Achizitie publica - Realizarea podurilor de acces rutier si amenajarea cursului de apa Santioana in loc Santioana jud BN
Detaliu pentru invitatia numarul 315247
Comuna Mariselu
Cod de identificare fiscala: 4426948
Adresa: str Principala, nr 150, Mariselu
Telefon: 0263/ 272710
Fax: 0263/ 272585
Denumire invitatie: Realizarea podurilor de acces rutier si amenajarea cursului de apa Santioana in loc Santioana jud BN
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: REALIZAREA PODURILOR DE ACCES RUTIER SI AMENAJAREA CURSULUI DE APA SANTIOANA IN LOCALITATEA SANTIOANA, JUDETUL BISTRITA-NASAUD
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 20.09.2011 11:50
Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI MARISELU, Mariselu, nr. 150, jud Bistrita-Nasaud, biroul relatii cu publicul
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.10.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Mariselu, localitatea Mariselu, nr. 150, jud. Bistrita-Nasaud
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 800, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181; Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor la bugetullocal si consolidat de stat; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Situatia ecomomico financiara- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 1.600.000; Bilanturile contabile pentru anii 2008, 2009, 2010; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere în ultimii 3 ani; Conducerea tehnica de specialitate ?persoanele direct responsabile de îndeplinirea contractului; Lista principalelor lucrari, din care sa rezulte executarea în ultimii 5 ani a cel putin unei lucrari similare în valoare egala sau mai mare de 800.000 lei fara TVA; Lista cu utilajele si dotarile specifice; Declaratie privind masurile de protectie a mediului.
Documentatia de atribuire se afla postata la sectiunea , ,Documentatie si clarificari" atasata prezentei invitatii. Garantia de participare este de 16.000 lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie
20
Descriere: Durata de garantie sa fie minim 36 luni si maxim 120 luni