Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizarea lucrarilor de reparatii asfaltare pe raza orasului Borsa a strazilor :Rotundu, Bradet, Forestierilor, Eternitatii, Popa Lupu Sandru, Repedea, Pietroasa si Baitei;


Detaliu pentru invitatia numarul 346220
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BORSA
Numar invitatie: 346220/07.05.2013
Denumire contract: Realizarea lucrarilor de reparatii asfaltare pe raza orasului Borsa a strazilor : Rotundu, Bradet, Forestierilor, Eternitatii, Popa Lupu Sandru, Repedea, Pietroasa si Baitei;
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BORSACod fiscal: 3627544, Adresa: STR. LIBERTATII, NR 46, Borsa, Telefon: 0262/342322, Fax: 0262/342864
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Floare de Colt, NR 1/a, Borsa, Romania, cod postal: 435200, telefon: +40 262342322, fax: +40 262342864, persoana de contact: MIHAELA MIHALI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Floare de Colt, Nr. 1/A, oras Borsa, judetul Maramures. Sala mare de sedinte, et.1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizarea lucrarilor de reparatii asfaltare pe raza orasului Borsa a strazilor : Rotundu, Bradet, Forestierilor, Eternitatii, Popa Lupu Sandru, Repedea, Pietroasa si Baitei;
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea lucrarilor de reparatii asfaltare pe raza orasului Borsa a strazilor : Rotundu, Bradet, Forestierilor, Eternitatii, Popa Lupu Sandru, Repedea, Pietroasa si Baitei
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 648, 384 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
16.484 lei 1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor.2.Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO25 TREZ 4412 1300 205X XXXX ?Trezoreria Viseu de Sus). Ofertantii individuali sau inasociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator. 4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (conturi bancare, declaratii IMM), in original, anexate scrisorii de inaintare.G.P.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu in sedinta de deschidere a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA 1.Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011). 2.Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ORDINULUI PRESEDINTELUI ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilat.Formular 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnat si stampilat.Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Mihali Toader, Timis Ion Sorin, Timis Laura, Timis Ioan, Mihali Mihaela, Coman Anca, Mesaros, Adriana, Mihali Paulina. Formular 8 Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilat. Formular 9 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 semnat si stampilat.Formular 10 Declaratie privind calitatea de participant la procedura semnat si stampilat. Certificate de atestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctelede lucru implicate in contract, care sa certifice situatia datoriilor in data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. Cazier fiscal al persoanei juridice. 1.Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ONRC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC . Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului proceduriii, i se va solicita sa prezinte documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul detine surse financiare proprii in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 2 luni in valoare de minim 650.000 lei, Ofertantul are media cifreide afaceri globale pe ultimii trei ani de cel putin3.000.000 lei., Bilantul contabil pe anul 2011 vizat si inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta - o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (lucrari privind infrastructura de drumuri), care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va prezenta cel putin un contract(sau parti relevante contract)/proces verbal de receptie/alt document doveditor prin care sa se confirme executarea lucrarilor similare in valoare de cel putin 1.600.000 LEI., Ofertantul va prezenta - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Ofertantul va prezenta - Declaratie privind personalul implicat in indeplinirea contractului - responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului, nominalizeaza un sef de santier si un responsabil tehnic cu calitatea (CQ), dispune de cel putin un inginer cu specialitatea CFDP, altul decat sef santier, CQ si RTE.Ofertantul prezinta CV in original, contracte de munca/colaborare sau prezintaangajament de participare conform art 188 lit c din OUG 34/2006 pentru expertii declarati, si probeaza calificarile necesare (diplome, certificate, adeverinte, etc)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer