Achizitie publica - Realizarea Parcului Municipal Ploiesti Vest, inclusiv a cailor de acces si a retelelor edilitare specifice ? Centrul de Excelenta in Afaceri pentru Tinerii Intreprinzatori, cod SMIS 39328
Detaliu pentru invitatia numarul 357151
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357151/27.01.2014
Denumire contract: Realizarea Parcului Municipal Ploiesti Vest, inclusiv a cailor de acces si a retelelor edilitare specifice ? Centrul de Excelenta in Afaceri pentru Tinerii Intreprinzatori, cod SMIS 39328
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PLOIESTICod fiscal: 2844855, Adresa: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti, Telefon: +40 244516699, Fax: +40 244513829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244516699/114/522, fax: +40 244510736, persoana de contact: Corina Mihaela Ilinca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Ploiesti, B-dul Republicii nr.2, etajul III, Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizarea Parcului Municipal Ploiesti Vest, inclusiv a cailor de acces si a retelelor edilitare specifice ? Centrul de Excelenta in Afaceri pentru Tinerii Intreprinzatori, cod SMIS 39328
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul este finantat prin Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1- Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? pol urban de crestere, Domeniul de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, cod SMIS 39328.Proiectul consta in realizarea unei cladiri in imediata apropiere a Parcului Municipal Ploiesti Vestcare sa deserveasca un Centru de Excelenta in Afaceri pentru Tinerii Intreprinzatori si care va adaposti o zona cu spatii de intruniri, training, prezentari, o zona cu spatii de birouri si toate anexele necesare deservirii acestor zone (grupuri sanitare, sala mese, etc).Valoarea estimata fara TVA :8.286.651, 21 leiValoarea estimata include si cuantumul aferent procentului de 4, 04% de Diverse si neprevazute asa cum au fost acestea definite de proiectant in Devizul general, prin raportarea procentului mentionat la valoarea lucrarilor, respectiv suma de 321.960, 96 lei, fara TVA.
II.1.6) CPV: 45213150-9 - Lucrari de constructii de complexe de birouri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 286, 651.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 150.000 lei/ 75.000 lei pt.I.M.M.;Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor;Forma de constituire: intr-una dintre formele prevazute la art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Instrumentul de garantare va prevede situatiile de retinere (integrala sau partiala) instituite de dispozitiile art. 87 alin. (1) din H.G. 925/2006 si art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. 34/2006.Pentru virament bancar, se va utiliza contul Municipiului Ploiesti: RO23TREZ5215006XXX000128 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2844855.Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87 alin. (1) din H.G. 925/2006 si parte din garantia de prticipare, respectiv suma de 8.356, 46 lei in cazul prevazut de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in alta moneda decat leu se va face la cursul B.N.R. leu/ valuta din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizitii Publice si Contracte, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului, fara TVA;Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art.89 alin.(2) din H.G. nr.925/2006;Forma de constituire: conform prevederilor art. 90 alin.(1) - alin.(3) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea- art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - Formular 1- Cazier judiciar/certificat echivalent pentru operatorul economic;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 - Formular 2In cazul in care exista tert sustinator, acesta va prezenta o declaratie/declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.- certificatele constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local in original/copie legalizata/copie conform cu originalul din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.- declaratie pe proprie raspundere conform prevederilorart. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular 3(Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - d-nul IULIAN BADESCU - Primarul Municipiului Ploiesti;
- d-nul IULIAN LIVIU TEODORESCU - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-nul RAUL ALEXANDRU PETRESCU - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Anca Agapie - Administrator Public al Municipiului Ploiesti si Manager de Proiect;
- d-na Oana Cristina Iacob - Secretar Municipiul Ploiesti;
- d-na Stanciu Laura - Sef Serviciu Buget Imprumuturi- d-na Mihaela Iamandi ? Director Executiv Directia Tehnic Investitii;
- d-na Florina Popescu - Director Executiv Adjunct, Directia Tehnic-Investitii;
- d-na Corina Ilinca - Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte.- d-na Simona Albu - Directia Administratie Publica, Juridic Contencios- d-na Mihaela Oprea ? Consilier - Serviciul Proiecte cu finantare internationala si membru in Unitatea de Implementare a Proiectului;
- dl. Mihai Mihaila ? Consilier - Compartimentul Contabilitate, Proiecte Europene si membru in Unitatea de Implementare a Proiectului;
- d-na Carmen Radu - Consilier - Serviciul Achizitii Publice si Contracte si membru in Unitatea de Implementare a Proiectului;
- d-na Iulia Alexandru ? Sef Serviciu Juridic-Contencios si membru in Unitatea de Implementare a Proiectului;
-d-na Madalina Craciun ? Director Executiv-Adjunct Directia Tehnic Investitii si membru in Unitatea de Implementare a Proiectului;
- Consilieri locali: Cosma Marcian, Ganea Cristian Mihai, Dragulea Sanda, Bazavan Iolanda, Bazavan Larisa, Bolocan Iulian, Botez George Sorin Niculae, Bozianu Nicoleta Catalina, Constantin Silviu Sorin, Dragusin Paulica, Dumitru Cristian, Horghidan Costel, Lupu Adrian Gelu, Minea Constantin Gabriel, Neagu Daniel Puiu, Palas Alexandru Paul, Pana George, Petrescu Raul Alexandru, Popa Constantin, Popa Gheorghe, Sirbu Simion Gheorghe, Ionescu Ionut Cristian, Stanciu Marilena, Socoleanu Marcel Radu, Teodorescu Iulian Liviu, Ursu Razvan Ion, Viscan Robert Ionut.)Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul (Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 (se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta) ? Formular 4.Nota 1: In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele mai sus solicitate pentru demonstrarea situatiei personale.Nota 2: In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate la punctul III.2.1.a), respectiv certificate, caziere judiciare, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere, iar in cazul in care in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare ladeclaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota 3: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni, inclusiv certificatul constatator, pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane juridice/fizice romane: Se solicita: -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte ca lucrarile ce fac obiectul contractului au corespondent in codul CAEN mentionat in certificatul constatator (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata daca initial l-a depus in copie conform cu originalul.- prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004, daca este cazul - Formularul 5 (declaratie pe proprie raspundere). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Autorizari/atestari specifice: - Atestat de tip C2A executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV- 20 kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV, emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE), conform dispozitiilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 33/ 2007 privind organizarea si functionarea ANRE, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 160/2012 si prevederilor "Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice?, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 23/17.04.2013.Note: - Atestatul va fi prezentat in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor;
- In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul daca este cazul, detine autorizatia/atestatul solicitat(a) si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea/atestarea respectiva;
- Pentru operatorii economici straini autoritatatea contractanta va accepta documente echivalente (insotite de traducere autorizata).Persoane juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Informatiile cuprinse in documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta documentele, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriValoareacifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 15.929.000lei.Se solicita: - prezentarea Fisei de informatii generale, cuprinzand valoarea cifrei de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani;
- prezentarea bilanturilor contabile/ balantelor de plati/alte documente echivalente.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o terta persoana, se vor prezenta documentele solicitate prin art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv Angajamentul ferm al tertului sustinator.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, sens in care se vor completa si prezenta Formularele 1 si 1.a.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I. Experienta similaraDovada executarii in ultimii 5 ani (calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor) a cel putin unui contract care sa cuprinda cel putin executia unei constructii cu suprafata desfasurata de minim 1.800 mp.Se vor prezenta: - un Formular de Experienta similara pentru contractul prezentat in sustinerea experientei similare;
- Declaratie siLista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani;
- certificari de buna executie pentru lucrarile prezentate in sustinerea experintei similare. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, cantitatea de lucrari executate (suprafata desfasurata), perioada si locul executiei lucrarilor si se va preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala in ceea ce priveste personalul solicitat invocand sustinerea acordata de catre o terta persoana, se vor prezenta documentele solicitate prin art. 190 alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv Angajamentul ferm al tertului sustinator. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, sens in care se vor completa si prezenta Formularele 1 si 1.a., II.Personal specializat1.1 Responsabil Tehnic/Responsabili tehnici cu executia(RTE) atestat/atestati conform Ordinului nr. 777/2003 al Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei ca Responsabil Tehnic cu Executia (RTE), pentru domeniile aferente prezentului contract, si anume: - I Constructii civile, industriale si agrozootehnice;
- II Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele;
- VII Constructii pentru imbunatatiri funciare;
- IX Constructii edilitare si de gospodarie comunala.1.2 Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) in domeniul instalatiilor electrice autorizat conform Ordinului ANRE nr.11/2013.Pentru fiecare RTE propus se vor prezenta: - Declaratie de disponibilitate din care sa rezulte pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, semnata de catre expert, in original;
- atestat si legitimatie RTE (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), eliberate de catre organismul abilitat, valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru domeniile aferente proiectului, mai sus mentionate.Ofertantii pot propune unul sau mai multi RTE-isti, care vor acoperi toate domeniile aferente proiectului., II.Personal specializat2. Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor ? 1 persoanaSe vor prezenta: - declaratie de disponibilitate din care sa rezulte pozitia pentru care expertul este nominalizat in contract, semnata de catre expert, in original;
- copie decizie interna de numire intr-o astfel de pozitie.Nota valabila pentru toata sectiunea: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala in ceea ce priveste personalul solicitat invocand sustinerea acordata de catre o terta persoana, se vor prezenta documentele solicitate prin art. 190 alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv Angajamentul ferm al tertului sustinator. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, sens in care se vor completa si prezenta Formularele 1 si 1.a., Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Lista cu personalul de care poate dispune ofertantul in derularea contractului, Declaratia si Lista privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice la care acces (are in dotarea sa sau poate dispune) ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala in ceea ce priveste dotarea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o terta persoana, se vor prezenta documentele solicitate prin art. 190 alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv Angajamentul ferm al tertului sustinator Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, sens in care se vor completa si prezenta Formularele 2 si 3. Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/document echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii, Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 14000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertariiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.01.2014 10:36