Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Realizarea infrastructurii de vizitare plutitoare: 1 centru de vizitare plutitor si itinerant si a 4 observatoare plutitoare pentru coloniile de pasari?


Detaliu pentru invitatia numarul 336879
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Parcului Natural Balta Mica a Brailei R.A.
Numar invitatie: 336879/05.10.2012
Denumire contract: ?Realizarea infrastructurii de vizitare plutitoare: 1 centru de vizitare plutitor si itinerant si a 4 observatoare plutitoare pentru coloniile de pasari?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Parcului Natural Balta Mica a Brailei R.A.Cod fiscal: RO25646725, Adresa: Strada Golesti nr.29, Braila, Telefon: 0239611837, Fax: 0239611837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Golesti nr.29, Braila, Romania, cod postal: 810024, telefon: +40 239611837, fax: +40 239611837, persoana de contact: Bogdan Paul Albu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Golesti nr.29, Braila, Romania, cod postal: 810024
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Realizarea infrastructurii de vizitare plutitoare: 1 centru de vizitare plutitor si itinerant si a 4 observatoare plutitoare pentru coloniile de pasari?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia infrastructurii de vizitare plutitoare: 1 centru de vizitare plutitor si itinerant si 4 observatoare plutitoare pentru coloniile de pasari
II.1.6) CPV: 45241500-3 - Lucrari de constructii de pontoane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 973, 216 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
60.000 leiPerioada de valabilitate: 90 zile de la data depunerii ofertelor
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara TVA a contractului. Mod constituire cf. HG 925/2006: art. 90 alin 1-3: instrument de garantare emis de o banca sau de o societate asigurari/depunere casierie/retineri succesive retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale, cu obligativitatea executantului de a alimenta contul deschis in acest sens, la dispozitia autoritatii contractante, cu destinatia de cont de garantii, in termen de 15 zile calendaristice de la semnarea contractului cu suma initiala reprezentand 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratii privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completatCerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Ofertantii nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006. De asemenea, operatorii economici trebuie sa faca dovada achitarii taxelor catre bugetul general consolidat, a obligatiilor de plata a taxelor locale.Ofertantii nu trebuie sa fi savarsit fapte sanctionate de legile fiscale, financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara, din categoria celor care ce se inscriu in cazierul fiscal.Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din nr.OUG nr. 34/2006) completat.ii) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, a obligatiilor de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Operatorii economici trebuie sa prezinte situatia obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertelesi se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original si copie conform cu originalul dupa traducerea legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Cerinta nr.3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Cerinta nr.4Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independentaSe va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie privind calitatea de participant la licitatie cu oferta independenta ) completat.Cerinta 5 - Declaratie privind neincadrare in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006Se va atasa Formularul nr. 5 (Declaratie privind neincadrare in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006) completat.Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanelece aproba bugetul aferent autoritatii contractante sunt: - Radu MOISEI - director ADPNBMB, presedinte Comitet Director- Daniela BREZUICA - contabil sef ADPNBMB, membru Comitet Director- Anca ANDREI - manager proiect ADPNBMB- Bogdan ALBU - resp.achizitii ADPNBMB, membru Comitet Director- Leontin SANDULESCU - membru Comitet Director-Mariana IVANESCU - membru Comitet Director Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Certificat constatator, incopie conform cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depuneriiofertelor .Dupa terminarea raportului procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc documentul in original/copie legalizata pentru conformitate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani din domeniul naval (2011, 2010 si 2009) sa fie de minim 3.900.000 lei, Bilant contabil la 30.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa demonstreze experienta inlucrari de constructii navale.Formular 7 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Lista va contine lucrarile executatein ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, , perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca ace?tia din urma sunt autorita?i contractante sau clien?i priva?i.Lucrarile executatese confirma prin prezentare in copiea Proceselor-Verbale de receptie finala care sa faca dovada finalizarii lucrarilor., Asigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, alte mijloace fixe si dotari necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari: - min 1 hala destinatapentru constructia infrastructurii- min 1 macara podde min 20 tone necesara pentru asamblare, montaj, finalizarea infrastructurii si transportul ei la locul de lansare;
- min 1 syncrolift sau cala de lansare pt.lansarea la apa a pontonului plutitor;
- min 1 macara de cheu 16 tone necesara la momentul lansarii la apa si la operatiunea de armare a carenei-1 laborator de sudura acreditat de o societate de clasificare din dom. naval pentru punerea in practica a metodelor de verificare a sudurilorF. 8 (Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari) completat: Se va prezenta dovada detinerii echipamentelor solicitate(proprie, inchiriere, leasing, anagajamente de punere la dispozitie), Ofertantul trebuie sa dispuna de: -10 sudori cu certificate / atestate eliberate de o societate de clasificare din domeniul naval;
-1 inginer constructii corp nave pentru realizarea lucrarilor de constructie a navei ;
-1 inginer sudor pentru realizarea lucrarilor de sudura-1 inginer instalatii navale de bord pentru realizarea lucrarilor de armare- 1 sp. IT pt. implementarea sist. informatice- 1 sp. electrician pt. realizare inst. electriceAtasare: i) F. 9 (Informatii generale privind angajatii) completat.ii) F. 10 (Personal ce va fi angajat in contract) completat.iii) Angajamentul in nume personal ? F.11, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in. Pentru fiecare specialist se va atasa: - curriculum vitae (F. 12 ? completat), pentru specialistii din contract-copii cf. orig. pt. diplome, atestate, autorizatii/certificate, contracte munca, colaborare, angajament de participare, necesare pentru dovedirea cerintelor minime, Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta acordul de subcontractare, in original, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului 3.Se vor prezenta datele de recunoastere ale acestora in cadrul unor declaratii semnate de acestia Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele inlocuiri ale acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind asociatiiIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Mod de dovedire: Formularul nr. 14 completat; ii) Contractul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), iii) se va atasa Formularul nr. 15 (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) completat., Informatii privind tertii sustinatoriIn cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, sustinatoriinu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art.180, art.181 lit.a), lit.c^1 si d) din O.U.G.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Angajamentul ferm al sustinatorului se va prezenta in original sau copie legalizata. Certificat de atestare ISO 9001, Certificatul de atestare ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer