Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizarea spatiului de depozitare a zgurii si cenusii rezultata in urma procesului de ardere a carbunelui (suprainaltare de la cota 117m la cota 121 m, compartiment II)


Detaliu pentru invitatia numarul 348268
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ELECTROCENTRALE ORADEA S.A.
Numar invitatie: 348268/11.06.2013
Denumire contract: Realizarea spatiului de depozitare a zgurii si cenusii rezultata in urma procesului de ardere a carbunelui (suprainaltare de la cota 117m la cota 121 m, compartiment II)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTROCENTRALE ORADEA S.A.Cod fiscal: R 14790708, Adresa: SOS BORSULUI NR. 23, Oradea, Telefon: +40 359409508, Fax: +40 259463661
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Borsului nr. 23, Oradea, Romania, cod postal: 410605, Telefon: +40 359409505, Fax: +40 259463661, persoana de contact: Buta Rodica ? Sef Birou Achizitii Publice.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Borsului nr. 23, Oradea, Romania, Cod postal: 410605
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizarea spatiului de depozitare a zgurii si cenusii rezultata in urma procesului de ardere a carbunelui (suprainaltare de la cota 117m la cota 121 m, compartiment II)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in realizarea spatiului de depozitare a zgurii si cenusii rezultata in urma procesului de ardere a carbunelui, prin executia de lucrari de suprainaltare a depozitului de zgura si cenusa Santaul Mic, de la cota 117 m la cota 121 m, compartiment II. Lucrarile cuprind lucrari de terasamente, constructii hidrotehnice, constructii metalice, constructii drumuri, montaj estacade de conducte, lucrari pentru urmarirea comportarii in exploatare a constructiilor, lucrari de izolatii anticorozive la constructii metalice.Valoarea totala estimata a achizitiei este de 4.304.283, 29 lei, fara TVA, compusa din valoarea totala estimata a lucrarilor de 4.099.317, 42 lei, fara TVA si suma aferenta procentului de diverse si neprevazute de 204.965, 87 lei, fara TVA.Valoarea de 4.099.317, 42 lei, fara TVA, reprezinta valoarea totala estimata a lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri, valoare in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.
II.1.6) CPV: 45241300-1 - Lucrari de constructii de diguri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 099, 317.42 - 4, 304, 283.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantum: 20.000 lei.2.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.3.Mod de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original. In instrumentul de garantare emitentul va insera cerintele prevazute la art.86 si art.87 din HG nr.925/2006 si la art.278^1 alin.(1) din OUG nr.34/2006 actualizata;b)ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul S.C. Electrocentrale Oradea S.A., nr.RO83RNCB0032046486120001, deschis la B.C.R.Oradea.Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.4.In cazul unei contestatii autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 7.879, 32 lei (calculata conf. prev. de la art. 278^1 alin.1, lit. b) din OUG nr. 34/2006 actualizata), in situatiile prevazute la art. 278^1 din OUG nr.34/2006 actualizata.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
1.Cuantum: 10% din valoarea (pretul) contractului fara TVA.2.Mod de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, care se va constitui ca anexa la contract;b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu H.G. nr. 1045/2011-privind modificarea art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului si de a depune in acest cont o suma initiala care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul total al contractului.Ofertantul va preciza in formularul de oferta modul de constituire, iar in cazul variantei de la litera a) va preciza si instrumentul de garantare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Ofertantul va prezenta formularul A datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta formularul B datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului, inclusiv certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (obligatiile de plata catre bugetul de stat) si impozitele si taxele locale (obligatiile de plata catre bugetul local), in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Persoanele juridice romane vor depune: a) Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat - eliberat de organele abilitate, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;b) Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale (obligatiile de plata catre bugetul local) - eliberat de organele abilitate, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul va prezenta formularul C datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr. 314/2010. Ofertantul va prezenta formularul D datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta formularul E datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. In vederea completarii formularului, precizam capersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Presedinte CA-Todoca Traian; Membru CA-Florut Emil; Membru CA-Miclaus Dan-Sorin; Membru CA-Szabo Stefan-Gheza; Membru CA-Gogoneata Emilia; Director General - ing. Dragos Gligor; Director Economic -ec. Rus Marcela; Director Tehnic - ing. Daniel Francisc; Director Productie - ing. Ungur Calin; SefBirou Financiar - ec. Kovacs Laszlo; Sef Birou Investitii ? ing.Bauman Vilhelm; Sef Birou Achizitii Publice - ing. Buta Rodica.Formularul E se va completa de catre fiecare membru al asocierii, in cazul in care oferta este depusa de o asociere, precum si de catre fiecare dintre subcontractantii declarati, sau tertii sustinatori, daca este cazul. Ofertantii vor prezenta: 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate - pentru persoane juridice romane. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; Autorizatie de functionare/altele echivalente?pentru persoane fizice romane. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul (certificatul constatator) in original/copie legalizata daca acesta a fost prezentat initial in copie conforma cu originalul.2.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit?pentru persoane juridice/fizice straine. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de o traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, completate inclusiv cu cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012). Cerinta impusa de autoritatea contractanta este cacifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 8.000.000 lei.Ofertantul va prezenta formularul F si bilanturile contabile sau extrase de bilanturi, inregistrate la organele competente, sau orice alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Pentru echivalenta lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anii respectivi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Ofertantul va prezenta formularul G insotit de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., 2. Informatii privind experienta similara ? Cerinta impusa de autoritatea contractanta este ca ofertantul sa faca dovada ca, in ultimii 5 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor) a executat si dus la bun sfarsit, lucrari similare(lucrari de acest gen in terenuri asemanatoare), in baza a maxim 3(trei) contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minim 4.000.000 lei, fara TVA.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta formularul H si certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa rezulte ca a mai executat lucrari similare.Respectivele certificate/documente vor contine cel putin informatii privind: numele beneficiarului, obiectul si valoarea lucrarii executate, perioada executiei, valoarea executata in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), precizari privind modul in care a fost executata lucrarea si daca a fost dusa la bun sfarsit, astfel incat ofertantii sa demonstreze indeplinirea cerintei.Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru echivalenta se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., 3. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca pentru executia lucrarilor are disponibil minim urmatorul personal tehnic de specialitate: - un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul executiei lucrarilor ce urmeaza a fi executate;
- un responsabil cu controlul tehnic de calitate;
- personal de executie de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru executia tuturor categoriilor de lucrari conform cerintelor caietelor de sarcini. Ofertantul va prezenta personalul calificat in meseriile necesare executiei lucrarilor, considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul va prezenta formularul I impreuna cu copiile lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa urmatoarele documente: - pentru responsabilul tehnic cu executia, copia certificatului de atestare, copia legitimatiei;
- pentru responsabilul cu controlul tehnic de calitate, decizia de numire din partea conducatorul unitatii ofertante.Nota: Dovada scriptica a detinerii personalului se va face pe baza prezentarii de catre ofertant a copiilor lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa : - contractele individuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul), pentru personalul angajat al ofertantului;
- contract de colaborare/contract de prestari servicii/angajament/acord de participare sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii, pentru personalul care nu este angajat al ofertantului., 4. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Ofertantul va prezenta: Lista cu personalul de conducere si persoanele responsabile pentru executia lucrarilor - formularul J ? insotita de CV-uri., 5. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Din declaratie trebuie sa reiasa ca detine (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, contract de prestari servicii sau alte forme de punere la dispozitie) utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele autorizate pentru categoria/tipul de laborator prevazut in proiect pentru determinarea calitatii betoanelor, determinarea gradului de compactare a umplu-turilor, determinarea granulometriei agre-gatelor.Ofertantul va prezenta formularul K cu anexa., 6. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Ofertantul va prezenta formularul L cu anexa, cuprinzand subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, specializarea, datele deidentificare ale acestuia/acestora si acordul acestuia/acestora, datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatiile, care determina excluderea din procedura de atribuire, prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata. 1.Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent). Ofertantul va prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificatul emis de un organism de certificare national sau international acreditat in tara sau strainatate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent), adecvat domeniului de activitate din sfera lucrarilor solicitate de autoritatea contractanta., 2.Certificarea sistemului de managementdemediu in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001:2005 (sau echivalent). Ofertantul va prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificatul emis de un organism de certificare national sau international acreditat in tara sau strainatate, care confirma certificarea sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001:2005 (sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: - este disponibila in SEAP, atasata la prezenta invitatie de participare, informatii suplimentare la telefon nr. 0359/409505, interior 130.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer