Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reamenajare Laborator Central


Detaliu pentru invitatia numarul 235079
Autoritate contractanta
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Cod de identificare fiscala: 4663448
Adresa: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara
Telefon: 0356433114
Fax: 0356433114
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reamenajare Laborator Central
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45214610-9 - Lucrari de constructii de cladiri de laboratoare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executie de lucrari-Reamenajare Laborator Central. Garantia de participare - 5.000 lei, garantia de buna executie a contractului-10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA, reducere pentru IMM-50%.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 16.11.2009 15:31
Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2009 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul autoritatii contractante: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta: Timisoara, B-dul Iosif Bulbuca, nr.10Tel: 0356-433638; Fax: 0356-433114
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta: Timisoara, B-dul Iosif Bulbuca, nr.10Toate raspunsurile de clarificari, respectiv amendamente, vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro (S.E.A.P.).
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 492, 868 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a candidatului/ofertantului: -Formularul 12A si 12B;
-Certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
-Certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare): -Certificat de înregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului (copie);Situatia economico-financiara: -Informatii generale;Capacitatea tehnica si/sau profesionala: -Formularele 12 F, 12H, 12I, 12GDovada certificarii conditiilor de calitate: ISO 9001/2001 ; ISO 14001; OHSAS 18001; sau echivalent.
Documentatia de atribuire se ridica de la sediul autoritatii contractante pe suport magnetic.Termenul limita de solicitare a documentatiei de atribuire: 25.11.2009, ora 15:00.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer