Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - «REAMENAJARE BLOC ALIMENTAR SI EXECUTIE DRENAJ LA GRADINITA NR.43»


Detaliu pentru invitatia numarul 333669
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE STAT SIBIU
Numar invitatie: 333669/14.08.2012
Denumire contract: «REAMENAJARE BLOC ALIMENTAR SI EXECUTIEDRENAJ LA GRADINITA NR.43»
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE STAT SIBIUCod fiscal: 14392273, Adresa: ALEEA CALARETILOR NR.33 SIBIU, Sibiu, Telefon: 0269212645, Fax: 0269212645
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Turnului nr. 4 SIBIU, Sibiu, Romania, cod postal: 550197, telefon: +40 269210432, fax: +40 269212645, persoana de contact: MIRCEA DRAGOMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Turnului nr. 4 SIBIU, Sibiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: «REAMENAJARE BLOC ALIMENTAR SI EXECUTIEDRENAJ LA GRADINITA NR.43»
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile au ca scop reamenajarea blocului alimentar si executie drenaj.
II.1.6) CPV: 45421141-4 - Lucrari de compartimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 258 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantum: 3.670 leiOfertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original)- ordin de plata in contul: RO44TREZ5765006XXX000220-Trezoreria Sibiu (se prezinta in original)In cazul in care, ofertantii constituie garantia de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).-Perioada de valabilitate a garantiei de participarei este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului din sectiunea III)In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M
Garantie de buna executie
Da5 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau? prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul areobligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie. In acest caz, garantia de buna executie va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situat. prev la art.180 si art.181 din OUG 34/2006- Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Primar, Primaria Municipiului Sibiu-Klaus Werner Iohannis- Director, Serviciul Public de Administrare aUnitatilor de Invatamant de Stat-Simona Pop- Director adjunct, Serviciul Public de Administrare aUnitatilor de Invatamant Preuniversitar de Stat-Heddi Schiau- Inspector specialitate, Serviciul Public de Administrare aUnitatilor de Invatamant Preuniversitar de Stat-Viorica Chisalita- Inspector specialitate, Serviciul Public de Administrare aUnitatilor de Invatamant Preuniversitar de Stat-Mircea Dragoman- Consilier juridic, Serviciul Public de Administrare aUnitatilor de Invatamant Preuniversitar de Stat-Aurora Sararu- ?ef birou contabilitate, Serviciul Public de Administrare aUnitatilor de Invatamant Preuniversitar de Stat-Mioara Puscas- Referant, Serviciul Public de Administrare aUnitatilor de Invatamant Preuniversitar de Stat-Daniela Vestemean- Consilierii locali: Birk Ecaterina, Brunchea Mariana Gabriela, Cioruga Eugen Ion, Cotarla Liviu Fodor Astrid Cora, Fritzmann Mariana Susana , Garleanu Maria, Grecu Bianke Marion, Hermann Gerold, Leopold Gerhard Csongor , Lerner Helmut, Mathes Helmut Karl, Nartea Monica, Nowak Gertraud Elisabeta, Pavel Anita, Pop Razvan Codrut, Popa Virgil, Sarbu Ioan, Sava Livia, Stoica Sorin Flaviu, Stroie Ioan, Wagner Raimar, Ziegler Winfried Olaf.- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se vor prezenta: a. Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul consolidat general.b. Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.c. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in original / copie legalizata, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul insotite de traducere autorizata. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a. Pentru persoane juridice/fizice romane: - Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 30 zile fata de data deschiderii ofertelor.- pentru persoanele fizice, se va prezenta: autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011Informatii generaleSe va prezenta bilantul aferent anului 2011, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a. Informatii privind experienta similara in ultimii 5 anib. Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.- Se va prezenta minim un contract care a avut ca obiect executia unor lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie cu o valoare minima de 282.258 lei (fara TVA), - Se vor prezenta, inclusiv, Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor, aferente contractelor reprezentand experienta similara.Recomandare/Recomandari din partea beneficiarului / beneficiarilor (model propriu).Recomandarea/Recomandarile se vor prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalulRecomandarile vor fi prezentate, pentru contractele reprezentand experienta similara.Ofertantii pot prezenta in loc de recomandare/ recomandari, certificat / certificate constatatoare eliberate de catre beneficiari, intocmite conform prevederilor art. 97^1, alin. (1), din HG 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Resurse tehnice: Inf. privind resursele tehnice, dovada ca ofertantul dispune de acele resurse strict necesare pentru indeplinirea contractului, indiferent de forma de detinere (proprietate/ leasing/ cumparare in rate/ chirie /angajament de punere la dispozitie. Astfel: Incarcator excavator (buldoexcavator)-1 bucMini incarcator frontal-1 bucPlaca vibratoare-1 bucMai compactor-1 buc, Decl.care contine inf. privind nr. mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere.Resurse umane - Personal cheie: PozitieNumar minim- Responsabil Tehnic cu Executia 1- Responsabil C.Q1Pers. tehnic de specialitate conf. cerintelor pe obiecte din documentatia tehnica: -inginer instalatii1-inginer/sing - constructor1-instalator instalatii sanitare2- Responsabil P.S.I.si PM1Decl. care contine inf. privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului, inclusiv personalul cheie.vezi casuta urmatoare, -copii dupa diplomele de absolvire, certificate de atestare, autorizatii, etc.;? - In cazul in care persoanele nominalizate ca personal cheie sunt angajate in cadrul societatii ofertante se va prezenta: - copii dupa diplome de absolvire, certificate de atestare, autorizatii, etc.- o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca personele nominalizate sunt angajate in cadrul societatii ofertante; Declaratia va fi insotita de un extras din Registrul de Evidenta a Salariatilor, care sa cuprinda datele referitoare doar la persoanele nominalizate;? In cazul in care persoanele nominalizate ca personal cheie sunt persoane fizice neangajate in cadrul societatii ofertante, pentru acestia se va prezenta: - copii dupa diplome de absolvire, certificate de atestare, autorizatii, etc.-copii dupa contractele de colaborare / angajamente de participare / declaratii de disponibilitate.vezi casuta urmatoare, - copii dupa diplome de absolvire, certificate de atestare, autorizatii, etc., ale persoanelor nominalizate;
- toate documentele solicitate prin prezenta Fisa de date, specific pentru asociati / subcontractanti / tert sustinator, dupa caz.(Nota*): Pentru Responsabilul cu controlul calitatii (CQ) se va prezenta inclusiv decizia interna de numire in aceasta calitate., Capacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti). In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm?, al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/ sau profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si / sau profesionala (tertul sustinator) trebuie sa prezinte: - Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006- Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c^1) si d).din OUG 34/2006.- Decl. pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, Se va completa formularul cu subcontractantii si specializarea acestora. Subcontractantii vor prezenta Informatii privind subcontractantiiurmatoarele documente: - Informatii privind subcontractantii. Se va completa cu datele de identificare;? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006., Informatii privind asociatiiAsociatul/asociatii vor prezenta aceleasi documente solicitate la cap. III.2.) ? CONDITII DE PARTICIPARE, ca si liderul de asociere, cu mentiunea ca cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul deasociatii. Totodata, se va prezentacontractul/conventia de asociere, ISO 9001:2008 sau echivalentISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2012 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer