Achizitie publica - ?Realizarea lucrarilor pentru imbunatatirea sistemului de producere si racire a ghetii , refacerea mantinelei si a plexiglasului din incinta Patinoarului artificial situat in str.Stadionului nr.11,Municipiul Gheorgheni,judetul Harghita(proiectare si execu
Detaliu pentru invitatia numarul 356597
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356597/18.12.2013
Denumire contract: ?Realizarea lucrarilor pentru imbunatatirea sistemului de producere si racire a ghetii , refacerea mantinelei si a plexiglasului din incinta Patinoarului artificial situat in str.Stadionului nr.11, Municipiul Gheorgheni, judetul Harghita(proiectare si executie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL HARGHITACod fiscal: 4245763, Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266207720, Fax: +40 266207725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: Compartiment de Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc , camera 333/A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Realizarea lucrarilor pentru imbunatatirea sistemului de producere si racire a ghetii , refacerea mantinelei si a plexiglasului din incinta Patinoarului artificial situat in str.Stadionului nr.11, Municipiul Gheorgheni, judetul Harghita(proiectare si executie)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea lucrarilor pentru imbunatatirea sistemului de producere si racire a ghetii , refacerea mantinelei si a plexiglasului din incinta Patinoarului artificial situat in str.Stadionului nr.11, Municipiul Gheorgheni, judetul Harghita (proiectare si executie).Valoarea estimata a contractului :1.961.760lei fara T.V.A. reprezentand valoarea estimata fara cheltuielile de diverse si neprevazutea cheltuielilor pentru investitia de baza si cheltuielilede proiectare la care se adauga valoarea lucrarilor diverse si neprevazute in procent de 10% , in sumade 196.176 lei fara T.V.A, valoarea totala a acestora insumand2.157.936 lei fara TVA respectiv 486.482 Euro fara TVA.
II.1.6) CPV: 45212211-8 - Lucrari de constructii de patinoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 157, 936 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006.Cuantumul garantiei de participare este de 39.000lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Echivalenta leu/ valuta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare , nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire sau in cazul in care contestatarul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma in conformitate cu art.278^1 din OUG nr. 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 10% din pretul contractului.Modalitatea de constituire conformart.90 aliniat (3) din HGR NR.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 se solicita prezentarea Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se solicita completarea Formularului nr. 1.Cerinta 2Conform art. 180 din OUG nr. 34/2006, ?Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalarede bani.?Pentru a-si demonstra neincadrarea in prevederile art. 180, ofertantii vor completa Formularul nr. 2 ? ?Declaratie privind eligibilitatea?sau cazier judiciar .Cerinta 3Conform art.181 din OUG nr. 34/2006 ?Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) *** Abrogatac) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.?Pentru a-si demonstra situatia personala, ofertantii vor completa Formularul nr. 3 - declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta.Documente de confirmare: -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale , din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor?.?Cerinta 4Conform art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire?.Se solicita completarea Formularului nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute in art. 69^1 din OUG 34/2006.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Conform art.2 din Ordinul 170/2012 privind interpretarea art.69^1 din OUG 34/2006 ordin publicat in MO 328/15.05.2012 persoanele cu func?ie de decizie din cadrul Autorita?ii Contractante , care aproba/semneza/documentele/contractele /bugetulaferent prezentei proceduri sunt: 1. Borboly Csaba - presedinte2. Birtalan Jozsef ? vicepresedinte3. Petres Sandor ? vicepresedinte4Szabo Barna-administrator public5. Egyed Arpad ? secretar judetCONSILIERI JUDETENI: 1. Ambrus Sandor2. Barti Tihamer3. Becze Istvan4. Bege Karoly5. Bende Sandor6. Benyovszki Lajos7. Bíro; Barna Botond8. Burus-Siklo;di Botond9. Csillag Peter10. Csutak Maria Magdolna11. Danguly Ervin12. Ferencz Salamon Alpar Laszlo;13. Incze Csongor14. Magyari Vencel15. Marcu Raducu Ioan16. Orosz-Pal Levente17. Palffy Domokos18. Pop Adrian19. Proca Ion20. Racz Arpad21. Rafain Zoltan22. Salamon Zoltan23. Sandor Barna24. Sebestyen Csaba Istvan25. Sorban Attila26. Szentes Antal27. Thamo; Csaba Zsolt Bela28. To;aso; Laszlo;DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE SI TRANSPORT IN COMUN: 1. Balint Andras ? director executiv2.Gergely Andrea-consilier3. Gergely Olga ? consilier4. Lakatos Zsolt ? consilier5. Barabas Arpad ? consilier6. Mihaly Emeric ? consilier7. Csato; Erzsebet-consilier8. Palko; Emilia-consilier9.Albert Monika-consilierDIRECTIA GENERALA ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA1. Romfeld Maria Magdolna ? director general2. Zolya Zoltan ? sef serviciu3. Dosa Szilard ? director general adjunct4. Vagassy Alpar ? Consilier juridic5. Viragh Ferenc - Consilier juridic6. Tulbure Irina - Consilier juridic7. Csaszar Istvan ? consilier juridic8. Salamon Boroka - Consilier juridicDIRECTIA GENERALA INVESTITII1. Orban Bela - director general2. Papai Carol - director general adjunct3. Peli Levente - director general adjunct4. Csipor Zita ? consilier5. Albert Katalin ? consilier6. Csurka Ludovic ? consilier7. Laczko Zoltan ? consilier8. Csurka Piroska ? consilier9. Barcsay Annamaria ? consilier10. Jakab Csaba ? consilier11. Bardocz Aron ? consilier12. Gaspar Balazs ? consilier13. Balazs Zoltan ? consilier14. Bara Jolan ? consilier15. Petho Eniko Zsuzsanna - consilier16.Fekete Laszlo-consilierDIRECTIA GENERALA ECONOMICAGabor Laszlo?director generalIn conformitate cu art. 13 din LEGEA Nr. 279 din 7 decembrie 2011 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: ?Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire Cerinta 1: Se solicita prezentarea urmatorului document: Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte domeniul de activitate aferenta obiectului contractului.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Informatiile prezentate in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre tertul/tertii sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in copie conforma cu originalul, se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Experienta similara ?Executie lucrari-Se solicita completarea Formularului nr. 6 ? Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniPentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a dus la bun sfarsit cel putin cel putin 1 contract care sa fi avut ca obiect lucrari similare .Documente de confirmare: Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Nota: Avand in vedere natura complexa a achizitiei se pot prezenta fie contracte separate pentru fiecare componenta a achizitiei, proiectare respectiv executie , fie contracte care sa cuprinda la nivelul aceluiasi contract combinatia de lucrari si servicii similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract., Cerinta 2: Experienta similara ?Servicii de proiectare-Se solicita completarea Formularului nr.7-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani . (servicii de proiectare similare celor care fac obiectul achizitiei)Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract de natura si complexitate similare , serviciilor de proiectare care fac obiectul prezentului contract.Documente de confirmare: prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii similare?;Nota: Avand in vedere natura complexa a achizitiei se pot prezenta fie contracte separate pentru fiecare componenta a achizitiei, proiectare respectiv executie , fie contracte care sa cuprinda la nivelul aceluiasi contract combinatia de lucrari si servicii similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract., Cerinta 3: Se solicita completarea Formularului nr. 8 - Informatii despre personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.Dat fiind caracterul complex a lucrarilor ce urmeaza a se proiecta si executa , Conform art.13 din LEGEA 10/1995care prevede " Verificarea proiectelor pentru executia constructiilor, in ceea ce priveste respectarea reglementarilor tehnice referitoare la cerinte, se va face numai de catre specialisti verificatori de proiecte atestati.Expertizele tehnice ale proiectelor si constructiilor se efectueaza numai de catre experti tehnici atestati. "Conform art 14 din Legea 10/1995 ?Agentii economici care executa lucrari de constructii asigura nivelul de calitate corespunzator cerintelor, prin personal propriu si responsabili tehnici cu executia atestati se solicitaPentru serviciile de proiectare: se va nominaliza personalul tehnic de specialitate cu atributii in activitatea deproiectare si asistenta tehnicaPentru lucrarile de executie: se va prezenta personalul tehnic de specialitate cu atributii in executia lucrarilor si asigurare a calitatiiSe vor prezenta atestari/autorizatii pentru: ? responsabil tehnic cu executia atestat conform Legii 10/1995-verificator de proiecteatestati conform Legii 10 /1995- experttehnici atestati conform Legii 10/1995Documente de confirmare : a) Lista cu personalul de specialitate considerat necesar pentru asigurarea controlului calitatiib) Documente care atesta disponibilitatea personalului/organismului tehnic de specialitatec)Angajamente de participare obtinute de la fiecare persoana ce va fi implicata in realizarea contractului. Persoanele propuse a fi angajate in indeplinirea contractului pot fi angajati proprii sau colaboratorid)atestari/autorizariCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana , indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isidemonstreza capacitatea tehnica si profesionala invocandsustinerea acordata de catre o alta persoana , atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza , de regulaprin prezentareaunui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art .180 si ale art.181 lit.a) c^1) si d)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 4: Se solicita completarea Formularului nr. 9 ? Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere de care dispune ofertantul in ultimii 3 ani- Se vor prezenta atat pentru proiectare cat si pentru executie, Cerinta 5: se solicita completarea Formularului nr. 10 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune , pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul va prezenta o lista cu resursele disponibilizate (proprii sau inchiriate) ale asociatului/subcontractantului/sustinatorului pentru indeplinirea contractului de lucrari (proiectare si executie).
- Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract / precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament, Cerinta 6: Informatii privind asociatii (daca e cazul).
- Se va completa un acord de asociere ( Formularul nr. 12 ? numai in cazul asocierii).
- In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in exercitarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii, -Cerinta 7.Se va completa (Formularul nr. 11-numai in cazul subcontractarii) ? in original. Se va prezenta acordul subcontractantilor propusi, cu referire la obiectivele si cerintele din Caietul de sarcini pe care si le asuma. Cerinta 1Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 sau echivalent .Se solicita ca ofertantii sa detina un sistem de management pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit . Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta 2Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004 sau echivalent .Se solicita ca ofertantii sa detina un sistem de management pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit . Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acestaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2013 13:47