Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizarea a 4 cladiri multifunc?ionale cu destinatia de after school la unitati de invatamant ce apartin de Liceul Teoretic A.I. Cuza ? centru de executie bugetara, respectiv: Scoala Gimnaziala Liviu Rebreanu (fosta Scoala generala Nr. 21), Scoala Gimn


Detaliu pentru invitatia numarul 347694
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: LICEUL TEORETIC ALEXANDRU IOAN CUZA
Numar invitatie: 347694/30.05.2013
Denumire contract: Realizarea a4 cladiri multifunc?ionale cu destinatia de after school la unitati de invatamant ce apartin de Liceul Teoretic A.I. Cuza ? centru de executie bugetara, respectiv: Scoala GimnazialaLiviu Rebreanu (fosta Scoala generala Nr. 21), Scoala Gimnaziala nr. 82, Scoala Gimnaziala nr. 195, Scoala Gimnaziala Alexandru Ioan Cuza (fosta Scoala generala Nr. 199).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLICEUL TEORETIC ALEXANDRU IOAN CUZACod fiscal: 4316350, Adresa: ALEEA BARAJUL DUNARII NR.5, sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 3404811, Fax: +40 3404811
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA SECTOR 3 STRADA PARFUMULUI NR 2-4 BUCURESTI -REGISTRATURA GENERALA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA SECTOR 3 STRADA PARFUMULUI NR 2-4 BUCURESTI - SALA DE CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizarea a4 cladiri multifunc?ionale cu destinatia de after school la unitati de invatamant ce apartin de Liceul Teoretic A.I. Cuza ? centru de executie bugetara, respectiv: Scoala GimnazialaLiviu Rebreanu (fosta Scoala generala Nr. 21), Scoala Gimnaziala nr. 82, Scoala Gimnaziala nr. 195, Scoala Gimnaziala Alexandru Ioan Cuza (fosta Scoala generala Nr. 199).
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare (PT + DDE), in valoare de 58.548, 00 lei fara tva, execu?iein valoare de 7.315.724, 00 lei fara tva, si cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 74.720, 00 lei fara tva, pentru realizarea a4 cladiri multifunc?ionale cu destinatia de after school la unitati de invatamant ce apartin de Liceul Teoretic A.I. Cuza ? centru de executie bugetara, respectiv: Scoala GimnazialaLiviu Rebreanu (fosta Scoala generala Nr. 21), Scoala Gimnaziala nr. 82, Scoala Gimnaziala nr. 195, Scoala Gimnaziala Alexandru Ioan Cuza (fosta Scoala generala Nr. 199) ?.Durata estimata pentru realizarea serviciilor de proiectare este de 1 luna de la emiterea ordinului de incepere a serviciilorDurata estimata pentru ezxecutia lucrarilor este de 5 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 448, 992 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoaregarantie= 147.485 leiModul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, se prezinta in original, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO07TREZ7035006XXX000093 deschis la Trezoreria Sector 3, Cod fiscal: 4316350Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, precum si in conditiile art.278¹ din OUG din 34/2006, Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cadrul sedintei de deschidere este permisa respingerea ofertelor care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire (art. 33, alin. (3) lit.(b) din H.G. nr. 925/2006).Conform prevederilor Legii nr. 346/14.07.2004 art. 16, alin (2) valoarea garantiilor se diminueaza cu 50% pentru societatile mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi 5% din valoarea contractului, fara TVA, respectiv 2, 5 % in cazul in care se face dovada IMM, valabila incepand cu data incheierii contractului.Moneda: leiModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform legii (art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare): de regula, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din HG nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, se accepta constituirea acesteiaprin depunerea la casierie a sumei in numerar.Prin retineri succesive conform art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 actualizata. Returnarea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 alin. (4) din HG 925/2006.In cadrul unei asocieri, Liderul Asociatiei va face dovada constituirii garantiei de buna executie, de oricare dintre membrii acesteia in numele asocierii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie privind eligibilitateaPrezentarea declaratiei conform Formular nr. 1 (inclusiv tert sustinator)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Prezentarea declaratiei conform Formular nr. 2 (inclusiv tert sustinator)Incadrarea in una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul tertului sustinator declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 se refera doar la lit. a), c1) si d), conform art. 186 alin.(2) si art. 190 alin. (2) din OUG nr.34/2006.c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹.Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006 , conform Formular nr. 3Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaPersoanele cu functii de decizie implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ionel Tunaru, Aura Maria Nicolae, Vadasz Reka, Comarnescu Sorin Marcel Jean, Predoi Lavinia, Marcela Achimd) Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 4e) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare Formular nr. 5f) Certificat de cazier judiciar in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, pentru persoane fizice(administrator societate), valabile la data limita de depunere a ofertelor;g) Cerinte privind indeplinirea obligatiilor de plata1 Certificat de cazier fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, care sa prezinte informa?ii valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru