Achizitie publica - Reamenajare parc in localitatea Neudorf, comuna Zabrani, judetul Arad
Detaliu pentru invitatia numarul 316071
COMUNA ZABRANI (PRIMARIA COMUNEI ZABRANI)
Cod de identificare fiscala: 3519216
Adresa: ZABRANI NR 95 JUD ARAD, Zabrani
Telefon: 0257457333
Fax: 0257457333
Denumire invitatie: Reamenajare parc in localitatea Neudorf, comuna Zabrani, judetul Arad
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Proiectare DDE si executie lucrari pentru: Reamenajare parc in localitatea Neudorf, comuna Zabrani, judetul Arad.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 21.09.2011 13:07
Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Zabrani, nr.95, jud.Arad.
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Zabrani, nr.95, jud.Arad.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 429, 909 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.priv.eligibilitatea; Decl.priv.neincadrarea in prev.art.181; Decl.priv.calit.de particip.la proced. Certif.de atestare fiscala priv.indep.oblig.exigibile de plata catre bugetul de stat; Certif.fiscal priv. indep.oblig.exigibile de plata catre bugetul local; Cazier fiscal al societatii; Cazier judiciar al societatii; Certif.const.emis de ORC; Certif.de particip.la licitatie cu oferta indep;Bilanturile contabile la: 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010; Disponibil resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci suficiente pt.a realiza cash-flow de executie a contractului pt.o valoare de minim 200.000 Ron, pt.o durata de minim: 4 luni.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: 850.000 Ron;Lista princip.lucrari exec.in ultimii 5 ani;Se vor prezenta: maxim 3 contracte, cu valoare cumulata cel putin egala cu: 425.000 Ron;ISO 9001 sau echiv.; ISO 14001 sau echiv.
SEAP, pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare, in fisierul intitulat: ?Documentatie si clarificari?.Cuantumul garantiei de participare este de: 8.500 Ron.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Durata de proiectare DDE
5
Descriere: Componenta tehnica
Durata de executie
20
Descriere: Componenta tehnica
Identificarea, descrierea si argumentareariscurilor care pot afecta executia contractului corelat cu recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate
6
Descriere: Componenta tehnica
Organizare si alocare resurse
14
Descriere: Componenta tehnica