Achizitie publica - Realizarea lucrarilor de reparatii curente a strazilor din sectorul 3 - Municipiul Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 356822
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356822/09.01.2014
Denumire contract: Realizarea lucrarilor de reparatii curente a strazilor din sectorul 3 - Municipiul Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: +40 3180336, Fax: +40 3180336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 0213180336, fax: +40 0213180336, persoana de contact: CORALIA FILIP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Parfumului Nr. 2-4, etaj 2, camera 34, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizarea lucrarilor de reparatii curente a strazilor din sectorul 3 - Municipiul Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie la obiectul?Realizarea lucrarilor de reparatii curente a strazilor din sectorul 3 - Municipiul Bucuresti?Valoarea estimata fara TVA a ac cadru: 21.929.547, 50 lei fara TVAexecutia 21.605.465, 52lei fara TVAproiectare; 324.081.98lei fara TVANu se aplica cheltuielile diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 929, 547.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 438.590 lei. Forma de constituire a garantiei: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie emisa in favoarea autoritatii.Perioada de valabiliatate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada mininima de valabilitate a ofertei (120zile). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei; ofertantul a contestat un act al autoritatii la CNSC, Consiliul respinge contestatia sau isi retrage contestatia, retinerea se va calcula conform art. 278^1 alin(1), alin(2) OUG 34/2006.Nota: a)In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro/alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Cont garantii de participare RO12TREZ7035006XXX000100?deschis la Trezoreria Sector 3, codul fiscal al Sectorului 3 al Municipiului Bucuresti: 4420465.Garantia de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului subsecvent fara T.V.A.. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform. art.90 alin.(1), alin(2) din HG nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conform art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii va fi de 0.5% din pretul contractului. Autoritatea va elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 91- 92 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala a op.ec. conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. Aceasta declaratie va fi prezentata si de tertul sustinator) Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Declaratia privind neincadrarea in art. 181 lit. a, c^1 si d se va prezenta si de catre tertul sustinator). Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea asocierii de ofertanti din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.3, Certificat de cazier judiciar pentru operatorul economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.4.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara datei limita depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara datei limita depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat). In cazul existentei punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certifcate eliberate de autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sedii secundare, punctele de lucru), doar pentru sediile/punctele de lucru care vor fi implicate in derularea contractului.6. Cazier fiscal ptr.op.ec.eliberat de autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata).8. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.9. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - ROBERT SORIN NEGOITA; ANDREI CRISTIAN TUDORACHE;MITACHE CONSTANTIN; PENCEA FLORENTINA; ROXANA CIRSTEA, OCTAVIAN GHETU, OLGA COJOCARU;RALUCA STAN;RAZVAN PARVU;CALINA SORESCU; IRINA GINA SOROCEANU;ANA TURCITU; MARIUS POPESCU; CORALIA FILIP; MARIA DRAGHICI; PLACINTE NICOLETA; OLIMPIA STANCA; ANA TOFAN, RADU GABRIELA FLORICICA, TARIGRADEANU OVIDIU COSMIN, ARDELEANU MIRCEA, BRATIANU BOGDAN-VALENTIN, CIUDOMIROV MIHAI ANTON, COSOCARIU ALEXANDRU-DAN, DRAGNE ILEANA-DANIELA, DRAGOIESCU VALENTIN IONUT, FATU ADRIAN, FLEANCU FLORIN, HORCEA C-TIN TIBERIU, LOZINSCHI ADRIAN, LUNGU VASILE, MARINEATA MARCEL, MARINESCU IONELA, NEACSU VICTOR, MITRAN VICTOR , NICOLESCU ADRIAN IONUT, NITA ALINA VALENTINA, NITU MIHAI, OPREA DANIEL CRISTIAN, PANAIT RADU ALIN, PETRESCU ELENA, POPA SIMONA-MARIANA, RAILEANU ALEXANDRU, TARTACUTA ION VICTOR, TUDOR ELENA, TUDORACHE LIVIA, VOICU ION VALENTIN, VOINEA INOCENTIU IOAN, ZAMFIRA CATALIN CONSTANTIN, CIRCA HONORIUS ADRIAN.(Aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare din membrii asocierii si de subcontractanti si de tertul sustinator.)In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratiile/certificatele mentionate mai sus.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. 1: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;b. Operatorii economici persoane juridice /fizice straine: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului/ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte si fiecare trebuie sa prezinte documentele mai sus mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani cu cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2011, 2012, 2013), in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea de 17.400.000, 00 lei. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%.Pentru echivalenta leu alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual publicat de BNR pentru anii respectivi.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.), Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Tert sustinator: Conform Art. 186.din OUG 34/2006 - (1) Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va fi prezentata de tertul sustinatorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ptr.proiectare: Declaratie privind Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita depunerii ofertei) au prestat servicii similare (servicii de proiectare sisteme rutiere) celor solicitate prin documentatia de atribuire prin cel putin un contract - maxim 3 contracte, cu o valoare individuala sau cumulata cel putin egala cu 130.000 lei, exclusiv TVA., Ptr.executie: Declaratie privind Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii 5 ani, (calculati pana la data limita depunerii ofertei) a executat lucrari de natura similara, prezentand in acest sens, cel putin un contract - maxim 3 contracte, cu o valoare individuala sau cumulata cel putin egala cu 8.700.000 lei, exclusiv TVA., Cerintele se pot indeplini si prin prezentarea unui singur contract care sa fi avut ca obiect proiectarea si executia unei lucrari similare si care sa indeplineasca valorile precizate.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 5 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Ca dovada a indeplinirii cerintei privind lista principalelor servicii prestate si lucrari executate ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar prin care sa confirme prestarea de servicii similare si executia de lucrari similare celor solicitate prin docum de atribuire.In cazul in care documentele contin clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestora in integralitate, operatorul economic poate prezenta paginile din documente care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor.Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana., Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul., Lista referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului., a) Pentru proiectare:
? 1 inginer/subinginer autorizat topo pentru lucrari in sistemul de proiectie Stereografic: autorizatie emisa de ANCPI in domeniul lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei Categoria B
? 1 proiectant - inginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri'', b) Pentru executie:
? Coordonator (manager) de proiect (lucrare) ? cel putin 1 persoana: studii superioare - certificare manager de proiect COR 241919 sau echivalent; cel putin 1 proiect /contract in care sa fi activat pe o pozitie similara (manager, coordonator etc.)
? Responsabil calitate: Decizie de numire.
? Inginer/subinginer constructor ? cel putin 1 persoana: -absolvent studii superioare tehnice cu specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri?, ? Sef de santier ? cel putin 1 persoana: -studii superioare tehnice, in domeniul constructii; -experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara.
? Resposabil tehnic cu executia (RTE) - cel putin 1 persoana: sa fie atestat de catre organismul abilitat, ca Responsabil tehnic cu executia (RTE), pentru domeniile aferente proiectului, si anume: II Constructii rutiere, prezentare Certificat si legitimatie cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
? Manager mediu ? cel putin 1 persoana: certificare manager mediu Cod COR 325702 (cod vechi 242304) sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale; experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect in care sa fi activat pe o pozitie similara;
? Responsabil securitate si sanatate in munca ? cel putin 1 Persoana: certificare Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca COR 226303 sau echivalent, conform prevederilor legale (Legea nr.319/2006, H.G.nr.300/2006 s.a.)., Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta urmatoarele documente: Autorizatii in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei ? in copie, Declaratii de disponibilitate in original (formular 9). Toate documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Prezentarea tuturor documentelor se va face in limba romana iar cele in alta limba vor fi traduse de traducator autorizat. Ptr. personalul propus se vor prezenta, copii conf cu originalul ale atestatelor/certificatelor profesionale/autorizatii/orice alt document echivalent obtinut dupa absolvirea cursurilor superioare valabile la data limita de depunere a ofertelor numai daca legea prevede o astfel de obligatie. CV-urile vor purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective (specialistul RTE nu va prezenta CV). Pentru personalul unde legea prevede obligatia prezentarii de atestate/certificate nu se vor mai prezenta copii dupa diplome de studii suplimentar atestatului cau certificatului de formare profesionala.Oricare dintre persoanele cheie nominalizate in oferta declarata castigatoare va putea fi inlocuit de catre ofertantul castigator numai cu un alt expert cu experienta si calificari cel putin egale cu cele ale expertului inlocuit si numai cu aprobarea autoritatii contractante., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru de lucrari.Prezentarea dovezilor ca beneficiaza de urmatoarele echipamente/ utilaje ?i mijloace de transport, indiferent de modalitatea juridica de detinere (proprietate, inchiriere, leasing etc.): ? statie topo;? program de proiectare CAD pentru predare documentatie tehnica;? statie de mixturi asfaltice ;? Statie de beton? repartizator finisor de asfalt cu sistem automat de control al nivelului;? cilindru compactor;? autogreder;? freza de asfalt;? autobasculanta;? buldoexcavator;? miniincarcator pe pneuri., Se va prezenta dovada detinerii, indiferent de modalitatea juridica, a echipamentelor solicitate (precum: facturi fiscale, contracte de vanzarecumparare/ inchiriere/ leasing, contracte de prestari servicii, angajament de punere la dispozitie etc.)., Tert sustinator: conf.Art. 190. din OUG 34/2006- (1) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2). Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 691 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, va fi prezentata de tertul sustinator, Informatii privind subcontractantii(daca este cazul): ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora. Se solicita lista cu subcontractantii si specializarea acestora .Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este decl castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul aut contr.Res mat si umane ale subcontr declarati se vor lua in cons pentru partea lor de implicare in contr ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Informatii privind Asocierea: Op.economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a res tuturor membrilor grupului.Aut contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor crit de calificare si selectie prevazute la sect. III.2.1).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2014 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2014 16:53