Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Realizarea infrastructurii de vizitare plutitoare: 1 centru de vizitare plutitor si itinerant si a 4 observatoare plutitoare pentru coloniile de


Detaliu pentru invitatia numarul 349109
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Parcului Natural Balta Mica a Brailei R.A.
Numar invitatie: 349109/21.06.2013
Denumire contract: ?Realizarea infrastructurii de vizitare plutitoare: 1 centru de vizitare plutitor si itinerant si a 4 observatoare plutitoare pentru coloniile de
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Parcului Natural Balta Mica a Brailei R.A.Cod fiscal: RO25646725, Adresa: Strada Golesti nr.29, Braila, Telefon: 0239611837, Fax: 0239611837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Golesti nr.29, Braila, Romania, cod postal: 810024, telefon: +40 239611837, fax: +40 239611837, persoana de contact: Bogdan Paul Albu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Golesti nr.29, Braila,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Realizarea infrastructurii de vizitare plutitoare: 1 centru de vizitare plutitor si itinerant si a 4 observatoare plutitoare pentru coloniile de
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executia infrastructurii de vizitare plutitoare: 1 centru de vizitare plutitor si itinerant si 4 observatoare plutitoare pentru coloniilede pasari
II.1.6) CPV: 45241500-3 - Lucrari de constructii de pontoane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 973, 216 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 60.000 lei (IMM reducere la 50%). Cursul leu/euro la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare: cursul BNR valabil in ziua publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor). Forma de constituire a garantiei de participare: a) prin virament bancar sau printr¬un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta; c) in numerar, la casieria autoritatii contractante. Retineri din suma constituita drept garantie de participare: in conformitate cu prevederile art. 278 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006. Valoarea ce va fi retinuta se va calcula pe baza valorii estimate care nu cuprinde lucrarile diverse si neprevazute.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5 % din pretul fara TVA al contractului (IMM reducere la 50%). Modalitatea de constituire: conf. art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (conf.art.90 alin.3 din H.G.nr.925/2006, modificat prin H.G.nr.1045/2011). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratii privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completatCerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Ofertantii nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006. De asemenea, operatorii economici trebuie sa, faca dovada achitarii taxelor catre bugetul general consolidat, a obligatiilor de plata a taxelor locale.Ofertantii nu trebuie sa fi savarsit fapte sanctionate de legile fiscale, financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara, din categoria celor care ce se inscriu in cazierul fiscal.Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din nr.OUG nr. 34/2006) completat.ii) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata aimpozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, a obligatiilor de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Operatorii economici trebuie sa prezinte situatia obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele si se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original si copie conform cu originalul dupa traducerea legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Cerinta nr.3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Cerinta nr.4Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independentaSe va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie privind calitatea de participant la licitatie cu oferta independenta ) completat.Cerinta 5 - Declaratie privind neincadrare in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006Se va atasa Formularul nr. 5 (Declaratie privind neincadrare in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006) completat. Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele ce aproba bugetul aferent autoritatii contractante sunt: - Radu MOISEI - director ADPNBMB, presedinte Comitet Director- Daniela BREZUICA - contabil sef ADPNBMB, membru Comitet Director, membru comisie evaluare- Anca ANDREI - manager proiect ADPNBMB, membru comisie evaluare- Bogdan ALBU - resp.achizitii ADPNBMB, membru comisie evaluare- Nicolae ZARNESCU - membru comisie evaluare- Leontin SANDULESCU - membru Comitet Director, membru comisie evaluare Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii.Mod de dovedire: Certificat constatator, in copie conform cu originalul/original/copie legalizata emis de Oficiul Registrului Comertului.Informatiile precizate in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Dupa terminarea raportului procedurii, in cazul in care ofertantul a depus certificatul in copie conform cu originalul, i se va solicita ofertantului clasat pe primul loc documentul in original/copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. ? Formularul 6Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani din domeniul constructiilor navale (2012, 2011 si 2010) sa fie de cel putin 7.000.000 lei .Se vor prezenta in acest sens: - Informatii generale aferente ultimilor 3 ani;
- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente;In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada prin prezentarea doc. prevazute in Legea 346/2004, valoarea pentru media cifrei de afaceri se considera indeplinita daca este in cuantum de 50% din valoarea solicitata.Ofert. nerezidenti vor prez.traduceri autorizate si legalizate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista a principalelor lucrari de constructii navale executate in ultimii 5 ani, insotita de certificate de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarul, indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat.Lista va fi insotita de cel putin 1 document (contract/parti relevante din contract/ proces verbal de receptie, etc) prin care sa se confirme executarea lucrarilor de constructii navalein valoare de min 3.500.000 lei fara TVA., Asigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje si dotari necesare pentru indeplinirea contractului: - 1 hala destinata pentru constructia infrastructurii;
- 1 macara podde min 20 tonept. asamblare, montaj, finalizarea infrastructurii si transportul ei la locul de lansare, sau alte utilaje necesare pt.mutarea pontonului, astfel incat sa fie asigurata indeplinirea contractului in mod corespunzator;
- 1 syncrolift/cala de lansare pentru lansarea la apa a pontonului, sau alte utilaje ce asigura lansarea la apa a pontonului care sa fie acceptate de ANR, cu obligativitatea ofertantilor de a depune dovezi in acest sens;
- 1 macara de cheu min 16 tone sau alte utilaje echivalente necesare la momentul lansarii la apa a pontonului si la operatiunea de armare a carenei, astfel incat sa fie asigurata indeplinirea contractului in mod corespunzator.- 1 laborator de sudura acreditat de o societate de clasificare din dom. naval pentru punerea in practica a metodelor de verificare a sudurilor, cf. Norme Tehnice privind clasificarea si constructia navelor de navigatie interioara cod MT.RNR-NI-99 aprobat prin OMT 306/15.06.1999 - publicat in MO 337/15.07.1999.F. 8 (Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari) completat.Se va prezenta dovada detinerii echipamentelor solicitate (proprie/inchiriere/leasing/ anagajamente de punere la dispozitie), Ofertantul trebuie sa dispuna de: -10 sudori cu certificate / atestate eliberate de o societate de clasificare dindomeniul naval atestare necesara cf. cf. Norme Tehnice privind clasificarea si constructia navelor de navigatie interioara cod MT.RNR-NI-99 aprobat prin OMT 306/15.06.1999 - publicat in MO 337/15.07.1999.;
-1 inginer constructii corp nave pentru realizarea lucrarilor de constructie a navei ;
-1 inginer sudor pentru realizarea lucrarilor de sudura-1 inginer instalatii navale de bord pentru realizarea lucrarilor de armare- 1 sp. IT pt. implementarea sist. informatice- 1 sp. electrician pt. realizare inst. electriceAtasare: i) F. 9 (Informatii generale privind angajatii) completat.ii) F. 10 (Personal ce va fi angajat in contract) completat.iii) Angajamentul in nume personal ? F.11, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in contract.Pentru fiecare specialist se va atasa: - curriculum vitae (F. 12 ? completat), pentru specialistii din contract ;
-copii cf. orig. pt. diplome/atestate/ autorizatii/certificate sicontracte munca/colaborare/angajament de participare/ necesare pentru dovedirea cerintelor minime., Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta acordul de subcontractare, in original, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare subcontractant (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului .Se vor prezenta datele de recunoastere ale acestora in cadrul unor declaratii semnate de acestia. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele inlocuiri ale acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind asociatiiIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantuluisi Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine acestedate vor fi considerate incomplete.Mod de dovedire: i) Formularul nr. 14 completat;ii) Contractul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului);iii) se va atasa Formularul nr. 15 (Imputernicirea lideruluiasociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) completat., Informatii privind tertii sustinatoriIn cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, sustinatoriinu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art.180, art.181 lit.a), lit.c^1 si d) din O.U.G.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Angajamentul ferm al sustinatorului se va prezenta in original sau copie legalizata. Certificat de atestare ISO 9001.Ofertantul va prezenta Certificat de atestare ISO 9001 privindmanagementul calitatii, valabilitatea fiind raportata la data limita de depunere a ofertelor, in copie conform cu originalul.Se pot prezenta certificateechivalente emise de organisme abilitate din alte state aleUniunii Europene.Nota: nu se admit ofertanti in curs de certificare.Documentele mai sus enumerate vor fi prezentate atat de ofertant/liderul asociatiei cat si de asociat/asociati., Certificatul de atestare ISO 14001Ofertantul va prezenta Certificatul de atestare ISO 14001 privindmanagementul de mediu, valabilitatea fiind raportata la data limita de depunere a ofertelor, in copie conform cu originalul sau prezentarea unui certificatechivalent emise de organisme abilitate din alte state ale UniuniiEuropene.Nota: nu se admit ofertanti in curs de certificare.Documentele mai sus enumerate vor fi prezentate atat de ofertant/liderul asociatiei cat si de asociat/asociati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer