Achizitie publica - Realizarea unui Centru de Afaceri in orasul Comarnic
Detaliu pentru invitatia numarul 334926
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334926/05.09.2012
Denumire contract: Realizarea unui Centru de Afaceri in orasul Comarnic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL COMARNICCod fiscal: 2845761, Adresa: Str.Republicii nr.104, Comarnic, Telefon: 0244-360076, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice generale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizarea unui Centru de Afaceri in orasul Comarnic
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in infiintarea unei structuri de afaceri competitivein orasul Comarnic, care sa asigure conditii optime de desfasurare a proceselor de productie si imlicit crearea de noi locuri de munca.
II.1.6) CPV: 45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 037, 646 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8000 lei si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86, alin.1 din HG 925/2006. In cazul constituirii acesteia prin virament bancar sau fila CEC, contul esteRO 10 TREZ 522 5006 XXX 002 434deschis laTrezoreria Municipiului Campina, cod fiscal2845761, confirmarea docmentelor de catre banca facandu-se pana la data deschiderii ofertelor;Termenul de valabilitate al garantiei trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de valabilitate a ofertei.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50 % a garantiei de participare, pe baza unei declaratii pe propria raspundere, in conformitate cu legislatia in vigoare (completare formular nr.6).Garantia de participare va fi eliberata de catre autoritatea contractanata conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul formularii de contestatii si respingerii acestora de catreConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 7817.65 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.? Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari. In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie bancara , cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.? In acelasi timp, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct in conformitate cu prevederile art.90, alin.3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (completare formular 2)2.Declararie privind eligibilitatea conf.art.180 din OUG 34/2006 (completare formular 3)3.Declararie privind eligibilitatea conf.art.181 din OUG 34/2006 (completare formular 4)4.Certificat de atestare fiscala, privind plataobligatiilor catre bugetul general consolidat, eliberat de autoritatea fiscala competenta din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se va prezenta in original, copie legalizata sau copie marcata de catre ofertantcu , ,conform cu originalul??)5.Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor catre bugetul local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se va prezenta in original, copie legalizata sau copie marcata de catre ofertantcu , ,conform cu originalul??).&Certificatul va fi eliberat pentru toate sediile si punctele de lucru implicate in derularea contractului.6.Certificat de participare cu oferta independenta (completare formular 5)7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (completare formular nr 5A)&Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractantein ceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica sunt: Primar- Vasile Dorian Botoaca, Viceprimar-Mircea Coca, Gabriela Ciusa - Consilier Investitii, Mirela Purcaru - Director Executiv si Catalin Piciorea - Sef Birou Urbanism;Consilieri locali: Antone Iordache Nicolae marius, Berteanu Laurentiu, Brinzi Bogdan, Grama Ion, Manea Gheorghe, Mitrea Mihai Adrian, Musea Constantin Marian, Petre Constantin, Piciorea Florentin Ciprian, Serban Dragos Mihai, Voicu Ioan Eduard, Clinciu Emil, Comanoiu Gheorghe Mihail, Necula Florin, Peticila Ioan Ciprian, Rotila Rodica Geanina 1.Certificat constatatoremis de Oficiul RegistruluiComertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului . & Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila marcata de catre ofertant cu , ,conform cu originalul??. In cazul oferantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acestuia i se va solicita prezentarea Certificatului Constatator in original sau copie legalizata.2.Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor sau orice alt documentemis de autoritatile competente prin care se atesta calitatea de I.M.M., conform prevederilor Legii nr.346/2004 (daca este cazul) ? completare formular nr.6
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Declaratie privind media cifrei deafaceripe ultimii 3 ani, Cerinta 1: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fiede minim 8.000.000 lei.Se vor prezenta: -Situatii financiare (bilant, cont de profit si pierdere si date informative) vizate si inregistrate de organele competente pe ultimii 3 ani., Cerinta 2: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibilitati banesti, resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci, ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash- flow de executie a lucrarii in valoare de minim 1.100.000, pentru o perioada de minim de 5 luni de derulare a contractului.Se vor prezenta : contracte de credit sau alte documente (ex. depozite bancare, declaratii bancare).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista princ. lucrari exec. in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, - Decl. privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, - Decl. privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, - Inf. ref. la pers. tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru derularea contractului, -Angajamentului ofertantului privind resursele umane, Cerinta 3: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani afinalizat unul sau maxim 2 contracte de executie lucrari similar (constructii civile)a caror valoare cumulata sa fie de minim 4.000.000 lei.Pentru indeplinirea cerintei se vor prezenta certificari de buna executie a contractelor. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si se va preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta 4: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorul personal tehnic de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -1 sef santier, cu experienta gen. 5 ani - studii superioare de lunga durata, absolvent cu diploma specializarea constructii civile , care sa fi fost implicat in derularea unui proiect similar;
-RTE a lucrarilor, ing. constructor, studii sup. de lunga durata, abs. cu diploma, spec. constr. civile, atestat de catre MDRT-RTQ, inginer constructor, autorizat CQ in domeniul constructii , specializarea constructii civile;
-un responsabil cu asigurarea sacuritatii si sanatatii muncii, ing.custudii superioare de lunga durataSe vor prezenta : - copii dupa contr. indiv. de munca / contr.de colab. / angajamentele /- CV-uri in format EUROPASS- Declaratii de disponibilitate, dupa caz- copii dupa diplomele de studii si specializari, atestate- decizii de numire (pentru RTQ)- pentru RTE - atestat si leg.vizata la zi, Informatii privind subcontractantii Certificat privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, rubrica , ,Documentatie si clarificari''
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 15:14