Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REAMENAJARE SALA IN VEDEREA MONTARII ANGIOGRAF IN CADRUL LABORATORULUI DE RADIOLOGIE SI IMAGISTICA DIN SPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA TG MURES


Detaliu pentru invitatia numarul 342736
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures
Numar invitatie: 342736/15.02.2013
Denumire contract: REAMENAJARESALA IN VEDEREA MONTARIIANGIOGRAF IN CADRUL LABORATORULUI DE RADIOLOGIE SI IMAGISTICA DINSPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA TG MURES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.MuresCod fiscal: 4323209, Adresa: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Telefon: +40 0265213967, Fax: +40 0265213967
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 0265213967, fax: +40 0265213967, persoana de contact: Bota Sabin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REAMENAJARESALA IN VEDEREA MONTARIIANGIOGRAF IN CADRUL LABORATORULUI DE RADIOLOGIE SI IMAGISTICA DINSPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA TG MURES
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REAMENAJARESALA IN VEDEREA MONTARIIANGIOGRAF IN CADRUL LABORATORULUI DE RADIOLOGIE SI IMAGISTICA DINSPITALULUI CLINIC JUDETEAN DE URGENTA TG MURES o lucrare , impartita pe categorii de lucrari conform listelor din caietul de sarcini.Valoarea estimata a contractului este de 212967.09 ron.Procentul de diverse si neprevazute nu a fost definit de catre proiectant.
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 212, 967.09 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de3.833, 41 lei.Cuant. garant. de participare ce se va retine in cazul respingerii unei contestatii se va calcula in conformitate cu dispozitiile art. 278ยน lit.a) din OUG nr.34/2006, cu modif.ult.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intrepr. mici si mijlocii, cu modif. si complet. ult., acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conform. cu Anexa nr. 1 la OG nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare) .In cazul unei asocieri : daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 ;daca toti asociatii se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 .Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelorPerioada de valabilitatea a ofertei :60 de zile de la data limita de depunere a ofertelorModul de constituire a garantiei de participare.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conf. Art. 86. - (1) din Hotarare nr. 925/2006OP in contul RO97TREZ4765005XXX000181.Cursul de schimb din lei in valuta va fi cel publicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
-se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA, prin retineri succesive din facturile partiale- se restituie dupa cum urmeaza: 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor;30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.-Modul de constituire a garantiei de buna executie: Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art 90 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare.Cont RO97TREZ4765005XXX000181.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 Formular 1Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 Formular 2Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in oricare din formele: original, in copie legalizata sau in copie stampilata conform cu originalul si semnataCertificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, in oricare din formele: original, in copie legalizata sau in copie stampilata conform cu originalul si semnata.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii.Certificat de participare cu oferta independenta Formular 3Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69 1 Formular 5Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie sunt: Manager ? dr.Gomotarceanu Florin; Director fin.-contab.- ec.Puscas Cristina;Sef Birou Achizitii ? Bota Sabin; Birou Achiztii ? jr. Nemes Ibolya; Costache Diana; Analiza financiara ? Campean Cornelia, Serviciul tehnic - Ing. Pop Sorin; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator.In cazul ofertantului castigator, acesta va prezenta certificatul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul Bilant contabil inregistrat si vizat de organele de resort sau orice alt document pe care ofertantii le pot prezenta in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare., Prezentarea informatiilor generaleMedia cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 212.967 lei. Se vor prezenta documente relevante in vederea indeplinirii cerinteiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind subcontractantii (daca este cazul) , acordul de subcontractare, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari se, completeaza Formularul anexat., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii trei ani Se solicita informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant/candidat-Responsabil Tehnic cu Executia atestat MDRT in domeniu constructii. Formularul 10, Lista a lucrarilor din ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari-prezentarea a cel putinunui documentsau a maxim 2 documente( contracte/ parti relevante contracte/ procese verbale de receptie)/alte documente prin care sa confirme executarrea de lucrari similare Formular nr. 8 Standarde de protectia mediuluiPrezentarea de certificate care sa ateste implementarea de catre operatorul economic a standardelor de management de mediudin seria ISO 14001 sau certificate/documente echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, pentru lucrarile care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere aofertelor, Standarde de asigurare a calitatiiPrezentarea de certificate care sa ateste implementarea de catre operatorul economic a standardelor de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate/documente echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, pentru lucrarile care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere aofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2013 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer