Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REALIZAREA UNEI RETELE DE PROTECTIE SI ALARMARE IN ZONA SZATMAR


Detaliu pentru invitatia numarul 327302
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Carei
Numar invitatie: 327302/18.05.2012
Denumire contract: REALIZAREA UNEI RETELE DE PROTECTIE SI ALARMARE IN ZONA SZATMAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CareiCod fiscal: 4481160, Adresa: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Telefon: 0261861660, Fax: 0261861663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Romania, cod postal: 445100, telefon: +40 261861660, fax: +40 261861663, persoana de contact: Dorel Petru Oprea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. 1 Decembrie 1918, Nr.17, Sala mica de sedinte Et.II.Carei, jud.Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REALIZAREA UNEI RETELE DE PROTECTIE SI ALARMARE IN ZONA SZATMAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea retelei de alarma prin: - sistem de supraveghere video( camere cu retele proprii Wifi si unitati de inregistrare)- instalare, montare, punere in functiune si instruirea personalului din partea beneficiarului.- achizitii de echipamente : binocluri pentru vedere nocturna si uniforme cu elemente de vizibilitate(reflectorizante).
II.1.6) CPV: 35125000-6 - Sisteme de supraveghere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 173, 749.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare pentru toate loturile este de 3.450 lei.Lotul 1=2.500 lei, Lotul 2=370 lei, Lotul 3=580 lei.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei.- Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Garantia de participare va fi depusa in original. In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.- Contul Municipiului Carei : RO02TREZ5475006XXX000058 cod fiscal 4481160 deschis la TrezoreriaCarei.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.- Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului20 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din Ordonanta de Urgentaa Guvernului nr. 34/2006 ? Formularul Nr.1Se va prezenta in original, inclusiv de tertul sustinatot (daca este cazul).Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006? Formularul Nr.2Se va prezenta in original, inclusiv de tertul sustinatot (daca este cazul).Cerinta nr. 3Certificate de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, si cele locale, precum si a contributiei pentruasigurarilesocialede stat(formulare tip elaborate de autoritatilecompetente din tara incare ofertantul este rezident) se depun in original sau copie conform cu originalul.Sunt admisi ofertantii care dovedesc canu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.In cazul persoanelor juridice straine acestea se depunin original si traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul Nr.16 Se va prezenta in original.Cerinta nr. 5Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularul Nr.6Se va prezenta in original atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul A.C.1) Kovacs Eugen ? primar;2) Keizer Ludovic ? viceprimar3) Beko Tamas - administrator public4) Rakovski Francisc ? sef birou achizitii5) Mancz Dezideriu ? referent de specialitate6) Demian Anca - jurist Cerinta nr. 1Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, se va prezenta in original sau ?Copie conform cu originalul?, semnat si stampilat de reprezentantul legal.Persoane juridice /fizice straine vor depune documente din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;sediul social (sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale ? daca este cazul); structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate;Documentele vor fi prezentate in original, sau ?Copie conform cu originalul?, in limba in care au fost emise si obligatoriu insotite de o traducere autorizata in limba romana, semnat si stampilat de reprezentantul legal.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind lista principalelor livrari executate in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2Se va prezenta minimum 1 proces verbal de receptie partial sau final pentru produse similare., Cerinta nr. 3Declaratie privind partea/partile care vor fi indeplinite de subcontractanti (daca este cazul).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Program de Cooperare Trasfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 09:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer