Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reamenajare "Compartiment primire urgente de specialitate" in Clinica de Cardiologie Institutul Inimii


Detaliu pentru invitatia numarul 336938
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL INIMII "Niculae Stancioiu" Cluj-Napoca
Numar invitatie: 336938/08.10.2012
Denumire contract: Reamenajare "Compartiment primire urgente de specialitate" inClinica de Cardiologie Institutul Inimii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL INIMII "Niculae Stancioiu" Cluj-NapocaCod fiscal: 4617719, Adresa: str.Motilor 19-21 jud.Cluj, Cluj-Napoca, Telefon: 0264599503, Fax: 0264599503
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Motilor 19-21 jud.Cluj, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +04 0264599503, fax: +04 0264599503, persoana de contact: FLORIN NEAMTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: biblioteca Institutului Inimii str.Motilor 19-21
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reamenajare "Compartiment primire urgente de specialitate" inClinica de Cardiologie Institutul Inimii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reamenajare compartiment primire urgente
II.1.6) CPV: 45262600-7 - Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 653, 352 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in suma de 4434 RON.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, conform Formularului 7, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Cont trezorerie: RO16TREZ2165005XXX014558;CUI 4617719 Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare incepe de la data limita de depunere a ofertei si va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei . Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, daca ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. - In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art.16 al.2 din legea mentionata. Ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conform Anexei nr.1 la OUG 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/2004. Formularul 8
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din val.contractului subsecvent, fara TVA, pe toata perioada acestuia, se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract. conf. art.90/HG925
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se solicita prezentarea formularului nr.3 completat.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevede Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita formularul nr.4 completat.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, autoritatea contractanta va exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Se solicita formularul nr.5 completat.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Cerinta 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa formularul nr. 6 '. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Persoanele cu functii de raspundere pentru aceasta achizitie: Manager: Dr. Tudor SIMIONESCUDirector medical: Prof.dr.Radu CAPALNEANUDirector financiar-contabil: ec.Isabela LUCACompartiment Juridic: jr. Calin LUPULESCUComp.Achizitii Publice, : ec. Letitia LOBODASef birou aprov.sing.Florin NEAMTUCompartimet tehnic ing. Mariana ALDICAIn cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Cerinta 5Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatSe prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", certificat din care trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care depune oferta.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Cerinta 6Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale, pe raza caruia societatea are sediul social.Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", certificat care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat. Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii, inclusiv partea/partile din contract care urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.Certificat constatator emis de ONRCa) pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.b) pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.(in limba romana)Certificatul constatator va fi emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainteIn cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil.recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, vizat si inregistrat de organele competente - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita lista contractelor de lucrari similare din ultimii 5 ani, Lista cu nominalizarea personalului tehnic de specialitate desemnat pentru a indeplinii contractul de achizitie publica, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari Copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001 sau echivalent in termen de valabilitate la data de depunere a ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 07:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer