Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizarea studiilor de fezabilitate ,consultanta si gestionarea unui proiect integrat - masura 322


Detaliu pentru invitatia numarul 196666
Autoritate contractanta
Comuna Tepu
Cod de identificare fiscala: 3655935
Adresa: comuna Tepu, judetul Galati, tepu
Telefon: 0236869002
Fax: 0236865862
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Realizarea studiilor de fezabilitate , consultanta si gestionarea unui proiect integrat - masura 322
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Proiectare faza SF, studii geotehnice, ridicari topo, studii de fezabilitate, documentatii de avizare a lucrarilor de interventii, intocmire documentatii si consultanta pentru obiectivele : Modernizare drumuri comunale, modernizare retea de alimentare cu apa si dotare centru cultural, realizate in cadrul unui proiect integrat, finantat din FEADR in comuna Tepu, jud. Galati.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 10.03.2009 14:38)
Data publicarii: 27.02.2009 16:16
Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Tepu, comuna Tepu, judetul Galati
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Tepu, judetul Galati
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;Declaratie privind pregatirea profesionala a personalului de conducere responsabil pentru derularea contractului;Declaratie privind lista contractelor de servicii de consultanta pentru accesarea fondurilor structurale;Declaratie privind lista documentatiilor depuse " conforme"precum si a celor selectate la plata pentru masura 322, din cadrul PNDR;Se va depune si o copie conforma cu originalul dupa un contract de servicii similar (minim PT) incheiat in ultimii 3 ani, indiferent de valoarea acestuia.
Urmare a solicitarii agentului economic pentru suma de 200 lei.Data limita de obtinere a documentatiei este 9.03.2009.Achizitionarea documentatiei de atribuire este obligatorie.
Motive anulare:
Altele
Observatii: In cadrul documentatiei de atribuire s-au constata erori
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer