Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizarea documentatiei tehnico-economice faza PT, CS, DDE, DTAC si studiul de risc privind proiectul ?Dezvoltarea unor habitate naturale din specii de arbori protejati si flora spontana pe dealul Ciuperca din municipiul Oradea si in zona Korosszegapati


Detaliu pentru invitatia numarul 352783
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 352783/19.08.2013
Denumire contract: Realizarea documentatiei tehnico-economice faza PT, CS, DDE, DTAC si studiul de risc privind proiectul ?Dezvoltarea unor habitate naturale din specii de arbori protejati si flora spontana pe dealul Ciuperca din municipiul Oradea si in zona Korosszegapati din judetul Hajdu Bihar?, cod HURO/1101/038/1.3.1.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: +4 0259437000, Fax: +4 0259409406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: Claudia Ciarnau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Str. Piata Unirii nr. 1, etaj 1, sala mica a Pimariei municipiului Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizarea documentatiei tehnico-economice faza PT, CS, DDE, DTAC si studiul de risc privind proiectul ?Dezvoltarea unor habitate naturale din specii de arbori protejati si flora spontana pe dealul Ciuperca din municipiul Oradea si in zona Korosszegapati din judetul Hajdu Bihar?, cod HURO/1101/038/1.3.1.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea documentatiei tehnico-economice faza PT, CS, DDE, DTAC si studiul de risc privind proiectul ?Dezvoltarea unor habitate naturale din specii de arbori protejati si flora spontana pe dealul Ciuperca din municipiul Oradea si in zona Korosszegapati din judetul Hajdu Bihar?, cod HURO/1101/038/1.3.1.111.862, 68 Lei fara TVA , echivalent a 31.732, 64 Euro cu TVA - 25.590, 84 Euro fara TVA, compusa din: ? 107.813, 55 Lei fara TVA echivalent a 30.584, 00 Euro TVA inclus, respectiv 24.664, 52 Euro fara TVA - Curs inforeuro aferent lunii MARTIE 2013:1 Euro = 4.3712 RON ? faza PT, CS, DDE si studiul de risc;? 2.016, 39 lei fara TVA, echivalent a 572 Euro cu TVA, respectiv 461, 29 Euro fara TVA - Curs inforeuro aferent lunii MARTIE 2013:1 Euro = 4.3712 RON ? faza DTAC.La care se adaugasuma de 2.032, 74 Lei fara TVA, echivalent a 576, 64 Euro cu TVA, respectiv 465, 03 Euro fara TVA - Curs inforeuro aferent lunii MARTIE 2013:1 Euro = 4.3712 RON - Diverse si neprevazute aferente proiectarii, in procent de 1, 85% din valoarea estimata a serviciilor de proiectare;
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 862.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :2.000 lei.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.b) ordin de plata, in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, cod fiscal 4230487.c) achitarea sumei la casieria Primariei municipiului Oradea.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul unei asocieri garantia de participare va fi constituita in mod obligatoriu de catre asociat in numele asocierii.
Garantie de buna executie
reprezinta 10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - prezentarea Declaratiei de eligibilitate , completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr.2 - prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr.3 - prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata.Nota: Incadrarea oricaruia dintre tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Ilie Bolojan;Viceprimari: Mircea Malan; Ovidiu Muresan;Consilieri locali: Gal Sorin Calin, Unita Lucian, Tau Ioan, Negrean Daniel Dumitru, Bonchis Ioan, Vulcu Daniel Sorin, Dan Octavian, Felea Ioan Adrian, Mohan Aurel George, Campan Ioan, Lascu Tudor Sebastian, Debelka Boglarka Lilla, Dulca Camelia Mariana, Popa Dan Lucian, Filimon Teofil Laviniu, Manea Mihai, Ritli Laszlo Csongor, Pasztor Sandor, Huszar Istvan Eric, Delorean Ion Iulius, Szabo Jozsef, Sarkozi Zoltan, Corches Dorin Octavian, Ile Cristian, Coste Marina Adelina.Director Directia Economica: Eduard Florea, Director adjunct Directia Economica: Nadia Has, Posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director executiv Directia Management Proiecte cu Finantare Internationala: Marius Mos; Sef Serviciu- Sim Dumitru, Director executiv Directia juridica: Eugenia Borbei; Director executiv adjunct: Diana Birau;Sef Birou achizitii publice : Marge Adina.Consilieri: Ioana Popa, Dana Motoc, Claudia Ciarnau, Iuliana Kocsis, Naomi Vandici.Cerinta nr.4. - Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr.5 - CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Cerinta nr. 1 - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte : - cainformatiile cuprinse sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;
- ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice;
-Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac obiectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in baza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul persoanelor juridice straine: Cerinta obligatorie: se solicita prezentarea unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare. De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.6 ) Limba de redactare a ofertei?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale conform Formularului din documentatia de atribuire, din care sa reiasa cifra de afaceriglobala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani.Cerinta minima impusa pentru cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali (mai putin anul in curs) este ca aceasta sa fie cel putin egala cu :200.000lei.Se vor prezenta: orice documente justificative din care sa reiasa cifra de afaceriglobala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani. Documentele solicitate se vor prezenta in copie continand mentiunea ?conform cu originalul?.Cursul euro comunicat de B.N.R. la data de: 31.12.2010 - 1 EURO=4, 2848 RON; 31.12.2011 - 1 EURO=4, 3197 RON, 31.12.2012 ? 1 EURo=4, 4287 RON.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA 1 - Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertei) continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, prin care sa faca dovada ca a prestat un contract sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin100.000 lei fara TVA;NOTA: Se vor lua in considerare contractele semnate in ultimii 3 ani calculati pana la data stabilita ca termen limita de depunere a ofertelor. In situatia in care contractele au fostsemnate inainte de perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare serviciile prestate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar serviciile prestate in aceasta perioada.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Pentru echivalenta leu/alta valuta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR.Cursul euro comunicat de B.N.R. la data de: 31.12.2010 - 1 EURO=4, 2848 RON; 31.12.2011 - 1 EURO=4, 3197 RON, 31.12.2012 ? 1 EURo=4, 4287 RON., Cerinta 2. a) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 anib)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, care sa contina cel putinurmatorul personal: - 1 inginer peisagist cu vechime de 3 ani in activitatea specifica;
- 1 arhitect cu drept de semnatura avand calitatea de membru al Ordinului Arhitectilor din Romania (O.A.R.) si al Registrului Urbanistilor din Romania (R.U.R;
- 1 inginer de structura (de rezistenta);
- 1 inginer de instalatii edilitare;
- 1 inginer de instalatiielectrice.NOTA: Dovada scriptica a personalului de specialitate, se va face de catre ofertant pe baza urmatoarelor documente: - copii xerox dupa diplome de studii, contract de munca(cu exceptia datelor confidentiale), fise de post, certificate pentru conformitate cu originalul, recomandari sau orice alte documente similare.- Declaratia de disponibilitate/ angajamentul de participare (in baza art 188 din OUG 34/2006- conform formularului anexat)-pentru fiecare persoana nominalizata.Aceste documente vor fi prezentate in copie ?conform cu originalul?.- CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului(mai putin pentru arhitect), precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. CV-urile vor avea numele in clar si semnatura in original a persoanei respective .Ofertantii persoane juridice straine vor trebui sa prezinte aceleasi tipuri de documente, cu mentiunea ca acestea trebuiesc traduse sub forma legalizata potrivit legislatiei romane in vigoare., Cerinta 3 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii , prin care sa se demonstreze ca dispune de echipamentele de calcul, de diagnosticare, soft-uri, dispozitive si alte dotari care sunt necesare pentru indeplinirea contractului;Justificare - pentru a se asigura ca ofertantul detine echipamentele necesare realizarii corespunzatoare a intregului ansamblu de servicii de proiectare;Ofertantii persoane juridice straine vor trebui sa prezinte aceleasi categorii de documente, cu mentiunea ca acestea trebuiesc traduse sub forma legalizata potrivit legislatiei romane in vigoare. Se solicita prezentarea unui certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent , valabil la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul trebuie sa fie emis pentru prestarea serviciilor de proiectare ce fac obiectul contractului.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem de management al calitatii vor fi prezentate, in mod obligatoriu, de fiecare dintre asociati. Se accepta ofertanti care dovedesc ca Raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificatul., Se solicita prezentarea unui certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de protectie a mediului in conformitate cu SREN -ISO 14001/2005, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul trebuie sa fie emis pentru prestarea serviciilor de proiectare ce fac obiectul contractului.Nota: In caz de asociere documentele care dovedesc implementarea unui sistem de management de mediu vor fi prezentate in mod obligatoriu de fiecare dintre asociati. Se accepta ofertanti care dovedesc ca Raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificatul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara- pret
Durata de elaborare proiect tehnic(D.E. P.T.)
40
Descriere: Durata de elaborare Proiect Tehnic (D.E. P.T.) exprimata in zile cu o durata minima realista de prestare de 3 zile si maxim acceptata de 30 zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 07:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer