Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reamenajare drum cu mixturi asfaltice, Comuna Ludos


Detaliu pentru invitatia numarul 327896
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA LUDOS (PRIMARIA COMUNEI LUDOS SIBIU)
Numar invitatie: 327896/24.05.2012
Denumire contract: Reamenajare drum cu mixturi asfaltice, Comuna Ludos
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUDOS (PRIMARIA COMUNEI LUDOS SIBIU)Cod fiscal: 4724804, Adresa: STR. PRINCIPALA, NR.73, LOC. LUDOS, JUD.SIBIU, Ludos, Telefon: 0269589101, Fax: 0269589111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR.73, LOC. LUDOS, JUD.SIBIU, Ludos, Romania, cod postal: 557130, telefon: +40 269589101, fax: +40 269589111, persoana de contact: ILIE BERGHEZAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PRINCIPALA, NR.73, LOC. LUDOS, JUD.SIBIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reamenajare drum cu mixturi asfaltice, Comuna Ludos
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reamenajare drum cu mixturi asfaltice
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 390, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3.900 leiOfertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se prezinta in original)ordin de plata in contul: RO70TREZ5855006XXX000455 Trezoreria Saliste (se prezinta in original)In cazul in care, ofertantii constituie garantiei de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr.6 atasat(se prezinta in original).- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conf. formularului)In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.MConform ART. 278^1(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului, fara TVA.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurariprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf.art.90 alin.3 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioareI.M.M-urile beneficiaza de reducerea cu 50 %Garantia va fi in cuantum de 5% si se va retine din valoarea facturata, prin retineri succesive. Executantul se obliga sa vireze in contul de garantie de buna executie, la semnarea contractului, un cuantum de minim 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situat prev la art.180 si art.181 din OUG34/2006Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevaz la art.69^1 din OUG34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar Ilie BerghezanViceprimar Plesa IlieSecretarComan Teodor IoanServiciu Buget-Contabilitate Moraru ParaschivaCertif de participare cu oferta independenta, cf Ordinului ANRMAP nr.314/2010Certif eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia oblig scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul consolidat general.Certif eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia oblig scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul local.in original /copie legaliz /xerocopie certif pt conf cu orig.Ofertele depuse de operatorii ec care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certif constatator emis de ORC original/copie legalizata/xerocopie certif pt cf cu orig-sa rezulte obiectul de activitate, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Certif prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 30 zile fata de data deschiderii ofertelor.pt pers fizice: autorizatie de functionare/altele echiv pt a dovedi apartenenta la categoria profes impusa de indeplinirea ctr.Pers juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Operatorul economic areobligatia de a prezenta certif constatatoare privind indeplinirea oblig de plata a impozite, taxelor si contributiilor de asigurari sociale in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare(certif, caziere judiciare, alte documente echiv)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit oblig de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget-in original/copielegalizata, xerocopie certif pt conf cu orig insotite de traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2010Inf generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Resurse umane ? personal cheiePozitie Numar minimResponsabil Tehnic cu Executia 1Responsabil C.Q 1Personal tehnic de specialitate conf. cerintelor din documentatiatehnica: - inginer constructor drumuri 1- asfaltator 4- mecanici utilaj 2Responsabil P.S.I.si PM 1, Informatii privind experienta similara in ultimii 5 ani.Se vor prezenta contract/contracte care au avut ca obiect executia unor lucrari similare celor care fac obiectul prezenteiproceduri de achizitie, a caror valoare cumulata, sa fie de minim89.069, 00 ( euro exclusiv TVA), sau de minim 390.000, 00 lei(fara TVA)., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind subcontractantii ISO 9001:2001 sau echivalent, ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer