Achizitie publica - Realizarea sistemelor de alimentare cu apa in localitatile care au sub 300 de locuitori
Detaliu pentru invitatia numarul 331456
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331456/11.07.2012
Denumire contract: Realizarea sistemelor de alimentare cu apa in localitatile care au sub 300 de locuitori
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL HARGHITACod fiscal: 4245763, Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266207720, Fax: +40 266207725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii Nr. 5 camera 23 registratura, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: Compartimentul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii Nr. 5 camera 326, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: Compartimentul achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizarea sistemelor de alimentare cu apa in localitatile care au sub 300 de locuitori
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executarea retelei de apa potabila in localitatile: Badeni comuna Martinis, Petecu comuna Ulies, Hoghia comuna Feliceni, Valeni comuna Feliceni, Cehetel si Tarcesti, comuna Simonesti, Siclod comuna Atid, Mujna comuna Darjiu - etapa II si Recea comuna TulghesObiectivul principal este realizarea unor sisteme simple cu costuri de exploatare minime si pretul de producere al apei potabile sa fie cat mai scazut.Valoare estimata, intervalul intre: 711.290, 32 ? 1.210.887, 10 lei fara TVA. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari conf. art. 122 lit.j) din OUG 34/2006
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 210, 887.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul: ? pentru toate loturile: - 14.225 RON? pentru Lotul 1: ?2.111 RON? pentru Lotul 2: ? 2.879 RON? pentru Lotul 3: ? 2.399 RON? pentru Lotul 4: ? 575 RON? pentru Lotul 5: ? 3.358 RON? pentru Lotul 6: ? 1.823 RON? pentru Lotul 7: ? 287 RON? pentru Lotul 8: ? 790 RONPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare pana la 5000 de lei se poate plati si la casieria autoritatii contractante.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.- In cazul loturilor 1, 2, 3, 5, 6 : Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma in conformitate cu art.278^1 din OUG nr. 34/200, in masura in care Consiliul respinge, ca nefondata, contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completare Formular nr.1;Cerinta nr. 2 Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006), completare Formular nr.2 sau cazier judiciar al companiei;Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, completare Formular 3Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;
- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Cerinta nr.4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 (Conflictul de interese), completare Formular nr.4Documente de verificare: - certificat constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni. Se solicita a fi prezentat de catre toti participanti, si de catre subcontractanti, terti sustinatori.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/ candidatul/ ofertantul asociat/ subcontractantul: Borboly Csaba - presedinte, Petres Sandor -vicepresedinte, So;falvi Laszlo; - vicepresedinte, Birtalan Jo;zsef ? administrator public, Egyed Arpad ? secretarul judetului, Szabo; Barna -director, Orban Bela ? director general, Bardocz Aron - consilier, Balint Andras - consilier, Domjan Reka-Ilona -consilier, Gyorgy Emilia - consilier, Bencze Laszlo; - consilier, Lakatos Zsolt - consilier.In conformitate cu art. 13 din LEGEA Nr. 279 din 7 decembrie 2011 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorcare are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Se solicita: Persoane juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte domeniul de activitate aferenta obiectului contractului.Persoane fizice romane: - Autorizatie de functionare/altele echivalente;Persoane juridice/fizice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in copie conforma cu originalul, se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoara ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Experienta similaraSe solicita completarea Formularului nr. 6 - Declaratie privind lista cu principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Documente de confirmare: se solicita prezentarea cel putin a unei recomandari din partea unui beneficiar, sau a unui document constatator privindindeplinirea contractului, Cerinta nr. 2 Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispuneoperatorul economicSe solicita completarea Formularului nr. 7- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiDocumente de confirmare: Documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/alte forme depunere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea obiectului contractului, Cerinta nr. 3 Informatii privind personalul tehnic de specialitateSe solicita completarea Formularului nr. 8- Informatii despre personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiDocumente de confirmare: 1. Lista cu personalul, considerat necesar pentru asigurarea controlului calitatii2.Documente care atesta disponibilitateapersonalului/organismului tehnic de specialitate. Cerinta nr. 1 Standarde de protectia mediuluiSe vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata deindeplinire a contractului de lucrari.Se va prezenta: Formularul nr. 14 ?Declaratie privind respectarea reglementarilor nationale de mediu?.Institutia competenta de la care ofertantii pot obtine informatii privind reglementarile in vigoare, la nivel national, privindprotectia mediului: Agentia Nationala pentru Protectia MediuluiAdresa: Splaiul Independentei, nr. 294, sector 6, Bucuresti, Cod 060031 Bucuresti, RomaniaTelefon: +4021/207.11.01 Fax: +4021/207.11.03E-mail: [email protected]
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 08:40