Achizitie publica - Realizarea compartimentului I (nou) al depozitului de zgura si cenusa Garla, la cota 178,00 mdMN
Detaliu pentru invitatia numarul 350800
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350800/22.07.2013
Denumire contract: Realizarea compartimentului I (nou) al depozitului de zgura si cenusa Garla, la cota 178, 00 mdMN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA ENERGETICIANULUI NR 25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253372590, persoana de contact: REGISTRATURA UNITATII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Electrocentrale Rovinari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizarea compartimentului I (nou) al depozitului de zgura si cenusa Garla, la cota 178, 00 mdMN
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia contractului de lucrariRealizarea compartimentului I (nou) al depozitului de zgura si cenusa Garla, la cota 178, 00 mdMN, cu respectarea cerintelor din Caietul de Sarcini- Valoarea totala estimata a lucrarii este de 2.151.045, 00 lei compusa din :2.054.485, 00 lei, suma carereprezinta valoarea estimata a cantitatilor de lucrari aferente caietului de sarcini nr. 262/30.05.2013 sisuma de 96.560, 00 lei (suma fixa) care reprezinta valoarea lucrarilor diverse si neprevazute care pot fi solicitate pe parcursul executiei lucrarii in procent de 4, 7% din valoarea estimata.
II.1.6) CPV: 45247200-2 - Lucrari de constructii de baraje si de structuri fixe similare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 151, 045 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 41.000 lei sau valuta, cu valabilitate minim 120 zilecalendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalentul pentru valuta se va determina corespunzator cursului de schimb valutar anuntat de BNR pentru data de ... (5 zile inainte de data limita a depunerii ofertei transmisa in anuntul de participare). Modul de constituire a GP conform HG 925/2006 in vigoare, art.86. In instrumentul de garantare ( un model de completare este prevazut in Formularul nr. 16) , banca sau societatea de asigurari emitenta, va insera in mod expres, cerintele prevazute la art. 86 din H.G. 925/2006 sila art. 278ยน din OUG 34/2006. Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG nr. 925/2006, corelat cu art. 2781 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Cont euro: RO68 BACX 0000 0001 9285 1001 deschis la UNICREDIT TIRIAC BANK sucursala Gorj cod SWIFTBACXROBUXXXCont lei: RO18 RZBR 0000 0600 1467 7139 deschis la RAIFFEISEN BANK TG-JIU.
Garantie de buna executie
Garantia de Buna Executie = 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a GBE, conform HG 925/2006 in vigoare, respectiv: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si pe care prestatorul il va preda achizitorului, in original, in 10 zile de la semnarea contractului de ambele partib) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului, in 10 zile de la semnarea contractului de ambele parti.Garantia de buna executie se va restitui de catre achizitor, conform HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completare Formular 12E (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 12D se va completa si decatre subcontractant/asociat (inclusiv pentru tertul sustinator)Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Director SERovinari ?Pisc Ion-Director Economic ? Vilceanu Mirela-Director Achizitii ? Chirca Delia-Director Dezvoltare ? Bosnari Marius-Persoanele care semneaza/aproba documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de achizitie -Ozon Grigore, Chirculescu Gabriel, Bujor Cristina, Lupulescu Grigore, Ciurel Nicoleta, Teiu Sorin, Pupazan Adela, Pasareanu Flavia si Dumitrescu Filimon.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular A(se va prezenta inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare completare Formular B (se va prezenta inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala va face referire doar la literele a), c1 ) si d))Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataSe vor prezenta ca documente edificatoare: 1. Pentru Persoane Juridice Romanea) Certificat de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si a pensiei suplimentare, emis de Directia Generala a Finantelor publice (pentru persoane fizice/juridice romane), in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ;b) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, eliberate de Primaria in raza careia se afla sediul societatii, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.2. Pentru Persoane Juridice StraineDeclaratie pe propria raspundere, pentru persoanele juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele mentionate anterior.Prin certificatele mentionate la punctele a) si b) ofertantul trebuie sa faca dovadaca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note :1. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana2. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. .Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie ?conforma cu originalul?, avand date reale/actualizate la data limita a depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executia de lucrari solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in copie conform cu originalul2.Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. ( daca este cazul)Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1. Formular B2Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie: in valoare de minim 4.000.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1. Formular nr. 4Informatii privind experienta similara: Ofertantul trebuie sa mai fi executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani cel putin un contract (maxim 3) de lucrari, similara (similare) cu lucrarea solicitata in CS nr. 262/30.05.2013, in valoare de minim 2.000.000 lei ( pentru 2 sau 3 lucrari 2.000.000 lei reprezinta valoarea cumulata a acestora). Lucrarile executate trebuie sa fie insotite de certificate de buna executie emise de catrebeneficiari, indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat (Formular nr. 5), Cerinta nr.2. Formular FInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurareacalitatii.Ofertantul trebuie sa desemneze un responsabil de lucrare care sa coordoneze efectiv executia lucrarii si un RTE care sa fie autorizat MLPAT.Ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca are disponibil in vederea executarii lucrarii personal specializat si autorizat folosit in vederea executarii lucrarii., Cerinta nr.3. Formular EInformatii privind dotarea tehnica si utilaje necesare executiei lucrarii si detinerea sau colaborarea cu laborator gradul II autorizat pentru lucrari GTF (geotehnica si fundatii), Cerinta nr.4.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) - In cazul subcontractarii unor parti din contract, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele: - Formularul nr. 12 G si tabelul/anexa acestuia - Declaratie privind subcontractantul / subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora.;
- Formular AS - ?Acord de subcontractare?, incheiat intre ofertant si subcontractant;
- Informatii cu privire la resursele umane si tehnice, inclusiv certificatele, atestatele, autorizatiile solicitate in fisa de date, pentru partea de implicare a subcontractantului / lor.Note: (1) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Cerinta nr.5.Formular AAInformatii privind asocierea (daca este cazul): In cazul asocierii, ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele: - Formular AA - ?Acordul de asociere?, (in original sau copie legalizata, in limba romana sau traducere autorizata)- Formular Anexa la Formular AA - ?Imputernicire pentru reprezentare la procedura?, (in original sau copie legalizata, in limba romana sau traducere autorizata)Note: In cazul asocierii se va respecta art. 44 din OUG 34/2006.Ofertele depuse de operatori economici care sunt parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si partea de contract indeplinita de fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv resursele tehnice si umane ( certificate / atestate / autorizatii solicitate in fisa de date, pentru partea de implicare a respectivului asociat); b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;c) Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (Lider de asociatie) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte;d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului.e) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;f) Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala.In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea economico-financiara si tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata, iar actul incheiat va fi prezentat autoritatii contractante. Contractul de asociere trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui ca anexa la contractul de achizitie publica.Neprezentarea unuia dintre documentele solicitate, in cazul asocierii, atrage declararea ofertei ca inacceptabila. Cerinta nr.1. CertificareaSistemului calitatiiin conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2008, sau echivalent.Se vor prezenta document(ele) emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate din sfera domeniului activitatilor aferente obiectului contractului, Cerinta nr.2. CertificareaSistemului de management de mediu in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/2005, sau echivalent.Se vor prezenta document(ele) emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de mediu, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2013 11:31