Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REALIZAREA BRANSAMENTELOR DE APA POTABILA IN LOCALITATILE FASCA SI VIRCIOROG, COMUNA VIRCIOROG, JUDETUL BIHOR


Detaliu pentru invitatia numarul 348351
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VIRCIOROG
Numar invitatie: 348351/11.06.2013
Denumire contract: REALIZAREA BRANSAMENTELOR DE APA POTABILA IN LOCALITATILE FASCA SI VIRCIOROG, COMUNA VIRCIOROG, JUDETUL BIHOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VIRCIOROGCod fiscal: 4650600, Adresa: LOCALITATEA VIRCIOROG NR.104, Varciorog, Telefon: 0359/407977, Fax: 0359/407977
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA VIRCIOROG NR.104, Varciorog, Romania, cod postal: 417620, telefon: +40 359407977, fax: +40 359407977, persoana de contact: VASILE COCIUBA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOCALITATEA VIRCIOROG NR.104, Varciorog, Romania, cod postal: 417620, telefon: +40 359407977, fax: +40 359407977, persoana de contact: VASILE COCIUBA.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REALIZAREA BRANSAMENTELOR DE APA POTABILA IN LOCALITATILE FASCA SI VIRCIOROG, COMUNA VIRCIOROG, JUDETUL BIHOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia bransamentelor de apa potabila in localitatea Fasca in numar de 78 bucati si executia bransamentelor de apa potabila in localitatea Virciorog, in numar de 458 bucati; Pentru realizarea bransamentelor de apa potabila se prevad conducte din polietilena cu diametre de 25mm, 32mm, 40mm, 50mm. Lungimea totala a bransamentelor va fi 4774 m, din care in localitatea Fasca 576m si localitatea Virciorog 4198 m. Valoarea estimata totala este de 651.878 lei fara TVA conform devizului general al lucrarii, care cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute in valoare de 31.042 lei fara TVA, vaolarea estimata fara cheltuielile diverse si neprevazute fiind de 620.836 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 651, 878 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de participare este de: 12.000leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare va fi constituita prin una din modalitatile de mai jos: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;
- prin virament bancar, va fi depusa in contul nr. RO68TREZ0765006XXX010709, cod fiscal 4650600, deschis la Trezoreria Oradea;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Scrisoarea de garantie bancara pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica va fi prezentata pe modelul Anexei nr.20.Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare la ofertare va fi respinsa.Garantia de participare se pierde in cazurile in care ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, - ofertasa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, - in cazul prevazut la art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare si Declaratia de incadrare in categoria I.M.M.-urlior se ataseaza ofertei la vedere, cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Ofertantii care se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor vor face dovada in acest sens, vor beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, art.16.(Anexa nr. 19). Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din a cincea zi de la data publicarii invitatiei de participare (data publicarii invitatiei de participare nu se ia in calcul)Anexa nr.22.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Modul de constituire si cuantumulgarantiei de bunaexecutie: Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractului conform prevederilor art.90 din H.G. nr.925/2006 si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara ;2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari;3. retineri succesive (se vor avea in vedere prevederile H.G. nr.1045/2011) din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri successive in cuantum de 5% din sumele datorate si cuvenite contractantului in baza facturilor pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire;Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art.92 alin.4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute inLegea nr. 346/2004 cu modificarile ulterioare), garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus. Totodata se va avea in vedere prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, conform Anexei nr. 7.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, conform Anexei nr. 8.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181 lit.a), c1) si d).3. Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local din luna precedenta depunerii ofertei- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei la bugetul general consolidat. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii din luna precedenta depunerii ofertei;
-Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata scadente in luna precedenta depunerii ofertei, la bugetul local. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu din luna precedenta depunerii ofertei.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Se va avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea O.M.F.P. nr.752/2006 privind procedura de eliberare a certificatelor de atestare fiscala pentru persoane juridice si fizice.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Anexei nr. 6.5. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 (evitarea conflictului de interese din OUG nr. 34/2006, conform Anexei nr. 9.Documentul solicitat va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul, si de subcontractanti; Cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar ?Cociuba Vasile, Viceprimar-Braica Dumitru, contabil-Stef Aurora, secretar ?Tont Viore, Breje Monica-asistent social, Rat Adrian Traian-inspector mediu, Catana Viorel-inspector finante, consilieri locali: Abrudan Maria, Moza Florian, Albu Viorel, Sandor Gheorghe, Ungur Florin, Florea Traian, Serghisan Cornel, Mot Aurel Petru, Vuscan Ioan Cristian, Blaga Aurel.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Anexei nr. 5.Obs. Incadrarea oricarui ofertant, asociat, subcontractant sau tert sustinator in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertei respective din procedura.7. Acordul/contracte de asociere (daca este cazul) ?se va completa Anexa nr. 10Documentele solicitate vor fi prezentate in una din variantele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, informatiile cuprinse in document sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora in original, copie legalizata sau sub forma de copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conform articolului 15 din Legea nr. 359/2004.In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, informatiile din acestea trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, iar in cazul documentelor care privesc atestarea (autorizatii, etc), acestea trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele straine se va solicita Certificatul de Rezidenta Fiscala sau o Declaratie valabile pentru anul in curs.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globalein ultimii 3 ani (fara a se lua in considerare anul in curs)trebuie sa fie de minim 1.100.000 lei.Se va prezenta o Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (fara a se lua in considerare anul in curs). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de cel putin 1.100.000 lei.Pentru echivalenta leu/euro de va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR. Cursul Euro comunicat de BNR la data de 31.12.2010-1 euro=4, 2848 RON; 31.12.2011-1 EURO=4, 3197 RON; 31.12.2012-1 EURO=4, 4287 RON.Informatii generale.Identificare financiara a ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani (prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) a executat: -Cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 4, 00 km de retele de apa si sau aductiuni de apa si sau bransamente de apa.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: -copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documente constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor.- copii conform cu originalul a procesului-verbal de receptie finala, procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art.69^1 din OUG nr.34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr.1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Ofertantul va prezenta certificat: SR EN ISO 9001sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinita de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere. In cazul unei asocieri, cerintele SR EN ISO 9001 trebuie indeplinite de fiecare dintre asociati.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca faptul ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr.2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.Ofertantul va prezenta certificat: SR EN ISO 14001sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerinta privind asigurareastandardului de management de mediu vor trebui sa fie indeplinita de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere. In cazul unei asocieri, cerintele SR EN ISO 14001 trebuie indeplinite de fiecare dintre asociati.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 16:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer