Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Realizarea PUG si Regulamentul Local de Urbanism pentru comuna Chiajna, judetul ILFOV?


Detaliu pentru invitatia numarul 341122
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL LOCAL CHIAJNA
Numar invitatie: 341122/18.12.2012
Denumire contract: ?Realizarea PUG si Regulamentul Local de Urbanism pentru comuna Chiajna, judetul ILFOV?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL CHIAJNACod fiscal: 4364527, Adresa: Com. Chiajna, Str. Pacii, Nr. 75, Jud. Ilfov, Chiajna, Telefon: +40 214360067, Fax: +40 214361144
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Chiajna, Str. Pacii, Nr. 75, Jud. Ilfov, Chiajna, Romania, cod postal: 7794, telefon: +40 214360067, fax: +40 214361144, persoana de contact: CARMEN ELENA CRACIUN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Chiajna, Com. Chiajna, Str. Pacii, Nr. 75, Jud. Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Realizarea PUG si Regulamentul Local de Urbanism pentru comuna Chiajna, judetul ILFOV?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile vor fi executate conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 71400000-2 - Servicii de urbanism si de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 256, 872 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 5.137 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul atasat sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. In continutul formularului se va mentiona obligatoriu cuantumul sumeicorespunzatoare art. 278*1 alin (1) din O.U.G. nr.34/2006 ? 2.568, 72 lei, in acest caz, si punerea la dispozitie, neconditionata, catre autoritatea contractanta a acestei sume la solicitarea acesteia conform prevederilor legale. Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278*1 din O.U.G.34/2006.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei garantii conform Legii nr. 346/2004 art. 16 alin.(2) cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a beneficia de aceasta facilitate in plicul exterior se va depune o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute in art.3 alin.(1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii sidezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale.Daca garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, contractantul are obligatia de a respecta prevederile art.90 alin.3 teza II. din H.G nr.925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform art.92 alin.4 din H.G nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea declaratiei privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind eligibilitatea?.Prezentarea certificatului de cazier fiscal al ofertantului ? original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea certificatului de cazier judiciar al ofertantului ? original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Completarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1), d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Prezentarea Certificatului eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat consolidat care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din lunaanterioara lunii in care se depun ofertele Prezentarea Certificatului eliberat de autoritatile publice locale ale unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile de plata catre bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun oferteleNota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Completare si prezentarea Formularului ? ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?.Declaratia se va completa si prezenta si, dupa caz, de fiecare asociat/subcontractant in parte.Completare si prezentarea Formularului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? completat in conformitate cu Ordinul Nr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Completarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69.1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Mircea Minea- primar, Trifu Viorel- viceprimar, Stefan Videanu- secretar, Balasa Georgiana- jurist, Ispas Liliana- contabil, Mihaila Marian- inspector, Craciun Carmen- inspector, Mincu Petre- consilier local, Dacalu Gigel- consilier local, Rasdan Romeo- consilier local, Burtea Daniel Florin- consilier local, Ofiteru Stefan Laurentiu- consilier local, Cojocaru Danut- consilier local, Barbulescu Ciocazan Liliana- consilier local, Ivanciu Ioan- consilier local, Lungu Daniel- consilier local, Iordan Marin- consilier local, Dumitru Constantin- consilier local, Ivan Razvan Ionut- consilier local, Dibla Valentin- consilier local, Velicu Constantin- consilier local, Rasdan Mirela Mimi- consilier local, Chirita Nicolae- consilier local. Prezentarea Certificatului constatator, original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de date depunerii ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale realizata in ultimii trei ani, de cel putin 256.872 lei.Ofertantul va prezenta bilanturi contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) ? vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va trebui sa aiba urmatorul pers. specializat: arhitect-urbanist cu drept de semnatura si verificare, competente D, E......1- arhitect cu drept desemnatura.......1- inginer geodez categoria D, cu experienta dobandita in elaborarea PUG...........1Se vor prezenta pentru membrii echipei ?Curriculum vitae?. CV-ul va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii impreuna cu orice alte documente doveditoare (autorizari, atestari, etc. valabile la data deschiderii ofertelor).Documentatia sa fie realizata in format DWG.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pret servicii?se calculeaza astfel: Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim.Pentru celelate preturi, punctajul se acorda astfel: P (o) = (Pret minim/Pret ofertat) x 60; Unde: P (o) = punctajul ofertei serviciului, Pret minim = pretul cel mai mic ofertat, Pret ofertat = pretul ofertat de operatorul economic
Timp de executie
40
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Timp executie? se acorda astfel : Pentru cel mai mic timp de executie se acorda punctajul maxim;Pentru celelate oferte, punctajul se acorda astfel: T (o) =(Timp minim/Timp ofertat) x 40 Unde: T (o) = punct. ofertei pentru fact. de evaluare ?Timp de executie?; Timp minim = timp.de executie cel mai mic ofertat; Timp ofertat = timp de executie. ofertat de opTimpul de executie prezentat de fiecare ofertant va cuprinde : -Realizarea documentatiei pentru obtinerea avizelor-Depunere la avizator si urmarirea obtinerii avizelor-Implementarea in documentatie a informatiilor continute in aviz-Initierea si sustinerea dezbaterii publice-Redactarea documentatiei publice.Cele mentionate mai sus vor fi prezentate printr-un grafic.Timpul de executie minim -9 luni, sub acest timp de executie oferta nu va fi punctata suplimentar obtinand punctajul maxim, Timpul de executie maxim -12 luni , mai mare decat cel precizat ca termen maxim acceptatoferta neconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer