Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizarea amenajamentelor silvice pentru fondul forestier proprietate publica a Comunei Boita, Jud. Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 332156
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Boita (Primaria Comunei Boita jud. Sibiu)
Numar invitatie: 332156/23.07.2012
Denumire contract: Realizarea amenajamentelor silvice pentru fondul forestier proprietate publica a Comunei Boita, Jud. Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Boita (Primaria Comunei Boita jud. Sibiu)Cod fiscal: 16343285, Adresa: Boita, str. Traian, nr. 263, jud. Sibiu, Boita, Telefon: 0269556005, Fax: 0269556136
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Boita, str. Traian, nr. 263, jud. Sibiu, Boita, Romania, cod postal: 555701, telefon: +40 269556005, fax: +40 269556136, persoana de contact: Petru Georgiana Raluca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Boita, str. Traian, nr. 263, jud. Sibiu, Boita, Romania, cod postal: 555701
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA SI ALTE ACTIVITATI FORESTIERE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizarea amenajamentelor silvice pentru fondul forestier proprietate publica a Comunei Boita, Jud. Sibiu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea amenajamentelor silvice pentru: 6321, 5 ha fond forestierproprietate publica a comunei Boita si 674, 5 ha pasunat impadurit proprietate privata a comunei BoitaFondul forestier pentru care se vor intocmi amenajamentele silvice este constituit din urmatoarele unitati de productie: - UP I Rau Vadului-2294, 0ha- UP II Lotrioara ? 2930, 0 ha- UP IV Valea Oltului - 1097, 3 haAmenajament silvopastoral Boita ? 674, 5 ha
II.1.6) CPV: 77231500-3 - Servicii de monitorizare sau evaluare a padurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 228, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.560 lei.Per. de val. a gar de particip va fi cel putin egala cu per min de valab a ofertei, resp 60 zile, incepand cu data dep of.1.Gar de particip se va prez la deschidere si va fi exprimata in lei. Ea poate fi constituita in urmatoarele forme: a) printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prez in original, in cuantumul si per prevazuta in doc de atribuire.b)Scrisoare de garantie bancara in favoarea aut contractante (conform Formularului 13)in original.c)Virament bancar in contul autorit contractante RO16TREZ58124830271XXXXX deschis la Trezoreria Avrig, jud.Sibiu.OP vizat de banca in contul autorit contractante (in copie conform cu originalul sau original). Pe ordinul de plata se va specifica denumirea completa a achizitiei.d)Numerar depus la caseria unitatii.Dovada constit gar de particip trebuie prez cel tarziu la data si ora stab pt deschiderea ofertelorAut contract are dreptul de a vira gar pt part in bugetul propriu, of pierzand suma constit at can acesta din urma se afla in oricare din sit: a)isi retrage of in per de valab a acb)of sa fiind stab castigatoare, nu constit gar de buna ex. in per de valab a oferteic)of sa fiind stab castigatoare, refuza sa semneze ctr de achiz publica in per de valab a oferteid)in masura in care CNSC respinge o contest ca nefondata, autorit contr va retine contestatarului din garant de particip in raport cu val estimata a ctr o suma in conf cu prev art 278 alin (1) din OUG 34/2006Cf art 16 alin (2) din Legea nr 364/2004, gar de particip a op ec incadrati in categ IMM va fi admisa in cuantum de 50% din val impusa. In acest caz, op ec au oblig de a prez doc prev la art 7 din Legea nr 364/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului fara TVA.-Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului-Garantia de buna executie se va constitui prin oricare din modalitatile prevazute la art 90 din HG 925/2006 si se va avea in vedere modificarea adusa de HG 1045/2011.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor legale.In baza prevederilor art 16 alin (2) din Legea nr 364/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie a operatorilor economici incadrati in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art 7 din Legea 364/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Informatii generale despre ofertant: Se va completa formularulF1-Informatii generale de catre ofertant2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formular F2). Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 181 din OUG 34/2006 , aprobata cu modificari si completari de Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Preentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular F3). Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele c si d, daca este cazul.4.prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original / copie legalizata/ copie lizibilacu mentiunea conform cu originalul, pentru pers. juridice romane; ment nu se solicita event. subcontractanti5. prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original / copie legalizata/ copie lizibilacu mentiunea conform cu originalul, pentru pers. juridice romane.- persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, pentru demonstrarea faptului ca nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din ordonanta.6.prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? conf. Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Formular F 47.Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ?se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Formular F5. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: - Primar - Mohor Nicolae;
- Viceprimar - Badila Toma;
- Secretar - Petru Georgiana - Raluca Cerinta obligatorieDocumente : -Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata.Ofertantul trebuie sa fie autorizat sa elaboreze amenajamente silvice de catre Comisia de autorizare care functioneaza in cadrul Ministerul Mediului si Padurilor. Lucrarile de amenajare nu pot fi contractate si elaborate decat de unitatile specializate, autorizate in conditiile metodologiei aprobate prin Ordinul MAPDRnr. 639 din 14 iulie 2005 (*republicat*). sau Ordinul MMP nr.460/2010, dupa caz.Document : Autorizatia ofertantului emisa in conf. cu metodologia aprobata prinOrdinulMAPDR nr. 639 din 14 iulie 2005 (*republicat*), sau Ordinul MMP nr.460/2010, dupa caz, in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Nota: In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra mediede afaceriin domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului, peultimii 3 ani. Aceasta va fi de cel putin50.000 Euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prestarea, respectivreceptia, in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar, de elaborare amenajamente silvicepe o suprafata de minim 6.000 ha, saua carui valoare sa fie de minim 50.000 euro.( la cursul mediu annual lei/valuta, comunicat de BNR pentrufiecare an.), UtilajeOfertantul trebuie sa faca dovada posesiei a minim 1(un) echipament GNSS cu urmatoarele specificatii tehnice minimale: - receptoare cu dubla frecventa (L1+L2); - receptioneaza semnal de la NAVSTAR-GPS si GLONASS; - metode de masurare posibile: cinematic cu corectie diferentiala in timp real (RTK; raza de actiuneIV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (60 de puncte), iar pentru celelalte oferte punctajul se va acorda dupa formula: P1 = (P min / P x) x 60, unde: P1 = punctajul acordat ofertantului pentru factorrul de evaluare (pretul ofertei); P minim = pretul cel mai mic pentru care se acorda punctajul maxim (60 de puncte);P x = pretul ofertantului x pentru care se calculeaza punctajul.
Propunerea tehnica
40
Descriere: Se iau in considerare numarul de recomandari pentru contractele similare pe acelasi cod CPV (recomandare/contract si nu mai multe recomandari la acelasi contract), din care sa reiese faptul ca ofertantul si-a dus la indeplinire in mod corespunzator contractul.Pentru numarul cel mai mare de recomandari se va acorda puncatajul maxim alocat acestui factor de evaluare (40 de puncte), iar pentru celelalte oferte punctajul se va calcula dupa formula: P2 = (Pmax / Px) x 40 P2 = punctajul acordat ofertantului pentru factorul de evaluare (propunere tehnica)Pmax = numarul maxim de recomandari pentru care se acorda punctajul maxim de 40 de punctePx = punctajul ofertantului x numarul de recomandari
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer