Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizarea amenajamentelor silvice pentru fondul forestier proprietate publica a Municipiului Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 357533
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Publica Locala a Padurilor Kronstadt R.A.
Numar invitatie: 357533/13.02.2014
Denumire contract: Realizarea amenajamentelor silvice pentru fondul forestier proprietate publica a Municipiului Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Publica Locala a Padurilor Kronstadt R.A.Cod fiscal: RO 17730816, Adresa: Str. Panselutelor nr. 23 bl.1, Brasov, Telefon: 0368405401, Fax: 0368405403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Panselutelor nr. 23 bl.1, Brasov, Romania, cod postal: 500419, telefon: +40 368405401, fax: +40 368405403, persoana de contact: Ec. Sereteanu Floarea, Ing. Cojanu Ciprian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Panselutelor nr. 23 bl.1, Brasov, Romania, cod postal: 500419, telefon: +40 368405401, fax: +40 368405403
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si alte activitatiforestiere 0210)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizarea amenajamentelor silvice pentru fondul forestier proprietate publica a Municipiului Brasov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea amenajamentelor silvice pentru 6656, 5 ha fond forestierproprietate publica a Municipiului Brasov. Intocmirea documentatiilor pentru obtinerea avizelor de mediu , conformlegislatiei in domeniu.Fondul forestier pentru care se vor intocmi amenajamentele silvice este constituit din urmatoarele unitati de productie: UB III Piatra Mare - 1080, 0 ha ( din care 401, 6 ha Sit Natura 2000 )UB IV Postavarul- 2533, 9 ha ( din care 923, 3 ha Sit Natura 2000 )UB V Noua-1156, 7 ha ( din care 85, 96 ha Sit Natura 2000 )UB VI Tampa- 1885, 9 ha ( din care cca. 115, 7ha Sit Natura 2000 )
II.1.6) CPV: 77231500-3 - Servicii de monitorizare sau evaluare a padurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 297, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in temeiul art. 43.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu respectarea prevederilor art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , sia art. 278.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ?cuantumul garantiei de participare- 4.500 RON.? perioada de valabilitate a garantiei de participare estede 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia val. aferente garantiei de participare va fi : curs BNR leu/alta valuta, din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare?modalitatea de constituire : conf. prevederilorart. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, precum si depunerea la casierie a garantiei in numerar. Cont bancar autoritate contractanta : Cont IBAN: RO03BTRL00801202I33290XX, deschis la Banca Transilvania Brasov-Ofertantii care se incadreaza in cat. IMM conf. OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui GP in cuantum redus cu 50%.
Garantie de buna executie
Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie. Conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- completarea si prezentarea formularului F2- Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ( in caz contrar vor fi exclusi din procedura).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit ofertantulnu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrativesau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: - completarea si prezentarea Formularului F 3-privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, scadente in luna anterioaracelei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei, in original / copie legalizata/ copie lizibilacu mentiunea conform cu originalul, pentru pers. juridice romane;.- prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original / copie legalizata/ copie lizibilacu mentiunea conform cu originalul, pentru pers. juridice romane.- persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente), pentru demonstrarea faptului ca nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din ordonanta.Daca procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin. (4) din HG nr. 925/2006, cu aplicarea prevederilor art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 .Nota: Documentele prezentate de persoanele juridice strainevor fi prezentate in original / copie legalizata/, copie lizibilacu mentiunea conform cu originalul. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana si legalizata.- prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? conf. Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Formular F 4- Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006? ?se va prezenta atat de catre contractant, cat si de tertul sustinator. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: ing. Olteanu Dan Viciu ?director, ec. Zup Mihai ? director economic, ing. Cojanu Ciprian ? Comp. Fond forestier, ec. Sereteanu Floarea ? Comp. Proiecte de dezvoltare-achizitii publice, jr. Crit Maria Nicoleta ? Comp. Juridic, Ing. Mirita Marius, ing. Moldovanu Dragos. Formular F 5 Cerinta obligatorieOfertantul sa fie legal inregistrat si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documente : -Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Informatiilecuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul trebuie sa fie autorizat sa elaboreze amenajamente silvice de catre Comisia de autorizare care functioneaza in cadrul Ministerului Mediului si Padurilor. Lucrarile de amenajare nu pot fi contractate si elaborate decat de unitatile specializate, autorizate in conditiile metodologiei aprobate prinOrdinul MMP nr.460/2010 sauOrdinul MAPDRnr. 639 din 14 iulie 2005 republicat, dupa caz.Document : Autorizatia ofertantului emisa in conf. cu metodologia aprobata prinOrdinul MMP nr.460/2010, sauOrdinulMAPDR nr. 639 din 14 iulie 2005 republicat, dupa caz, in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra mediede afaceriin domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului, peultimii 3 ani. Aceasta va fi de cel putin67.000 Euro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Cerinta obligatorie.Prestarea, respectivreceptia, in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar, de elaborare amenajamente silvicepe o suprafata de minim 6.656, 5 ha, saua carui valoare sa fie de minim 67.000 euro.( la cursul mediu anual lei/valuta, comunicat de BNR pentrufiecare an)., UtilajeEchipamenteOfertantul trebuie sa faca dovada posesiei a minim 1(un) echipament GNSS cu urmatoarele specificatii tehnice minimale: - receptoare cu dubla frecventa (L1+L2); - receptioneaza semnal de la NAVSTAR-GPS si GLONASS; - metode de masurare posibile: cinematic cu corectie diferentiala in timp real (RTK; raza de actiuneIV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2014 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer