Achizitie publica - ?Realizarea de racorduri si bransamente in comuna Remetea, respectiv extinderea retelei de canalizare in satul Sineu comuna Remetea ? Jud. Harghita?
Detaliu pentru invitatia numarul 323064
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323064/02.04.2012
Denumire contract: ?Realizarea de racorduri si bransamente in comuna Remetea, respectiv extinderea retelei de canalizare in satul Sineucomuna Remetea ? Jud. Harghita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA REMETEACod fiscal: 4367655, Adresa: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, Telefon: 0266352101, Fax: 0266352102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, Romania, cod postal: 537250, telefon: +40 0266352101, fax: +40 0266352102, persoana de contact: ELEMÉR LACZKO;-ALBERT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-TA CSERES TIBOR NR.10, Remetea, Romania, cod postal: 537250, telefon: +40 0266352101, fax: +40 0266352102, persoana de contact: ELEMÉR LACZKO;-ALBERT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Realizarea de racorduri si bransamente in comuna Remetea, respectiv extinderea retelei de canalizare in satul Sineucomuna Remetea ? Jud. Harghita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari edilitare pentru extinderea retelei de canalizare menajera in lcomuna Remetea prin realizarea retelei de canalizare in satul Sineu , respectiv bransarea consumatorilor la retea de apa si canal.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 457, 074 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare - 100.000 RON se constituie conf. art.86 din HG nr. 925/2006, art. 431 si 278^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin: 1.Scrisoare de garantie emisa de o banca sau societate de asigurari (Formular 15) sau orice mijloc de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original2.Virament bancar in contul RO28TREZ3535006XXX001336 al Comunei Remetea, Trezoreria Gheorgheni 3. Lichiditati depuse la caseria PrimarieiRemetea. Prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind sprijinirea IMM sunt aplicabile. In acest caz, ofertantii(precum ?i asocia?ii) au obligatia de a atasa Formularul nr. 16 (Declaratie IMM) completat. Termenul de valabilitate este minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Orice oferta garantata pe o perioada mai scurta va fi respinsa. Garantia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti. Garantia de participare se re?ine, daca: a) Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia.b) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a oferteisi oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. d) In cazul depunerii unei contestatii la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia respectiva. Garantia de participare aferenta ofertei castigatoare se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, iar cea aferenta ofertelor necastigatoare dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Documentele garantiei de participare se vor atasa in afara coletului de oferta pentru a putea fi verificabile inainte de deschiderea ofertelor, in caz contrar vor fi returnate fara deschidere.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, 5% din pretul contractului se constituie prin: -Un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari(art. 86 alin.2?4 din HG nr.925/2006) sau prin scrisoare de garantie (Formular nr. 17)-Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale: contractantul deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la o unitate a Trezoreriei statului la care depune suma initiala de minim 0, 5 % din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat si despre destinatia lui. Restituirea garantiei de buna executie se va face conformart. 92alin.4 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Completare formular specific situatiei personale a ofertantului: Completare si semnare FORMULAR1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.Cerinta nr.2Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006: Completare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de: ultima zi a lunii anterioare datei limite de depunere aofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 26-30 (31) ale lunii., respectiv ultima zi a penultimei luni anterioare datei limite de depunere aofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 1-25 ale lunii- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de ultima zi a lunii anterioare datei limite de depunere aofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 26-30 (31) ale lunii., respectiv ultima zi a penultimei luni anterioare datei limite de depunere aofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 1-25 ale luniiIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.Inregistrarea de datoriirestantescadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei. Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.Evitarea conflictului de interese: Completare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de deciziedin cadrul autoritatii contractante : Laczko; - Albert Elemer, primar, Bakos Edit, contabil-?ef, Roman Balint, secretar, membrii comisiei de evaluare: Bakos Edit, contabil-?ef, Bakos Szabolcs, cosnilierul primarului, Nagy Eniko, referent, responsabil achizi?ie.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat .Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.Cerinta nr. 4 Participarea cu oferta independenta: Completare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinuluipresedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat.Cerinta nr. 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completare Formular nr. 5.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.Atentie!Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant; c)sa depuna oferta individuala/comuna ?i sa fie nominalizat ca ter? sus?inator in cadrul unei alte oferte, sub sanc?iunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta nr. 6.Conditii privind comportamentul contractual al ofertantului.Se cere ca ofertantul sa prezinte documente constatatoare care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale in conformitate cu art. 1811, lit c din OUG 34/2006 si raportat la art. 971 din HG 925/2006. Se prezinta minim un document constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971din HG nr. 925/2006. Obiectul de activitate corespunzator obiectului procedurii: Certificat constatator emis de ORC (cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertei) , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENal ofertentului din certificatul constatator emis de ORC. (Lucrari de alimentare cu apa si de canalizare.)Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.De la ofertantul clasat pe locul I, inaintea comunicarii rezultatului se va solicita prezentarea documentului in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 2. Declaratie pe propria raspundere privind angajamentul ofertantului pentru sustinerea financiara a lucrarii inproportie de 30%pe o perioada de 6 luni, .Declaratia va fi insotita de documente edificatoare din care sa rezulte ca in momentul semnarii contractului ofertantul va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credite confirmate de banci ori alte mijloace financiare, care pot fi folosite pentru sustinerea financiara a lucrarii.In caz de asociere documentele de mai sus se prezinta de catre fiecare asociat. iar cerinta se indeplineste in mod cumulativ., 1. Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei sau echivalentul sumei ineuro, calculat la cursul de schimb valutar mediu anual stabilit de B.N.R. pentru anul la care s-a facut raportarea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 4. Informatii privind asociatii (daca este cazul): In cazul asocierii operatorilor economici pentru depunerea ofertei comune, fiecare partener va trebui sa prezinte in mod obligatoriu documentele solicitate privind Situatia personala a ofertantului , Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si Capacitatea economico-financiara si tehnico-profesionala.Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executarea lucrarilor, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului., 4.(continuare)Pentru situatia economico ? financiara si pentru capacitatea tehnica se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor care formeaza asocierea.In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta: Formular nr.12 (model de acord de asociere) completat, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte: - denumirea societatilor asociate;
- nominalizarea liderului asociatiei si imputernicirea acestuia de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor;
-partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat Formular nr. 13 (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, - imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei., 4.(continuare)In cazul in care acordul de asociere este incheiat in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acesta si traducere legalizata in limba romana .Nota: Daca ofertantul castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., 5.Informatii privind subcontractantii(daca este cazul): Se prezinta Declaratia privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze- declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora. Ofertantii vor da o declaratie cu privire la categoriile de lucrari care vor fi subcontractate. Formular nr. 14Subcontractantii nu prezinta documente de calificare, dar capacitatea lor tehnico-profesionala si economico-financiara se va lua in considerare., 6.Informatii privind sustinerea tehnica sau financiara (daca este cazul): Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau cea tehnico-profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica acesta confirma faptul cava pune la dispozitia ofertantului resursele financiare, ori cele tehnice si profesionale invocate., 6. (continuare): Persoana care asigura sustinerea, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura , conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit a) , c1 ) si d) din OUG nr. 34/2006.Atentie: Prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006 se aplica si tertului sustinator., 1.Experienta similara profesionala a ofertantului: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? completare si prezentare Formular nr. 7 care sa contina cel putin un contract similar ca natura si complexitate, in valoare cumulata de minim 5.400.000 lei. Declaratia va prezenta perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari precum si calificativul obtinut pentru realizarea lucrarilor.Realizarea lucrarilor va fi dovedita prin prezentarea Procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor din care sa rezulte valoarea de executie receptionata si semnatura reprezentantului Inspectoratului de Stat pentru Constructii, conf.art.1, 2 din HG940/2006.In caz de depunere a ofertei de catre un grup de operatori economici documentele de mai sus se prezinta de catre fiecare asociat., iar cerinta se va indeplini prin luarea in considerarea a resurselor tuturor membrilor grupului., 2.Informatii privind personalul tehnic de specialitate (Form.nr9) de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, cu certificari, CV-uri (Form. nr10)ale persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului, conform cerintelor/standardelor specificate in proiectul tehnic: -sef santier(diploma de inginer, studii superioare de lunga durata, specialitatea de peisagistica sau horticultura, experienta profesionala in domeniu doveditaprin participarea la cel putin un proiect similar)-Responsabil tehnic cu executia atestat de MDRT, - Responsabil cu controlul calitatii numit de conducatorul operatorului economic, cu studii de lunga durata din domeniu(peisagistica sau horticultura) sau cu dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii.Se prezinta: diploma de studii in copie, CV in original, actualizat; declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat/ cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-Form.nr8, 3.Capacitate tehnica privind dotarea cu utilaje si echipamente: O declaratie Formular nr. 11, referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se solicita ca ofertantul sa dispuna de minim urmatoarele utilaje: utilaje pentru amenajarea terenului: buldoexcavator sau bulldozer, utilaj pentru transport : autobasculante, utilaje speciale pentru lucrari de retele deapa si canalizare: masina de sapat, aparat de sudura pentru polietilena si PVC. Se vor anexa documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor implicate in realizarea contractului In caz de asociere documentele de mai sus se prezinta de catre fiecare asociat. iar cerinta se indeplineste in mod cumulativ. 1 Certificarea calitatii lucrarilor: Cerinte minime obligatorii: Certificatul de atestare ISO 9001 sau document echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene privind managmentul calitatii in constructii, valabil la data deschiderii ofertelor, pentru lucrari tehnico-edilitareNotaIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Se va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??., 2 Certificarea protectiei mediului: Cerinte minime obligatorii: Certificat SR EN ISO 14001 care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al protectiei mediului in cadrul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, valabil la data deschiderii ofertelor.NotaIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza. Se va prezenta o copie lizibila a documentelor mentionate sau echivalentul acestora emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene in domeniul contractului, care trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Copiile vor fi stampilate si semnate de ofertant si vor avea mentiunea ?Conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Oferte cu pretul cel mai scazut(sustenabil)oferta avantajoasa X punctaj maxim
Perioada de garantie a lucrarii exprimat in ani
15
Descriere: Oferta analizata/ Oferta cu perioada de garantie cea mai lunga X punctajul maxim
Durata de executie a lucrarii exprimat in luni
15
Descriere: Pdurata=(durata de executie minima/durata de executien) X 15 Punctaj maxim acordat 15 p .Durata minima admisibila :5 luni. Ofertele care nu seincadreaza in durata de executie maxima de 12 luni vor fi respinse ca neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DE LA SEAP FIIND ATASAT LA INVITATIA DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 17:08