Achizitie publica - Realizarea retelei de alimentare cu apa si canalizare la satele Gura Dobrogei, Ramnicu de Jos si ext
Detaliu pentru invitatia numarul 291922
COMUNA COGEALAC (PRIMARIA COMUNEI COGEALAC)
Cod de identificare fiscala: 4804407
Adresa: STR. GARII NR. 30, Cogealac
Telefon: 0241769101
Fax: 0241769030
Denumire invitatie: Realizarea retelei de alimentare cu apa si canalizare la satele Gura Dobrogei, Ramnicu de Jos si ext
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45247130-0 - Lucrari de constructii de apeducte (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Realizarea retelei de alimentare cu apa si canalizare la satele Gura Dobrogei si Ramnicu de Jos si extinderea retelei de apa in comuna Cogealac, judetul Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 29.04.2011 08:57
Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Cogealac, str. Garii, nr. 30, jud. Constanta
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cogealac, str. Garii, nr. 30, jud. Constanta
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 16, 282, 918 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl privind eligibilitatea. Decl privind indepliirea obligatiilor. Cert de inregistrare. Cert constatator ORC. Decl art 181-Form 4. Form 5. Form 14 si 23.Bilant contabil pe ultimii trei ani vizat de DFP . Media indic lichiditate gen sa fie mai mare de 99% si mediaindicatorului solvabilitate patrimoniala sa fie mai mare de 29%. Resurse 25% din cashflow de executie.Form 6 Cifra medie de afaceri pentru ultimii trei ani32000000 lei 50%IMM.Form 7 si anexa. Experienta similara, proiectare minim valoare 370000lei, lucrari minim un contract in valoare de 15000000lei. Formularul 8.Pentru proiectare se va prezenta lista cu principalele lucrari similare din ultimii 3 ani. Lista detaliata a dotarii profesionale si tehnice cu personal si echipamente este prezentata detaliat in fisa de date a achizitiei.Laborator de grad II, autorizat de ISC.Certtificat OHSAS 18001:2001, SA 8000:2001, SR EN ISO 9001:2008 SR EN ISO14001/2005. Formularul 16 Detalii in Fisa de date a achizitiiei.
Toata documentatia este prezentata on-line in SEAP. Garantia de participare 320000 lei (160000 lei pentru IMM)
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Graficul de executie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare graficul de executie se acorda astfel: - prezentarea a graficului pe activitati Insotit de + Program de lucru (zilnic/saptamanal/lunar) + Personal utilizat pentru executie (categorii de personal, numar, repartizare grafica pe perioada executiei) + Asigurarea tehnica a executiei (mijloace de transport, utilaje, echipamente, repartizarea grafica pe perioada executiei) se acorda 10 puncte; - prezentarea a graficului cu alocarea de resurse se acorda 5 puncte; - evidentierea a drumului critic se acorda 5 puncte.
Termenul de predare al proiectului
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de predare al proiectului? se acorda astfel: -Oferta admisibila cu termenul de executie cel mai mic obtine punctajul maxim , respectiv 10 puncte. Ofertele cu termen de predare mai mare de 2 luni vor fi punctate cu 0 puncte. -Punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza dupa cum urmeaza : Punctajul ofertei de evaluat = termenul de executie al ofertei minime/termenul de executie al ofertei de evaluat x 10 de puncte
Termenul de executie
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de executie? se acorda astfel: -Oferta admisibila cu termenul de executie cel mai mic obtine punctajul maxim , respectiv 10 puncte. Ofertele cu termen de executie sub 7 luni sau peste 12 luni vor fi punctate cu 0 puncte. -Punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza dupa cum urmeaza : Punctajul ofertei de evaluat = termenul de executie al ofertei minime/termenul de executie al ofertei de evaluat x 10 de puncte
Planul de masuri organizatorice
10
Descriere: Punctajul pentru Planul de masuri organizatorice se acorda astfel: - pentru modul de amplasare a organizarii de santier si a bazei de productie se acorda 5 puncte - pentru modul de organizare privind transportul materialelor (circuite, stationare, intretinere) se acorda 5 puncte.
Planul calitatii
10
Descriere: Planul calitatii se va acorda avand in vedere modul de prezentare, rigurozitatea descrierii sistemului aplicat la lucrare, precum si gradul de acoperire a cerintelor de calitate prin procedurile tehnice de executie care urmeaza sa fie aplicate si prin planul efectiv de control propus.Programul calitatii propus pentru executia lucrarii se va elabora in conformitate cu prevederile Legii nr.10/1995, cu completarile si modificarile ulterioare, a H.G nr.766/1997, cu completarile si modificarile ulterioare . Planul calitatii propus pentru executia lucrarii va trebui sa fie avizat de catre un organism acreditat sau de catre o persoana autorizata. Punctajul se acorda astfel: -Oferta admisibila in care sunt indeplinite cerintele de mai sus se acorda 10 puncte -Oferta admisibila in care planul calitatii propus pentru executia lucrarii este prezentat doar sub forma de documente proprii sau persoana care-l avizeaza nu are competente in acest domeniu, se vor acorda 5 puncte.