Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizarea documentatiei tehnico-economice aferenta Centrului de Afaceri cu Produse Agroalimentare in Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 341486
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 341486/28.12.2012
Denumire contract: Realizarea documentatiei tehnico-economice aferenta Centrului de Afaceri cu Produse Agroalimentare in Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: Antoniu Dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. P-ta Unirii, nr.1, et.1 - sala mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizarea documentatiei tehnico-economice aferenta Centrului de Afaceri cu Produse Agroalimentare in Oradea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia serviciilor de elaborare a documentatiei tehnico-economice fazele: PT, CS, DDE si DTAC, in baza careia se vor executa lucrarile de realizare a unui Centru de Afaceri cu Produse Agroalimentare in municipiul Oradea
II.1.6) CPV: 71221000-3 - Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 262, 426 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 5200 lei.Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la TrezoreriaMunicipiului Oradea; 3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentruparticipare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada devalabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sasemneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante laConsiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art.2781 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Echivalenta leu/alta valuta se va face pentru data de 08.01.2013.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA, avandu-se in vedere modificarea adusa de HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr.2 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr.3 - prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Primarul Ilie Bolojan; consilier Delorean Ion Iulius- presedinte HCL nr.69/09.02.2012, pentru aprobarea bugetului /2012.- Eduard Florea - Director Directia Economica;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director ex. Marius Mos, Director Adj. Aurelia Tent; Director Ex. Eugenia Borbei;Consilierii de executie: Ioana Popa, Daniela Motoc, Adina Marge, Antoniu Dan, Doina Romocea, Iuliana Kocsis.Cerinta nr.4. - Prezentare declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;Cerinta nr.5 - CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta;Cerinta nr.6 - Prezentare Certificat de atestare fiscala eliberat de catre D.G.F.P.(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele;Cerinta nr.7 - Prezentare certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Cerinta nr. 1 - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Cerinta obligatorie: prezentareain original sau copie legalizata sau copie continand mentiunea "conform cu originalul" a certificatului constatator de catre toti operatorii economici participanti la procedura, iar operatorului economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente va prezenta Certificatului constatator eliberat de Oficiul National alRegistrului Comertului de pe langa instanta competenta in original sau copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatele constatatoare eliberate de O.R.C. sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu serviciile ce fac obiectul prezentei achizitii.Cerinta obligatorie: Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare .De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.3 ) Limba de redactare a ofertei?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani fiscali, sa fie maimare sau cel putin egala cu 524.800 lei.-Se va completa si prezenta formularul - Fisa de informatii generale . - Se vaprezenta bilant contabil sau orice alte documente justificative din care sareiasa cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani fiscali, in copiecontinand mentiunea ?conform cu originalul?.Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2009 - 1 euro=4, 2282ron;31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron; 31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 2 - Inf. ref. la pers tehnic de specialitate de care dispune pt prestarea serv. de proiectare si asistenta tehnica din partea pr. care sa contina cel putin: ? minim 2 arhitecti cu drept de semnatura avand calitatea de membri al Ordinului Arhitectilor din Romania (O.A.R.);? minim 1 arhitect membru al R.U.R. cu drept de semnatura pentru coordonarea elaborarii de documentatii de amenajarea teritoriului si urbanism ? G6 ? amenajari peisagistice;? desemnarea unui responsabil pentru asistenta tehnica din parte proiectantului: minim 1 persoana - inginer proiectant cu specializare C.C.I.A., CONTINUARE Cerinta 2: Nota: Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate responsabil pentru prestarea serviciilor de proiectare se va face pe baza urmatoarelor documente: - prezentarea de catre ofertant a copiilor xerox dupa contractele individuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pentru conformitate cu originalul, contracte de colaborare sau prestari servicii pentru acestia, declaratie de disponibilitate, angajament sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul;
- prezentarea CV-urilor datate si semnate in original si a copiilor xerox dupa diplomele de studii absolvite, certificate pentru conformitate cu originalul;
-prezentarea in copie Xerox certificate pentru conformitate cu originalul a atestatelor/autorizatiilor pentru arhitecti aflate in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor., Cerinta 3 - Lista cu echipamente tehnice, soft-uri, instalatii si mijloace de transportcare dispune operatorul economic (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing, contract de comodat sau servicii, sau alte forme de punere la dispozitie), a necesarului minim de utilaje, echipamente, instalatii si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pentru prestarea serviciilor de proiectare.Nota: Pentru a se dovedi detinerea in dotare proprie, prin contract de inchiriere, leasing, contract prestari servicii sau comodat a echipamentelor tehnice, soft-uri si a mijloacelor de transport se va prezenta copie xerox dupa contractul de vanzare-cumparare, contractul de leasing, contractul de inchiriere, factura fiscala de procurare si certificat de inmatriculare pentru autovehicule, sau echivalent., CERINTA 1-Lista princip prestari de serv. similare de pr. in ultimii 3 ani de ladata limita de depunere a ofertei, care sa contina cel putin un contr. similarfinalizat cf. art.12-14 din Ordin 509/2011 in ultimii 3 ani avand ca obiectprestarea serv. de pr. la nivel D.A.L.I.si/sau P.T. realizate in domeniul lucrarilor de C.C.I.A. a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 262.426 lei fara TVA, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar care sa confirme specificul, volumul si complexitatea serviciilor prestate in raport cu cele ce se doresc a fi achizitionate. Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR. Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii Certificate care sa atestefaptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurarea calitatii conform ISO 9001:2008 in domeniul serviciilor de proiectare ce facobiectul contractului.Se va prezentarea un certificat emis de un organismnational sau international de certificare privind implementarea sistemului demanagement de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul trebuie sa fie emis pentru prestarea serviciilor de proiectare.Nota: In caz de asociere documentelecare dovedesc implementarea unui sistem de management al calitatii vor fiprezentate in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati. Se accepta ofertanticare dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca of. vaprimii certif., Cerinta nr. 2 Standarde de protectie a mediului. Certificate care sa atestefaptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului SREN -ISO 14001/2005in domeniul serviciilor de proiectare ce fac obiectul contractului.Se va prezentarea un certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de protectie a mediului in conformitate cu SREN -ISO 14001/2005, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul trebuie sa fie emis pentru prestarea serviciilor de proiectare.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem de management de mediu vor fi prezentate in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati. Se accepta ofertanticare dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca of. vaprimii certif.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: max 60 pct. Alg. de calcul: P(n) = (pret minim/pret(n)) x 60
durata de elaborare proiect tehnic (De P.T.) cu o durata maxima acceptata de realizare de 30 zile
40
Descriere: Durata de elaborare proiect tehnic (De P.T.) exprimata in zile cu o durata minima realista de prestare de 1 zi si maxim acceptata de 30 zile. Alg. de calcul: P(n) = ((De P.T.) minima/(De P.T.)n) x 40 Nota: Daca durata de elaborare proiect tehnic depaseste durata maxima acceptata oferta va fi considerata neconforma iar in cazul in care durata ofertata este mai mica decat durata minima realista oferta nu va fi punctata suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcarea fisierelor electronice anexate in sectiunea "Documentatie si clarificari" a prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera)
Data expedierii prezentei invitatii: 28.12.2012 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer