contractului: Expertii cheie trebuie sa fie minim 3 (trei) si sa indeplineasca urmatoarele criterii minimale: -sef de santier: 1 inginer cu specizarea CFDP cu experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri, poduri, dupa caz; -1 responsabil tehnic responsabil cu executia (RTE) in domeniul constructiilor de drumuri, poduri, dupa caz, atestat MDRT, conform Legii nr. 10/1995 publ. in M.OF. nr. 12/24.01.1995 si H.G. nr. 925/1995 publ. in M.O. nr. 286/11.12.1995; - 1 responsabil cu asigurarea calitatii (CQ controlor de calitate) conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii, Ordinului ISC nr. 356/2007; Se vor prezenta atestatpentru RTE, iar pentru expertii CQ decizia de numire. Se va prezenta Declaratie de disponibilitate. Nota: Se va permite, pe langa prezentarea de contracte de prestari servicii si contracte de colaborare cu persoanele de specialitate si angajamente. Se vor prezenta Declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului . Acestia trebuie sa prezinte contracte de munca completate la zi si inregistrate la ITM, CV-uri, diplome si alte atestari/autorizari profesionale sau grade/titluri stiintifice sau contracte comerciale (civile). Pentru responsabilul tehnic responsabil cu executia se va prezenta doar atestatul in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, Informatii privind subcontractantii: Prezentarea Declaratiei privind subcontractantii, specializarea si acordul acestora. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in sit. art. 69^1 din OUG 34/2006. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Se va prezenta Acordul de subcontractare., Informatii privind asociatii: Se va prezenta Acordul de asociere care va cuprinde in mod obligatoriu, drepturile si obligatiile fiecarui asociat, perioada de valabilitate (minim: durata contractului), desemnarea asociatului lider ce va fi raspunzator de indeplinirea obligatiilor contractuale, procentul de indeplinire a contractului corespunzator fiecarui asociat (procent si valoare), obiectul concret al contributiei fiecarui asociat la realizarea contractului; clauze de reziliere.
In cazul in care oferta este declarata castigatoare , la semnarea contractului de lucrari va fi prezentat acordul de asociere legalizat. Cerinta minima privind cifra medie de afaceri in domeniul principal de activitate va putea fi dovedita prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor. Asociatia va prezenta un singur set de documente ce vor fi inserate in ordinea solicitarii prin prezenta Fisa de date a achizitiei, succesiv pentru fiecare asociat . Se va prezenta Declaratia privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora si Declaratie privind legalizarea asocierii, Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la 69^1 din OUG 34/2006. Certificare ISO 9001 /2008 sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? valabila la data limita de depunere ofertelor, eliberatde o persoana acreditata de RENAR sau de un organism membru al EA European Co-operation for Accreditation.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert. In cazul unei asocieri aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea de contract (activitatea) pe care acesta o indeplineste., Standardele de protectia mediului ISO 14001:2004 sau echivalent pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei ? valabila la data limita de depunere ofertelor, eliberat de o persoana acreditata de RENAR sau de un organism membru al EA European Co-operation for Accreditation.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert. In cazul unei asocieri aceastaconditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea de contract (activitatea) pe care acesta o indeplineste.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2014 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.01.2014 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2014 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer