Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizarea cercetarilor geologice si hidrologice in faza de explorare, in vederea obtinerii licentei de exploatare


Detaliu pentru invitatia numarul 344376
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Sfantu Gheorghe
Numar invitatie: 344376/27.03.2013
Denumire contract: Realizarea cercetarilor geologice si hidrologice in faza de explorare, in vederea obtinerii licentei de exploatare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sfantu GheorgheCod fiscal: 4404605, Adresa: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267316902, Fax: +40 267316901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie 1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, Bir. Relatii cu publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. 1 Decembrie 1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, cam 38
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizarea cercetarilor geologice si hidrologice in faza de explorare, in vederea obtinerii licentei de exploatare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Contractul se refera la realizarea de cercetare geologica si hidrogeologica in faza de explorare, in vederea obtinerii licentei de exploatare prin executarea lucrarilor de Studii hidrogeologice (teren+birou) si Evidentierea caracteristicilor fizico-chimice si microbiologice ale apelor din sursele cercetate, conform Programului de explorare propus in proiect nr. 275/17.12.2011 avizat si autorizat de ANRMProiectantul nu a prevazut o suma aferenta procentului de diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 155, 458 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3100 lei . In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. 1) Modul de constituire a garantiei de participare acceptat: -Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. -depunere a unui ordin de plata sau a unei file CEC caz in care se va mentiona contul RO41RNCB0124038019450011, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ?depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. -scrisoare de garantie bancara in favoarea Primariei municipiului Sfantu Gheorghe, in forma si modul anexat la Sectiunea Formulare Cont: RO51TREZ2565006XXX000146, Perioada de valabilitatea a garantiei este egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile, incepand cu termenul limita de primire a ofertelor Mentiune: Pentru conversia in RON , daca garantiile de participare sunt constituite in alta moneda , se va lua in considerare cursul lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru data de 25.03.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie in perioada de valabilitate a ofertei, in cel mult 15 zile de la incheierea contractului conform art. 90 din HG 925/2006 prin urmatoarele modalitati: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, suma initial depusa fiind de 0, 5% din valoarea contractului. IMM-urile beneficiaza de facilitatile acordate Legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea Formular anexa nr. 9-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic Completare formular anexa nr.10-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formular anexa nr.10/1-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69, indice 1 din OUG34/2006 Formular anexa 10/3 ( se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinatordaca este cazul).Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Antal Arpad Anrdas ? PrimarSztakics Éva Judit ? Viceprimar- Presedintele comisiei de evaluare in cadrul procedurii de achizitie publicaCzimbalmos Kozma Csaba-administrator publicTischler Ferenc? ViceprimarVeress Ildiko;? Director economicBaksai Edit - Membru in comisia de evaluareBalint Reka - Membru in comisia de evaluareSandor Jo;zsef ? Membru in comisia de evaluareMembri consiliului local: 1. ACZÉL KATA2. BALINT IOSIF3. CSATLO;S LASZLO;4. CZEGO ZOLTAN5. DEBRECZENI LASZLO;6. GURUIANU MADALIN-DORU7. KATO; BÉLA8. KELEMEN SZILARD PÉTER9. KONDOR AGOTA10. MAGYARO;SI IMOLA-PIROSKA11. MIKLO;S ZOLTAN12. MILD ZOLTAN13. NEMES ELOD14. PALELA RADITA15. PARVAN RODICA16. PROFIROIU MARILENA17. SZTAKICS ÉVA-JUDIT18. TISCHLER FERENC19. VAJNA LASZLO;20. VARGHA MIHALY-BÉLA21. ZSIGMOND JO;ZSEF-Prezentare formulare tip emise de organismele competente valabile pentru demonstrarea situatiei obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei : - Bugetul de stat (bugetul consolidat)- Bugetul localNota: Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorialNota: Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta documentul in original/copie legalizata la solicitarea autoritatii contractanteDocumente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere(daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri se solicita cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii trei ani Mentiune: Pentru conversia in RON , daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda , se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 , va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, ,Ofertantii conform Legii minelor nr. 85/2003 cu completarile ulterioare, respectiv Ordinului nr. 122/2006 si 15/2010, al presedintelui Agentiei Nationale pentru Resurse Minerale, trebuie sa fie atestati de Agentia Nationala pentru Resurse Minerale, prin CERTIFICAT DE ATESTARE sau echivalent, Informatii privind subcontractantii In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, si acordurile prealabile de subcontractare incheiate, Informatii privind asociatii In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi asociati, operatorul economic ? liderul imputernicit are obligatia de a preciza partea/partile din contract care vor fi executate de asociati, datele de recunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate Se vor prezenta Formularele/documentele: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestoraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2013 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer