Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reamenajare etaj.6


Detaliu pentru invitatia numarul 347373
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC OBSTETRICA GINECOLOGIE CUZA-VODA
Numar invitatie: 347373/27.05.2013
Denumire contract: Reamenajare etaj.6
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC OBSTETRICA GINECOLOGIE CUZA-VODACod fiscal: 4701320, Adresa: str.Cuza-Voda nr.34 IASI, Iasi, Telefon: +40 232213000, Fax: +40 232215468
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reamenajare etaj.6
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari reamenajare etaj.6(instalatii electrice, instalatii termice, instalatii sanitare, constructii)Valoarea estimata nu cuprinde cheltuieli pentru diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 295, 488.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul garantii de participare: RO97TREZ4065006XXX015626, trezoreria Iasi, la caseria unitatii, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul de 2954.88lei si dovada calitatii de IMM(daca este cazul).Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu valabilitatea ofertei-30zile, incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In conf. cu art.278^1-(1): "In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului" si "a)intre 63.000lei si 420.000lei inclusiv-1% din aceasta valoare", respectiv 2954.88 data la care se va face echivalenta leu/euro-curs BNR-din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui in termen de 5 zile de la data semnarii contractului.Garantia de buna executie poate fi constituita dupa cum urmeaza: A)Conform prevederilor HG nr.925/2006 art.90 alin(1)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.B)Conform prevederilor HG nr.925/2006 art.90 alin(3)daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia ac. la trezoreria statului.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului.In situatia in care ofertantul este IMM beneficiaza de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de buna executie, daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr.346/2004.Ac.va restitui garantia de buna executie in maxim 14zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contract.Ac are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei in limita prejudiciului creat(mentionat si in ctr).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta2. Declaratie de eligibilitate (neincadrare in situatiile prevazute la art.180 din OG 34/2006)3. Declaratie neincadrare in situatiile prevazute la art.181 din OG 34/20064. Declaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.69 din OG 34/2006. (Persoanele cu functie de decizie din cadrul a.c. plus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunturmatorii: Manager - prof. dr. Mircea Onofriescu, Director financiar contabil - ec. Gica Cosescu, Director Medical prof. dr. Maria Stamatin, Ing.Rusu Dan, As Sef.Dragan Violeta, Ref.Cozmescu Oana, Consilier Juridic.Jur.Bura Daniela)5. Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala6. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P;Punctele 5 si 6 sa evidentieze faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se solicita ca operatorul economic sa prezinte urmatoarele: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie conform cu originalul) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in cadrul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2.Atestat ANRE de tip B pentru executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile, la tensiunea nominala de 0, 4KV, in conformitate cu Legea energiei electrice nr.13/2007 si a Regulamentului privind atestarea agentilor economici completat si modificat prin Ordinul 14/2010 si Ordinul 51/2011 ale presedintelui ANRE.Ofertantul aflat pe locul intai va prezenta documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilantul contabil pe ultimii 3 ani(2009 -2011) vizat de organele de resort.Copie lizibila semnata, stampilata si cu mentiunea , ,conform cu originalul'' pe fiecare pagina, 2.Informatii generale privind media cifrei de afaceri in domeniul aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani.FormularPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privindlista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5ani(calculati de la data limita de depunere a ofertei) a executat cel putin un contract in calitate de contractor principal/asociat/subcontractor, cu lucrari similare in valoare de cel putin 295488 lei fara TVA.Se va prezenta cel putin un document din care sa reiasa ca lucrarile au fost executate intr-o unitate spitaliceasca si ca au fost duse la bun sfarsit si care va contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul lucrarilor, tipul lucrarilor, perioada si locul in care s-au realizat lucrarile, valoare lucrarilor.Formular, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiFormular, Declaratie privind efectivul mediu anual a personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani.A.Personal responsabil de indeplinirea contractului(personal tehnic de specialitate pentru indeplinirea contractului): a. Manager general de proiect/Coordonator general proiect cu studii superioare, cu experienta dovedita prin participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare;b. Sef santier executie cu studii superioare in domeniul constructiilor civile si experienta profesionala in domeniu constructiiilor civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiect suplimentar.c. Responsabil tehnic cu executia atestat de catre MDRL pe domeniul I(conform Hotarare nr.925 din 20noiembrie 1995 pentru aprobarea Regulamentului de verificare si expertiza tehnica de calitate a proiectelor si a constructiilor; Ordin nr.651 din 2 august 2007 privind modificarea reglementarii tehnice: ?Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii? aprobata prin Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr.777/2003)d. 1 inginer/subinginer avand specialitatea in domeniul energetic, autorizat ANRE gradul II(conform Ordin Nr.11/2013 publicat in M.O.152/21.03.2013);e. 1 inginer/subninginer avand specialitatea in domeniul instalatiilor in constructii;f. Responsabil cu controlul tehnic de calitate, desemnat prin decizie interna;g.Un coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, atestat.Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Pe langa formularele precizate mai sus se vor depune si-CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original din care sa reiasa experienta profesionala.-Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
-Copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;
-Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract(contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, conf.art.188, alin3/OUG34/2006, din care sa reiasa experienta in domeniu pentru personalul propus).-Decizie de numire pentru Responsabilil cu controlul tehnic de calitate, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
-Atestat/autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Coordonatorul in materie de sanatate si securitate in munca, valabila la data limita de depunere a aofertelor.B.Personal de executie de specialitateSe va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza.Formular, Informatii privind asocierea sau subcontractarea Certificate emise de organisme independente careatestarespectarea standardelordeasigurare a calitatii - ISO 9001/2001 sau alte standarde echivalente., Certificate emise de organisme independentecareatestarespectareastandardelor de protectie amediului- ISO 14001/2001 sau alte standarde echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2013 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer