Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizarea sistemului de alimentare cu apa a satului Boian, comuna Ceanu Mare, Jud. Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 326244
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Ceanu Mare
Numar invitatie: 326244/09.05.2012
Denumire contract: Realizarea sistemului de alimentare cu apa a satului Boian, comuna Ceanu Mare, Jud. Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Ceanu MareCod fiscal: 5227935, Adresa: comuna: Ceanu Mare;judetul Cluj;str.Principala;nr.376, Ceanu Mare, Telefon: 0264-367715, Fax: 0264-367715
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna: Ceanu Mare;judetul Cluj;str.Principala;nr.376, Ceanu Mare, Romania, cod postal: 405100, telefon: +40 264367715, fax: +40 264367715, persoana de contact: Clement Pintilie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul unitatii , ,Primaria Ceanu Mare?, str.Principala, nr.101, judetul Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizarea sistemului de alimentare cu apa a satului Boian, comuna Ceanu Mare, Jud. Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari pentru: ?Realizarea sistemului de alimentare cu apa a satului Boian, comuna Ceanu Mare, Jud. Cluj?
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 499, 338.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de29.986, 00RON.Modul de constituire al garantiei pentru participare: Garantia pentru participare se exprima in LEIsi poate fi constituita in urmatoarele forme: a) instrumente de garantare bancara emisein favoarea autoritatii contractante, care se vor prezenta in mod obligatoriu in original;b) ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante insotit? care poate fi confirmat la momentul deschiderii ofertelor;Contul de trezorerie de garantii de participare este: RO16TREZ2205002XXX000007Trezoreria TurdaCodul fiscal al institutiei este: CUI 5227935instrumentele de garantare bancara, vor fi eliberate de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania sau de o societate de asigurare din Romania sau dinstrainatate cucorespondent in Romania.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica de 90 de zile cel putin de la data termenul limita pentru depunerea ofertelorIn cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile cu completarile ulterioare. Ofertantul va completa declaratia pe propria raspundere, conform formularului 29.
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie, este de 5%din valoarea contractului, (fara TVA) constituita prin retineri succesive din situatiile de lucrari. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 5 zile dupa semnarea contractului.- IMM-urile beneficiaza de reducere 50%- Perioada de garantie: maxim 36 luni calendaristice. Modul de constituire: se va deschide un cont pentru garantia bancara de buna executie, cu minim 0, 5% din valoarea ofertei castigatoare si prin intelegerea cu AC se determina modalitatile de ofrmare a sumei de GBEx
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Modelul din sectiunea de Formulare- formularul 12ADeclaratie de neincadrare in art 691 al OG 34/2006 la Primaria Ceanu Mare urmatorii angajati sunt implicat: Muresan Crucita-viceprimar, Balcau Nelia-secretar CL, Pop Viorica-contabil, Zahan Marce-insp fiscal si cs jr Pintilie Clement-Resp Dep INt Ach PBDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din Odonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006, conform modelului din sectiunea de formulare (formular 12B) insotita de certificate constatatoare in original pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii (Certificat de atestare fiscala de la AFP si de la Primarie, prin care se va face dovada ca nu detine datorii la ad-tia locala si laANF pana la luna anterioara depunerii ofertelor)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completarea formularului 12CCertificatul de participare cu oferta independenta prevazut de Ordin 314/2010Fiecare ofertant / candidat la licitatie, in sensul prevederilor Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca patriciparea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Cerinte obligatorii: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribuna- lul judetului , in care este inregistrat operatorului economic, copie conforma cu originalul, iar ofertantul castigator o va legaliza, eliberata cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depu- nerii ofertei.In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala si capacitatea de execrcitare a activitatii profesionale, vor fi indeplinite in mod obligatoriu de fiecare asociat in parte, iar criteriile de calificare privind situatia. economico-financiara si capacitatea tehnico-economica vor fi indeplinite prin cumul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, din acest domeniu de activitate cf Ordin 509 din 2011 (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de 2.300.000 lei, Autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa asigure intreaga lucrare pe parcursul realizarii acesteia
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea principalelor lucrari din ultimii 5 ani, Prezentarea utilajelor si a echipamentelor: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa, in proprietate sau chirie, sau in leasing, cel putin urmatoarele echipamente : - autobasculante , a unui aparat de sudura -PHED, si a unui buldoexcavator., Prezentarea efectivelor medii ale personalului angajat: Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in structura firmei a : -1 responsabil tehnic cu executie (RTE) in domeniu constructiilor edilitare, cu atestatul la posesor;
-1 responsabil cu controlul calitatii CQ in domeniul constructiilor edilitare, se accepta si cu decizie de numire;1 sudor autorizat PE, se accepta si cu angajament., Prezentarea de informatii privind subcontractantii, Experienta similara : cel putin un contract finalizat, similar, in valoare totala cumulata de 1, 499, 338.61 lei fara TVA Certificate sau echivalente ale acestora care atesta implementarea Sistemuluide management calitate si mediu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic va obtine 80 de puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic / pretul ofertei luate in calcul x 80
Durata de executie
10
Descriere: Oferta cu cea mai mica durata de executie primeste pctaj max=10 pcte. Pentru o durata de executie, mai mica dect cea minim prevazuta 3 luni, ofertele nu vor fi punctate suplimentar, iar pentru o durata de executie mai mare decat cea maxima acceptata (12 luni ) oferta va fi declarata neconforma.Pctajul se acordaastfel : Punctaj durata executie (n) = Punctaj durata executie cea mai mica / Punctaj durata executie (n) x punctaj maxim acordat
Perioada de garantie a lucrarii
10
Descriere: Pentru o perioada de garantie minima, de 24 luni la lucrari, se acorda cel mai mic puncatj, iar la cea mai mare perioada de garantie , fara a se depasi 36 de luni, se acorda punctajul maxim (10 puncte). Pentru o perioada de agrantie peste 36 de luni, nu se acorda punctaj suplimentar.Pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a) se acorda punctajul astfel : Punctaj de garantie a lucrarii (n) = Punctaj perioada de garantie a lucrarii cea mai mare / Punctaj de garantie a lucrarii (n) x punctaj maxim acordat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP de la sectiunea Documentatie de atribuire
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer