Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizarea unui proiect integrat , negenerator de profit, accesat din FADR, masura 3.2.2


Detaliu pentru invitatia numarul 194736
Autoritate contractanta
PRIMARIA LIPANESTI
Cod de identificare fiscala: 2845060
Adresa: strada Principala, nr. 47, comuna Lipanesti, judetul Prahova, Lipanesti
Telefon: 0244/215217
Fax: 0244/215217
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Realizarea unui proiect integrat , negenerator de profit, accesat din FADR, masura 3.2.2
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Realizarea unui proiect integrat , negenerator de profit accesat din FADR, masura 3.2.2.Renovarea dezvoltarea satelor , imbunatatirea serviciilor de baza pentru economiasi populatia rurala si punerea in valoarea mostenirii rurale1. Reabilitarea si extinderea de alimentare cu apa2. Canalizare cu statie de epurare3.Modernizare drum comunal4. Reabilitare Camin Cultural
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 24.02.2009 09:25)
Data publicarii: 12.02.2009 12:12
Data limita de depunere a ofertelor: 23.02.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se transmit la sediul Autoritatii contractante , Comuna Lipanesti, str. Principala, nr 47, judetul Prahova
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele vor fi deschise la sediul Autoritatii Contractante Comuna Lipanesti, strada Principala nr. 47, judetul Prahova
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 210, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Situatia personala a candidatului/ofertantului2. Capacitatea de exercitare aactivitatii profesionale3.Situatia economico-financiara4. Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Documentatia se poate obtine de la sediul Autoritatii contractante
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Comisia de evaluare constituita in baza dispozitiei nr. 100/16.02.2009 in urma analizarii situatiei creeate de imposibilitatea aprobarii bugetului localapreciaza ca se impuneaplicarea dispozitiilor art 209 alin (1) litera d partea finala , din OG nr34/2006 si dispune in consecinta anularea procedurii.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer