Achizitie publica - Realizarea unui chestionar standard si a unui sondaj de evaluare a gradului de satisfactie a cetatenilor
Detaliu pentru invitatia numarul 331368
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331368/09.07.2012
Denumire contract: Realizarea unui chestionar standard si a unui sondaj de evaluare a gradului de satisfactie a cetatenilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA NATIONALA DE PENSII PUBLICECod fiscal: 13574005, Adresa: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Telefon: 021/3169281, , Fax: 0741184616
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793, telefon: +40 213169281, fax: +40 213169281, persoana de contact: VASILE TANASE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793, telefon: +40 213169281, fax: +40 213169281, persoana de contact: VASILE TANASE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizarea unui chestionar standard si a unui sondaj de evaluare a gradului de satisfactie a cetatenilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unui chestionar standard si a unui sondaj de evaluare a gradului de satisfactie a cetatenilor
II.1.6) CPV: 79315000-5 - Servicii de cercetare sociala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 470, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 8500 RON se va constitui in conformitate cu prevederile art 86 alin (1)din HG 925/2006. Perioada de valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitatea ofertei. Pentru OP sau fila CEC: contul ACRO10TREZ7005005XXX000178 deschis la ATCP-MB, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de banca emitenta.Optional Scrisoare de garantie bancara ?Formularul nr. 1, in original.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, inlei fara T.V.A, in termen de 3 zile lucratoare de la semnarea contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie este conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, respectivprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Lista cuprinzand asociatii-Formularul 2;Acord sau o scrisoare preliminara de asociere-Formularul 3; Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 5.1 Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006- Formular 5.2 ; Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, emis de administratia finantelor publicein a careiraza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, emis de serviciul de taxe si impozite din localitateain a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul;Cazier fiscal pentru persoana juridica, emis de directia generala a finantelor publice a judetului in a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Certificatele se vor prezenta in oricare din formele : original sau copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul.Formularul 6 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Formularul 7 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interese fata de persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica, dupa cum urmeaza: 1. Sorin Varna - coordonator de proiect, 2. Mihaela Ionescu -asistent de proiect, 3. Mihaela Grigorescu ? consilier superior 4. Daniel Costache ? Expert It, 5. Constanta Hustiu - expert juridic, 6. Vasile Tanase ? ref spec sup, 7. Dorian Craciunel - Sef Serviciu8. Savin Mitranescu ? consilier superior 9. Marian Budulac ? consilier superior10. Ivona Dumitriu- Director, 11. Mioara Serbu ? Sef serviciu, 12. Ileana Ciutan - presedinte CNPP 13. Georgeta Modiga- secretar general CNPP Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate, numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, nu are activitatea suspendata.IN CAZUL OFERTANTULUI CLASAT PE PRIMUL LOC, INAINTE DE TRANSMITEREA COMUNICARII PRIVIND REZULTATUL PROCEDURII DE ATRIBUIRE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA ACESTUIA PREZENTAREA IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA A CERTIFICATULUI CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRUL COMERTULUI.Persoanele fizice autorizatevor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora. In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita: 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicitaprezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV-uri pentru specialistii nominalizati., Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)trebuie sa faca dovada cain ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertei, a dus la bun sfarsit in calitate de contractor principal/asociat/subcontractant, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati, unul sau mai multe contracte constand in servicii similare obiectului contractului.Form 10-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Pentru fiecare contract mentionat in Form 10se va completa separat un Form 11 la care se vaatasa cel putin undocument suport in oricare din variantele: contract(e)/inf relevante din contractul respectiv/certif constatatoare/proces(e)-verbal(e) de receptie, care vor contine obligatoriu date ref la: -benef serv;
-tipul serv;
-val serv -pentru echiv in leise va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.-calit serv prest/daca au fost duse la bun sfarsit, Informatii privind capacitatea profesionalaFormularul 13 - Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, 1)Coordonator de proiect ? 1 pozitieLicentiat in economie sau stiinte sociale;Experienta generala: minim 3 ani; Experienta specifica: minim o cercetare la nivel national peteme sociale; Atributii: -Coordonarea proiectului si a echipei Formularul 14 - CV-uldin care sa reiasa experienta in domeniul solicitat.2.Copie dupa diplome/certificate de atestare/alte documente care sa certifice specializarile si/sau experienta in domeniul solicitat. Nota: Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicitaprezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.Se va completa Formularul 15 ? Angajament de participareal persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (pentru persoanele care nu sunt angajatele ofertantului)., 2)Expert cercetare/studii de pia?a ? 1 pozitie -Licentiat in economie sau stiinte sociale;Experienta generala: minim 3 ani Experienta specifica: minim o cercetare la nivel national pe teme sociale;Atributii: - realizare chestionarde intrebari;
- culegere date sondajFormularul 14 - CV-uldin care sa reiasa experienta in domeniul solicitat.2.Copie dupa diplome/certificate de atestare/alte documente care sa certifice specializarile si/sau experienta in domeniul solicitat. Nota: Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicitaprezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.Se va completa Formularul 15 ? Angajament de participareal persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (pentru persoanele care nu sunt angajatele ofertantului)., 3)Expertsociologie ? 1 pozitie-Licentiat in stiinte sociale;Experienta generala: minim 3 ani Experienta specifica: minim o cercetare la nivel national pe teme sociale;Atributii: -realizare chestionarde intrebari;
-culegere date sondajFormularul 14 - CV-uldin care sa reiasa experienta in domeniul solicitat.2.Copie dupa diplome/certificate de atestare/alte documente care sa certifice specializarile si/sau experienta in domeniul solicitat. Nota: Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicitaprezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.Se va completa Formularul 15 ? Angajament de participareal persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (pentru persoanele care nu sunt angajatele ofertantului)., 4)Expert statistica ? 1 pozitieLicentiat in economie sau stiinte sociale sticaExperienta generala: minim 3 aniExperienta specifica: minim o cercetare la nivel national pe teme sociale;Atributii: -culegere date sondajFormularul 14 - CV-uldin care sa reiasa experienta in domeniul solicitat.2.Copie dupa diplome/certificate de atestare/alte documente care sa certifice specializarile si/sau experienta in domeniul solicitat. Nota: Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicitaprezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.Se va completa Formularul 15 ? Angajament de participareal persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (pentru persoanele care nu sunt angajatele ofertantului)., 5)Expertprelucrari date informatice ? 1 pozitieLicentiat ininformatica sau automatica;Experienta generala: minim 3 aniExperienta specifica: minim o cercetare la nivel national pe teme socialeFormularul 14 - CV-uldin care sa reiasa experienta in domeniul solicitat.2.Copie dupa diplome/certificate de atestare/alte documente care sa certifice specializarile si/sau experienta in domeniul solicitat. Nota: Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicitaprezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.Se va completa Formularul 15 ? Angajament de participareal persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (pentru persoanele care nu sunt angajatele ofertantului)., Ofertantul (membrii asocierii impreuna) va/vor face dovada ca dispune de o retea de minim 20 operatori de interviula nivel national, cuexperienta profesionala specifica de minim 6 luni.Ofertantul (in cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii in masura in care participarea este relevanta) va prezenta: -lista operatorilor de culegere de date, la nivel national, intr-un tabel care include urmatoarele informatii: numele, judetul, localitatea, nivelul de educatie, ocupatia principala, experienta ca operator- acte justificative care sa ateste vechimea in munca- copii CIM., Echipamente tehnice Ofertantul (membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca are ?i poate utiliza un sistem de intervievare tip Computer Assisted Telephone Interviewing (CATI) sau echivalent, si care sa poata sa probeze capacitatea de culegere a de interviuri la nivel national, pe baza de chestionar standardizat, in o perioada de maxim 3 luni de zile.Ofertantul (in cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii in masura in care participarea este relevanta) va prezenta: -lista calculatoarelorsi a dotarilortehnice necesare pentru implementarea proiectului - original.-documente justificative privind detinerea, sub orice forma (proprietate, inchiriere, s.a.), a echipamentelor tehnice enumerate in lista de mai sus., Informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Formularul 12 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva Va fi prezentat: Angajamentul ferm al tertului sustinator ? Formularul 16 cu anexa.Documentul va fi prezentat in original de tertul sustinator al ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP, pe site www.cnpas.org si/sau la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 09:37