Achizitie publica - Realizarea materialelor publicitare si de marketing pentru proiectul "Promovarea turistica a zonei municipiului Tg Secuiesc, jud Covasna"
Detaliu pentru invitatia numarul 326357
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326357/10.05.2012
Denumire contract: Realizarea materialelor publicitare si de marketing pentru proiectul "Promovarea turistica a zonei municipiului Tg Secuiesc, jud Covasna"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGU SECUIESCCod fiscal: 4201813, Adresa: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Telefon: 0267-361974, Fax: 0267-361652
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Romania, cod postal: 525400, telefon: +40 267361974, fax: +40 267361652, persoana de contact: EMOKE ANTAL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MUNICIPIUL TARGU SECUIESC, p-ta Gabor Aron nr 24, judetul Covasna,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizarea materialelor publicitare si de marketing pentru proiectul "Promovarea turistica a zonei municipiului Tg Secuiesc, jud Covasna"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezenta achizitie este derulata in scopul desemanrii firmei care va realiza materialelel publicitare si de marketing ce urmeaza a fi realizate in cadrul proiectului "Promovarea turistica a zonei municipiului Tg Secuiesc, prezentate cantitativ si calitativ in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 249, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 4980 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante.Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art 86 din HG 925/2006: a) un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiguraraib) ordin de plata in contul Primariei municipiului Tg Secuiesc, RO57TREZ25755006xxx001819 deschis la Trezoreria Municipiului Tg Secuiesc, cod fiscal 4201813c) numerar la caseria autoritatii contractanteOfertantii care se incadreaza in categoria IMM, beneficiaza de o reducere de 50% in cea ce priveste constituirea garantiei de participare. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii trebuie sa ataseze ofertei formularul 17.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG 34/2006- formular 12. declaratie privind neincadrarea in prev art 181 din OUG 34/2006 - formular 2a) certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia isi are sediul social si sediile secundare societatea, care sa ateste ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul local in luna anterioara celei incare se depun ofertele/candidaturile -in original sau copie legalizata sau semnat si stampilat in conf cu originalul de catre ofertantb) certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelorla bugetul de statprin care sa dovedeasca ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul de stat inluna anterioara celei incare se depun ofertele/candidaturile - in original sau copie legalizata sau semnat si stampilat in conformitate cu originalul de catre ofertantPersoanele juridice straine vor prezenta declaratia prin neincadrarea in sit. prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 actualizata - formular 2- in original, iar ca acte doveditoare documente echivalente care sa probeze ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre buget.Toate documetele in limbi straine vor fi prezentate in original sau copie legalizta, insotite de traduceri autorizate in limba romana.Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pt atribuirea contractului de achizitie publica.3. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69/1 din OUG 34/2006 actualizata.Persoanele cu functie de conducere din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Racz Karoly primar, - Lukacs Laszlo viceprimar, - Antal Emoke subinginer IA- Bartha Janos consilier superior- Vizi Attile consilier- Bokor Erzsebet contabil sef4. certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- formular 45. declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 5 1. certificat constatator emis de ORC in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertei -din acre sa rezulte: a) domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectivului procedurii, respectiv codul CAEN 7311b) nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, in copii legalizate insotite de traducereautorizata in limba romana, valabila la data depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 490.000 lei( pt persoanele juridice romane) sau echivalentulsumei in euro la cursul BNR pentru data de 31.12 al anului la care se refera., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani incheiati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formular nr. 7 ? in original.Prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii a caror valoare sa fie de minim 240.000 Ron.In cazul prezentarii mai multor contracte (dar nu mai mult de 3) justificand experienta similara, valoarea insumata a contractelor trebuie sa fie de minim 240.000Ron., Cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., Operatorul economic va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): , 1. Coordonator proiectCalificari: Diploma universitara in domeniul economicExperienta profesionala: Coordonarea a minim 1 contract similar, 2. Designer sau graficianCalificari: Diploma universitara sau diploma de bacalaureat cu specializare in domeniu (Facultatea de Arte sau Liceul de Arte, specializare: Grafica sau Design sau Media)Experienta profesionala: ? Minim 3 ani experienta profesionala in domeniu? Minim 1 material promotional sau brand conceput3. Editor, montatorCalificari: ? Diploma de bacalaureatExperienta profesionala: ? Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul tipografie, SubcontractantiiSe va atasa Formularul nr. 13 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? numai in cazul subcontractarii completat - in original, AsociatiiCerinte obligatoriiIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor., Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Cerinta nr. 1Asigurarea managementului calita?iiPrezentarea certificatului de atestare ISO 9001 privind managementul calitatii pentru activitati de publicitateCerinta nr. 2Standarde de protectie a muncii si a sigurantei muncii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 10:09