Achizitie publica - Realizarea sistemelor de alimentare cu apa in localitatile: Ghipes comuna Martinis, Pauleni comuna Lupeni, Calnaci comuna Subcetate, Bentid comuna Simonesti ? proiectare-executie
Detaliu pentru invitatia numarul 354396
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354396/04.10.2013
Denumire contract: Realizarea sistemelor de alimentare cu apa in localitatile: Ghipes comuna Martinis, Pauleni comuna Lupeni, Calnaci comuna Subcetate, Bentid comuna Simonesti ? proiectare-executie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL HARGHITACod fiscal: 4245763, Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266207720, Fax: +40 266207725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: Compartimentul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Harghita, Miercurea Ciuc, P-ta Libertatii nr 5, Camera 333/A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizarea sistemelor de alimentare cu apa in localitatile: Ghipes comuna Martinis, Pauleni comuna Lupeni, Calnaci comuna Subcetate, Bentid comuna Simonesti ? proiectare-executie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si executarea retelei de apa potabila in localitatile Ghipes comuna Martinis, Pauleni comuna Lupeni, Calnaci comuna Subcetate, Bentid comuna Simonesti.Valoarea estimata a lucrarilor: 787.043 lei fara TVA, procentul de diverse si neprevazute: 3%, reprezentand suma de 24.342 lei fara TVA, rezultand valoarea totala estimata de: 811.385 lei fara TVA.- din care in anul 2013 - 562.211 lei fara TVA, procentul de diverse si neprevazute este 3%, care reprezinta 17.388 lei fara TVA - valoarea estimata pentru 2013:579.599 lei fara TVA- diferenta 231. 786 lei fara TVA pana la valoarea totala de 811.385 lei fara TVA se va realiza in anul 2014, pe baza prevederilor art. 122 lit. j din OUG 34/2006.LOT 1 ? Alimentare cu apa a localitatii Ghipes, comuna MartinisDin suma aprobata pentru anul 2013 se va realiza: proiectare, racord la rezervor, rezervor, dozator de clor automat, asigurare presiune de functionare si aproximativ 900 m conducte de distributie subtraversare, hidranti, cismele.Valoare totala estimata a lucrarii: 124.202 lei fara TVA ? din care 3 % diverse si neprevazute, reprezentand suma: 3.726 lei fara TVALOT 2 ? Alimentare cu apa a localitatii Pauleni, comuna LupeniDin suma aprobata pentru anul 2013 se va realiza: proiectare, captare, pompare rezervor, dozator de clor automat, asigurare presiune de functionare si aproximativ 500 m conducte de aductiune si distributie, subtraversare, hidranti, cismele.Valoare totala estimata a lucrarii: 141.138 lei fara TVA ? din care 3 % diverse si neprevazute, reprezentand suma: 4.234 lei fara TVALOT 3 ? Alimentare cu apa a localitatii Calnaci, comuna SubcetateDin suma aprobata pentru anul 2013 se va realiza: proiectare, captare/racord la cabina forajului, rezervor, dozator de clor automat, asigurare presiune de functionare si aproximativ 1500 m conducte de aductiune si distributie, subtraversareValoare totala estimata a lucrarii: 167.475 lei fara TVA ? din care 3 % diverse si neprevazute, reprezentand suma: 5.024 lei fara TVALOT 4 ? Asigurarea sursei de apa potabila pentru localitatea Bentid, comuna SimonestiDin suma aprobata pentru anul 2013 se va realiza: proiectare, captare/echiparea forajului, rezervor, dozator de clor automat, asigurare presiune de functionare si aproximativ 300 m conducte de aductiune, hidranti, cismeleValoare totala estimata a lucrarii: 146.784 lei fara TVA, din care 3 % diverse si neprevazute, reprezentand suma: 4.404 lei fara TVAOptiuni: AC isi rezerva dreptul de a achizitiona ulterior noi lucrari, conf. art. 122 lit j din OUG 34/2006
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 579, 599 - 811, 385 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul: pentru toate loturile: 11.243 RON ? pentru Lotul 1:2.409 RON ? pentru Lotul 2:2.738 RON ? pentru Lotul 3:3.249 RON ? pentru Lotul 4:2847RONAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1- isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;3- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia depusa si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator o suma conform art. 278^1 din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006Echivalenta leu/valuta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garantia de buna executie se va elibera in termen de 14 zile de la data incetarii contractului, daca nu s-a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: se solicita prezentarea Formularului nr. 1 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 2: neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, ofertantii vor completa Formularul nr. 2 ? ?Declaratie privind eligibilitatea?Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Documente de confirmare: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Cerinta nr. 4: Se solicita completarea Formularului nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute in art. 69^1 din OUG 34/2006. Se solicita de la toti participanti (ofertant, asociat, subcontractant, tertul sustinator) atat completarea formularului 4 cat si prezentarea documentelor doveditoare.Conf. art. 2 din Ordin 170/2012 privind interpretarea art.69^1 din OUG 34/2006, ordin publicat in MO 328/ 15.05.2012, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care aproba/ semneaza/ documentele/ contractele/ bugetul - aferente prezentei proceduri, sunt: Consilierii judeteni: Borboly Csaba ? presedinte, Birtalan Jo;zsef ? vicepresedinte, Petres Sandor ? vicepresedinte, Egyed Arpad ? secretar judet, Ambrus Sandor, Barti Tihamer, Becze Istvan, Bege Karoly, Bende Sandor, Benyovszki Lajos, Bíro; Barna Botond, Burus-Siklo;di Botond, Csillag Peter, Csutak Maria Magdolna, Danguly Ervin, Ferencz Salamon Alpar Laszlo;, Incze Csongor, Magyari Vencel, Marcu Raducu Ioan, Orosz-Pal Levente, Palffy Domokos, Pop Adrian, Proca Ion, Racz Arpad, Rafain Zoltan, Salamon Zoltan, Sandor Barna, Sebestyen Csaba Istvan, Sorban Attila, Szentes Antal, Thamo; Csaba Zsolt Bela, To;aso; Laszlo;.DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE SI TRANSPORT IN COMUN: Szabo; Barna ? director executivBalint Andras ? consilierAlbert Mo;nika ? consilierGergely Olga - consilierLakatos Zsolt - consilierMihaly Emeric ? consilierBarabas Arpad - consilierCsato; Erzsebet - consilierPalko; Emília - inspector de specialitateDIRECTIAGENERALAADMINISTRATIE PUBLICA LOCALARomfeld Maria Magdolna ? director generalDo;sa Szilard ? director general adjunctZo;lya Zoltan ? sef serviciuCsaszar Istvan ? consilier juridicSalamon Boro;ka ? consilier juridicVagassy Alpar ? consilier juridicViragh Ferenc ? consilier juridicTulbure Irina ? consilier juridicDIRECTIA GENERALA INVESTITIIOrban Bela ? director generalPapai Carol - director general adjunctPeli Levente - director general adjunctCsipor Zita - consilierAlbert Katalin ? consilierCsurka Ludovic ? consilierFekete Laszlo; ? consilierLacko; Zoltan ? consilierCsurka Piroska ? consilierBarcsay Annamaria - consilierJakab Csaba-Istvan ? consilierBardo;cz Aron - consilierGaspar Balazs ? consilierBalazs Zoltan ? consilierBara Jolan ? consilierPetho Eniko Zsuzsanna - consilierDIRECTIA GENERALAECONOMICAGabor Laszlo; - director generalIn conformitate cu art. 13 din LEGEA Nr. 279 din 7 decembrie 2011 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Conform art. 183 din OUG nr. 34/2006: ?Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit?Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte domeniul de activitate.Persoane fizice romane: autorizatie de functionare/altele echivalenteIn cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in copie conforma cu originalul, se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraSe solicita: completarea Formularului nr. 6 ? ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?.Documente de confirmare: Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic Se solicita completarea Formularului nr. 7- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Documente de confirmare: Documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/alte forme depunere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea obiectului contractului, Cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnic de specialitate Se solicita completarea Formularului nr. 8- Informatii despre personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii Documente de confirmare: 1. Lista cu personalul, considerat necesar pentru asigurarea controlului calitatii 2.Documente care atesta disponibilitatea personalului/organismului tehnic de specialitate.Precizari: In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 4Standarde de protectia mediuluiSe vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari. Se va prezenta: Formularul nr. 14 ?Declaratie privind respectarea reglementarilor nationale de mediu?. Institutia competenta de la care ofertantii pot obtine informatii privind reglementarile in vigoare, la nivel national, privind protectia mediului: Agentia Nationala pentru Protectia Mediului Adresa: Splaiul Independentei, nr. 294, sector 6, Bucuresti, Cod 060031 Bucuresti, Romania Telefon: +4021/207.11.01 Fax: +4021/207.11.03 E-mail: [email protected] Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.10.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2013 14:01