societatea ofertanta;2 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.OFERTANTUL din al carui certificat de atestare fiscala rezulta ca nu si- a indeplinit obligatiile reprezentand impozite si taxe pentru ultima luna incheiata din punct de vedere al exercitiului economico-financiar, va fi exclus din procedura de achizitie .3 Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile AdministrativTeritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in careeste prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.4 Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotite de traducerea legalizata in limba romana, sau in copie conform cu originalul. Persoane juridice romane vor prezenta documentul care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala) Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantuluiincludeactivitati ce fac obiectul contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor Certificatul poate fi prezentat in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/copie legalizata.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire saprezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoanele juridicestraine vor prezenta orice document edificator care sa dovedeascao forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere autorizata silegalizata in limba romana, sau in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 - Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011, vizate si inregistrate de organele competente, in copie conformcu originalul, conform prevederilor art. 185 alin. (1) lit. b) din OUG nr. 34/2006., Cerinta 2 - Informatii privind valoarea medie a cifrei de afaceri globala pe ultimii trei aniValoarea medie a cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat echivalentul a 14.500.000 leiValorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010 = 4.2099 leiAnul 2011 = 4, 2379 lei, Anul 2012 = 4, 4560 lei, In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Cerinta se incadreaza in prevederile art. 9 lit. b) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta 3 ?Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow in valoare de 3.000.000 lei pentru asigurarea sustinerii executiei lucrarilor pe o perioada de 3 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 2 - Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
( art. 188 alin. (2) lit.a) si alin.(3) lit. a) din OUG nr. 34/2006 ), Pentru demonstrarea experientei similareCerinta 3 - pentru proiectare:
In lista prezentata pentru servicii de proiectare sa se identifice cel putin 1 contract de servicii de proiectarepentru servicii similare, "servicii duse la bun sfarsit", a carui valoare sa fie de minim58.500 lei exclusiv TVA
Ofertantii vor face dovada prin prezentarea de orice certificari/documente ca au prestat in ultimii tri ani printr-un contract de servicii, servicii similare in valoare de cel putin 58.500 lei exclusiv TVA.
Documentele se vor prezenta in copie stampilata si
scris conform cu originalul
In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motiveobiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii uneicertificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Cerinta s-a stabilit conform art. 9 lit. a) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Cerinta 4 - pentru executie lucrari : Se solicita indeplinirea in ultimii 5 ani a 1 contract/maxim 3 contracte de lucrari de natura similara cu obiectul achizitiei, "lucrari executate si duse la bun sfarsit" / "contract de lucrari finalizat"a caror valoare cumulatasa fie deminim 7.300.000 lei exclusiv TVAOfertantii vor face dovada prin prezentarea de orice certificari /documente ca au executat in ultimii cinci ani 1 contract/maxim 3 contracte de executie lucrari, lucrari similare in valoare de cel putin 7.300.000 lei exclusiv TVADocumentele se vor prezenta in copie stampilata si scris conform cu originalulDocumentele se vor prezenta in copie stampilata si scris conform cu originalulCerinta s-a stabilit conform art. 9 lit. a) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerintele 3 si 4 se pot indeplini si prin prezentarea unui singur contract care sa fi avut ca obiect proiectarea si executia unei lucrari similare si care sa indeplineasca valorile precizate., Cerinta 5 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani.Prezentare CVin original pentru cadrele de conducerePersonalul propus pentru derularea contractului: - pentru executie, Cerinta 6 ? 1 Responsabil Tehnic cu Executia, Atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in domeniul lucrarii ce urmeazasa fie executataSe vor prezenta: - contract individual de munca (copie)/angajament de participare / declaratie de disponibilitate (in original , semnata si datata)-autorizatia in copie conform cu originalul sau contract cu o firma de specialitate, Cerinta 7 ? 1 Responsabil CQ
Se vor prezenta: - contract individual de munca (copie)/angajament de participare / declaratie de disponibilitate (in original , semnata si datata)
- copie diploma de studii
- copie decizia interna de numire- CV in original, Cerinta 8 ? 1Manager de proiectSe vor prezenta: - copie diploma de studii- copie a actului de abilitare (diploma, certificat, atestat, etc manager proiectCOR 241919- emis de o entitate abilitata de tipul CNFPA sau similar
- contract individual de munca (copie)/angajament de participare / declaratie de disponibilitate (in original , semnata si datata)
- CV in original, Cerinta 9 ? 1 responsabilSSM
Se vor prezenta: - copie diploma de studii- copie certificat de absolvire SSM -COR
226303 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale ( Legea nr.319/2006, H.G.nr.300/2006 s.a.).
- contract individual de munc(copie)/angajament de participare / declaratie de disponibilitate (in original , semnata si datata)
- CV in original, Cerinta 10 ? 2 Sefi santier, ingineri constructii civile
Se vor prezenta: - Diploma de studii
- contract individual de munc(copie)/angajament de participare / declaratie de disponibilitate (in original , semnata si datata)
- CV in original, Cerinta 11 ? persoana/eautorizata/e ISCIR(RSVTI ? operator responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor ? si personal tehnic de specialitate responsabil cu avizarea documentatiei tehnice de instalare, a documentatiei tehnice preliminare, a documentatiei tehnice de automatizare la instalatii sub presiune)
Se vor prezenta: - copie diploma de studii- contract individual de munca(copie)/ angajament de participare / declaratie de disponibilitate (in original , semnata si datata)
- autorizatie ISCIR- CV in original, Cerinta 12 - inginer instalatiiin constructii: termice, sanitere, electrice, gaze, autorizat ANRE ID, IT
Se vor prezenta:
- copie diploma de studii- contract individual de munca (copie)/ angajament de participare / declaratie de disponibilitate (in original , semnata si datata)
- autorizatiile ANRE ID, IT, - CV in original, - Pentru proiectareCerinta 14 - Sef proiect: - arhitect cu drept de semnatura (membru al Ordinului Arhitec?ilor din Romania)cu experienta generala de cel putin 5 ani
Se vor prezenta:
- copie diploma de studii- contract individual de munca (copie)/angajament de participare / declaratie de disponibilitate (in original , semnata si datata)
- copie certificat de atestare profesionala si document /e care sa confirme activitatea pentru cel pu?in 5 ani
- CV in original, Cerinta 15 - Proiectant arhitectura ? arhitect cu drept de semnatura (membru al Ordinului Arhitec?ilor din Romania) cu experienta generala de cel pu?in 5 ani
Se vor prezenta: - copie diploma de studii- contract individual de munca (copie)/angajament de participare / declaratie de disponibilitate (in original , semnata si datata)
- copie certificat de atestare profesionala si document /e care sa confirme activitatea pentru cel pu?in 5 ani
- CV in original, Cerinta 16 - Proiectant rezistenta cu experienta generala de cel pu?in 5 ani
Se vor prezenta: ?copie diploma de studii inginer proiectantrezistenta
- contract individual de munca (copie)/angajament de participare / declaratie de disponibilitate (in original , semnata si datata)
- copie certificat de atestare profesionala-document /e care sa confirme activitatea pentru cel pu?in 5 ani
- CV in original, Cerinta 17 - proiectant instalatii cu experienta generala in proiectarea instalatiilor de cel putin 5 aniSe vor prezenta:
- copie diploma de studiiinginer instala?ii sanitare, termice, electrice, HVAC ,
- contract individual de munca (copie)/angajament de participare / declaratie de disponibilitate (in original , semnata si datata)
- certificat de atestare profesionala, valabil la data limita de depunere a ofertelor in copie ? conform cu originalul.?
- document /e care sa confirme activitatea pentru cel pu?in 5 ani
- CV in original, Informatii privind autorizarile
Cerinta 18
Ofertantii vor prezenta autorizatii :
- ANRE tip B pentru executarea instalatiilor electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente electrice ?i subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kVconform Reglementarilor ANRE (H.G. 540 /2004- cu modificarile si completarile aprobate prin H.G. 553 /2007 si Ord. 89 /2009 -Rectificare - Regulamente pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici modificat si completat prin Ordinul 52/2011);
- ISCIR pentru instalare, montare, reparare, intretinere si verificari tehnice in utilizare la cazane de apa calda cu PIV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie inclusiv proiectarea
10
Descriere: Durata de executie inclusiv proiectarea
Durata garantiei de buna executie acordata lucrarilor de executie
20
Descriere: Durata garantiei de buna executie acordata lucrarilor de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2013 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer