Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reamenajare etaj 6


Detaliu pentru invitatia numarul 338836
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC OBSTETRICA GINECOLOGIE CUZA-VODA
Numar invitatie: 338836/06.11.2012
Denumire contract: Reamenajare etaj 6
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC OBSTETRICA GINECOLOGIE CUZA-VODACod fiscal: 4701320, Adresa: str.Cuza-Voda nr.34 IASI, Iasi, Telefon: +40 232213000, Fax: +40 232215468
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAPInformatii: str.Cuza-Voda nr.34 IASI, Iasi, Romania, cod postal: 700038, telefon: +40 232213000, fax: +40 232215468, persoana de contact: Moldovan Carmen 0745873116
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reamenajare etaj 6
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari reamenajare etaj 6 (tencuieli, vopsitorii, pardoseli, tavane, gresie, faianta -detalii in Caietul de sarcini)
II.1.6) CPV: 45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 298.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul Cont garantii de participare: RO97TREZ4065006XXX015626, Trezoreria Iasi, la caseria unitatii, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul de 2000 lei si dovada calitatii de IMM (daca este cazul). Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu valabilitatea ofertei-30 zile, incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In conformitate cu art. 278?1 ?(1): ?In masura in care cnsc RESPINGE CONTESTATIA, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare , in raport cu valoarea estimata a contractului ? si ?a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare?, respectiv 1612.98 lei. (Cursul valutar pentru toti ofertantii, la data de 01.11.2012.)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie (GBE)se va constitui in termen de max 5 zile de la data semnarii ctr.si va avea o valoare egala cu 5% din valoarea fara TVA a ctr. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact.partiale. Contractantul are obl de a deschide un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.Restituirea GBE in max 14 zilede la data indeplinirii obligatiilor asumate prin ctr. AC are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei, in limita prejudiciului creat (mentionat si in ctr)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta2. Declaratie de eligibilitate (neincadrare in situatiile prevazute la art.180 din OG 34/2006)3. Declaratie neincadrare in situatiile prevazute la art.181 din OG 34/20064. Declaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.69 din OG 34/2006. (Persoanele cu functie de decizie din cadrul a.c. plus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunturmatorii: Manager - prof. dr. Mircea Onofriescu, Director financiar contabil - ec. Gica Cosescu, Director Medical prof. dr. Maria Stamatin, ing Rusu.C.)5. Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala (Consiliul Judetean Iasi);6. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P; Punctele 5 si 6 sa evidentieze faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie conform cu originalul).Ofertantul aflat pe locul intai va prezenta documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe ultimii 3 ani(2009 -2011) vizat de organele de resort, - Informatii generale privind media cifrei de afaceri in domeniul aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privindlista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani, - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, - Declaratie privind efectivul mediu anual a personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, - se vor depune declaratii de disponibilitate a cel putin: un responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii, care sa prezinte CV-ul si autorizatia si/saucontractul de prestari servicii, in cazul in care persoana nu este angajatul firmei, - Informatii privind asocierea sau subcontractarea -Certificate emise de organisme independente careatestarespectarea standardelordeasigurare a calitatii - ISO 9001/2001 sau alte standarde echivalente. Se accepta ofertantii care prezinta documente edificatoare ca sunt in curs de reautorizare, -Certificate emise de organisme independentecareatestarespectareastandardelor de protectie amediului- ISO 14001/2001 sau alte standarde echivalente. Se accepta ofertantii care prezinta documente edificatoare ca sunt in curs de reautorizare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer