Achizitie publica - Reamenajare parcare Aleea Zanelor - municipiul Campina
Detaliu pentru invitatia numarul 319942
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319942/07.02.2012
Denumire contract: Reamenajare parcare Aleea Zanelor - municipiul Campina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CAMPINACod fiscal: RO2843272, Adresa: BDUL CULTURII, NR.18, Campina, Telefon: 0244-336134, Fax: 0244-371458
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL CULTURII, NR.18, Campina, Romania, cod postal: 105600, telefon: +40 244336134, fax: +40 244371458, persoana de contact: BIRLIGIU ADINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reamenajare parcare Aleea Zanelor - municipiul Campina
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in lucrari de reamenajare parcare Aleea Zanelor - municipiul Campina
II.1.6) CPV: 45233200-1 - Diverse lucrari de imbracare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 401, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: cu OP sau fila de CEC in contul RO82TREZ5225006XXX000071 Trezoreria Campina, CF 2843272 cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari - in original - Formular 16. Se va prezenta decl.pe proprie raspundere prinvind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul)-Formular 17. Cu exceptia cazului in care banca emitenta semneaza electronic scrisoarea de garantie bancara pentru participarea la procedura de atribuire, fiind astfel posibila transmiterea acesteia in S.E.A.P. in format electronic, ofertantul are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea de catre autoritatea contractanta a scrisorii originale de garantie bancara, pana la data stabilita pentru deschiderea ofertelor, prin posta sau direct la registratura acesteia.Aceasta va fi insotita de o scrisoare de inaintare ? Formular nr. 18
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in procent de 10 % din pretul total al contractului fara TVA si se va constitui prin retineri succesive din facturile prezentate la plata. Termenul de valabilitate al garantiei de executie va fi de minim 3 (trei) ani de zile.Contractantul are obligatia de a deschide launitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va vira o suma initiala de cel putin 0, 5 % din pretul contractului, conform prevederilor H.G. nr. 1045/2011.Garantia de buna executie este distincta de garantia tehnica. Pentru dovedirea calitatii produselor asfaltice, situatiile de lucrari vor fi insotite de certificatul de calitate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 -Formularul nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 2: Formularul nr. 1A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 3: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale(in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ? emis de Directia de Impozite si Taxe Locale;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Cerinta 4: Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, (in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ? emis de Administratia Finatelor Publice;Certificatele fiscale solicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele.Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 5: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta -Formular nr. 2.NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta 6: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006 ? Formular nr. 3Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - ing. Tiseanu Horia Laurentiu- primar, - ing. Dragomir Ion- viceprimar, - ing. Oprescu Eliza ? director executiv, - ing. Olteanu Felicia ? sef Serviciu ADPP, - cons. Birligiu Adina- Achizitii Publice.Cerinta 7: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura- Formular nr. 4Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Pers juridice/fizice romane 1.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente emise cu cel mult 30 zile inainte de depunerea ofertelordin care sa rezulte ca ofertantul areobiectul de activitate al categoriei de lucrari impuse prin contract, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul?.Nota : In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.La solicitarea autoritatii contractante ofertantul declarat castigator va prezenta in original Certificatul constatator emis de ORC, in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila.Pers fizice/juridice straine: 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Informatii privind situatia economico-financiara - cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)a ofertantilor participanti la procedura trebuie sa fie de minim 800.000 lei.Pentru situatiile financiare intocmite in alta moneda (valuta), la echivalarea in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru anul respectiv.Operatorul economic care si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin raportarea la ultimii 3 ani incheiati, respectiv: 2011, 2010, 2009.Operatorul economic care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza de prevederile Legii 346/2004: reducerea cu 50% a valorii solicitate pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri, pe baza declaratiei din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor., Cerinta 2Bilant contabilAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude din procedura oferta depusa de ofertantul care prezinta informatii incorecte, respectiv acestea nu coincid cu rezultatele ce reies in urma verificarii concordantei dintre cifra de afaceri declarate si cifra de afaceri conform bilantului contabil inregistrat si depus la Directia Generala a Fiantelor publice, pe fiecare din anii respectivi.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani afinalizat un contract de lucrari similarin valoare de minim 400.000 lei, fara T.V.A. insotit de proces-verbal de receptie, recomandare/document constatator emise de beneficiar.Prin formularea contract de lucrari finalizat se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de procese-verbale de receptie partiala; sau- lurari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, Cerinta 3Op. ec. impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa trebuie sa faca dovada capoate dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de urmatoarele tipuri de echipamente: -Statie producere mixturi asfaltice.(inspectie tehnica si autorizatie de mediu valabile)cu o capacitate mai mare sau egala cu 120 t/h - 1 bucata-Cilindru pe pneuri; capacitate >10t -2 buc-Compactoare rulouri netede ; capacitate > 8 t- 2 buc-Autobetoniera -capacitate min 5 mc - 1buc-Repartizator, finisor mixtura asfaltica 1 buc-Perie mecanica 1 buc- Vibrator 1 buc- Buldoexcavator sau incarcator frontal 1buc- Autobasculante4 buc- Autogudronator 1 buc- Laborator de incercari grad 2 pentru mixturi asfaltice, betoane 1 buc- Statie de betoane (inspectie tehnica si autorizatie de mediu valabile) 1 buc, Cerinta4Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul pers de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: un RTE, pentru lucr specifice celor din doc tehnica care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata? se vor prezenta copii legalizate sau copii marcate de catre ofertantcu , ,conform cu originalul? dupa atestat si legitimatia vizata la zi;un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii ;un responsabil cu asigurarea calitatii ? inginer/subinginer constructor cu experienta in asigurarea controlului calitatii pentru lucrari de constructii drumuri;un responsabil cu asigurarea securitatii si sanatatii muncii, in conformitate cu HG 300/2006;, Cerinta 5: Autorizatie de Mediu pentru statia de betoane si statia de asfalt, valabile de data deschiderii ofertelor. Certificare ISO 9001 /2008, Certificare ISO 14001/2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 11:42