Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizarea amenajamentelor silvice pentru fondul forestier proprietate publica a Municipiului Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 323747
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Publica Locala a Padurilor Kronstadt R.A.
Numar invitatie: 323747/10.04.2012
Denumire contract: Realizarea amenajamentelor silvice pentru fondul forestier proprietate publica a Municipiului Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Publica Locala a Padurilor Kronstadt R.A.Cod fiscal: RO 17730816, Adresa: Str. Panselutelor nr. 23 bl.1, Brasov, Telefon: 0368405401, Fax: 0368405403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Panselutelor nr. 23 bl.1, Brasov, Romania, cod postal: 500419, telefon: +40 368405401, fax: +40 0368405403, persoane de contact: Ing. Cojanu Ciprian, Ec. Sereteanu Floarea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul social al R.P.L.P. Kronstadt R.A. Str. Panselutelor nr. 23 bl.1, Brasov, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si alte activitati forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizarea amenajamentelor silvice pentru fondul forestier proprietate publica a Municipiului Brasov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea amenajamentelor silvice pentru 5.883, 9 ha fond forestierproprietate publica a Municipiului Brasov. Intocmirea documentatiilor pentru obtinerea avizelor de mediu , conformlegislatiei in domeniu.Fondul forestier pentru care se vor intocmi amenajamentele silvice este constituit din urmatoarele unitati de productie: - UP IV Izvoarele Buzaului - 563, 3 ha ( din care 563, 3 ha Sit Natura 2000 )- UP V Dalghiu - 1023, 2 ha ( din care 1023, 2 ha Sit Natura 2000 )- UP V Tesla - 1765, 1 ha ( din care 1765, 1 ha Sit Natura 2000 )- UP VI Tarlung - 1769, 2 ha ( din care cca. 18 ha Sit Natura 2000 )- UP VII Doftana - 763, 1 ha.
II.1.6) CPV: 77231500-3 - Servicii de monitorizare sau evaluare a padurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 281, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in temeiul art. 43 1din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu respectarea prevederilor art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , sia art. 278 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ?cuantumul garantiei de participare- 4.000 RON.? perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. (60 de zile).?modalitatea de constituire : conf. prevederilorart. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, precum si depunerea la casierie a garantiei in numerar. Cont bancar autoritate contractanta : Cont IBAN: RO03BTRL00801202I33290XX, deschis la Banca Transilvania Brasov-Ofertantii care se incadreaza in cat. IMM conf. OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui GP in cuantum redus cu 50%.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie. Conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii generale despre ofertant: Se va completa formularulF1-Informatii generale de catre ofertantul principal, asociati sau subcontractanticu mai mult de 10%din valoarea contractului, dupa caz.Declaratie privind eligibilitatea- completarea si prezentarea formularului F2- Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG mr 34 /2006, cu mopdificarile si completarile ulterioare. ( in caz contrar vor fi exclusi din procedura).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit ofertantulnu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrativesau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: - completarea si prezentarea Formularului F 3-privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.- prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original / copie legalizata/ copie lizibilacu mentiunea conform cu originalul, pentru pers. juridice romane; .- prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original / copie legalizata/ copie lizibilacu mentiunea conform cu originalul, pentru pers. juridice romane.- persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, pentru demonstrarea faptului ca nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din ordonanta.- prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? conf. Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Formular F 4- Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ?se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: ing. Olteanu Dan Viciu ?director, ec. Zup Mihai ? director economic, ing. Cojanu Ciprian ? Comp. Fond forestier, ec. Sereteanu Floarea ? Comp. Proiecte de dezvoltare-achizitii publice, jr. Crit Maria Nicoleta ? Comp. Juridic. Formular F 5. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documentele prezentate de persoanele juridice strainevor fi prezentate in original sau copie legalizata. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana si legalizata. Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptulde a presta serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Documente : -Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata.Ofertantul trebuie sa fie autorizat sa elaboreze amenajamente silvice de catre Comisia de autorizare care functioneaza in cadrul Ministerul Mediului si Padurilor. Lucrarile de amenajare nu pot fi contractate si elaborate decat de unitatile specializate, autorizate in conditiile metodologiei aprobate prin Ordinul MAPDRnr. 639 din 14 iulie 2005 (*republicat*). sau Ordinul MMP nr.460/2010, dupa caz.Document : Autorizatia ofertantului emisa in conf. cu metodologia aprobata prinOrdinulMAPDR nr. 639 din 14 iulie 2005 (*republicat*), sau Ordinul MMP nr.460/2010, dupa caz, in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Nota: In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra mediede afaceriin domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului, peultimii 3 ani. Aceasta va fi de cel putin70.000 Euro.(cursul mediual BNR pentrufiecare an).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prestarea, respectivreceptia, in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar, de elaborare amenajamente silvicepe o suprafata de minim 6.000 ha, saua carui valoare sa fie de minim 70.000 euro.( la cursul mediu annual lei/valuta, comunicat de BNR pentrufiecare an.), UtilajeOfertantul trebuie sa faca dovada posesiei a minim 1(un) echipament GNSS cu urmatoarele specificatii tehnice minimale: - receptoare cu dubla frecventa (L1+L2); - receptioneaza semnal de la NAVSTAR-GPS si GLONASS; - metode de masurare posibile: cinematic cu corectie diferentiala in timp real (RTK; raza de actiuneIV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer