Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reamenajare piata agroalimentara comuna Gura Teghii, judetul Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 321440
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Gura Teghii
Numar invitatie: 321440/08.03.2012
Denumire contract: Reamenajare piata agroalimentara comuna Gura Teghii, judetul Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Gura TeghiiCod fiscal: 2810909, Adresa: comuna Gura Teghii, judetul Buzau, Gura Teghii, Telefon: 0238/520000, Fax: 0238/520000
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Gura Teghii, judetul Buzau, Gura Teghii, Romania, cod postal: 127280, telefon: +40 238520000, fax: +40 238520000, persoana de contact: -
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reamenajare piata agroalimentara comuna Gura Teghii, judetul Buzau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de Reamenajare pia?a agroalimentara in satul Gura Teghii, comuna GURA TEGHII, jude?ul Buzau potrivit caietului de sarcini al procedurii - proiectul tehnic atasat
II.1.6) CPV: 45223210-1 - Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 400.46 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2.000 lei; Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere oferte; Mod de constituire: O.P. sau instrument de garantare emis in conditiile art. 86 din HG nr. 925/2006 de o societate bancara ori de o societate de asigurari
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului; Mod de constituire: Unul din instrumentele prevazute la art. 90 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - Formular B1;
- certificate de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat/local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formular B12;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 - Formular B11. Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Gheorghe BACNEANU ? Primar; Ion POSEA ? viceprimar, Liliana PANAETE - secretar;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular B15. Cerinta: Sa aibe in obiectul de activitate: Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, COD CAEN 4120 (fost 4521 daca nu a fost realizata reclasificarea codurilor CAEN).Documente doveditoare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiOfertantul cistigator are obligatia prezentarii Certificatului constatator emis de ORC in orifiginal sau copie legalizata cel mai tirziu la data transmiterii adresei de comunicare a rezultatului aplicarii procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie globala de afaceri de cel putin 200.000 RON.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera a) se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, Cerinta: Sa fi indeplinit in ultimii ani cel putin un contract executie lucrari similare (constructii metalice) cu valoare mai mare de 100.000 lei, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare, Cerinta: sa asigure (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, leasing, etc.) existenta acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari: minim 1 laborator autorizat de efectuare incercari in constructii grad II, 1 statie betoane, 2 autobetoniere si 1 autopompa turnare beton, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera d) se va o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera c) se vor prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant. Ofertantii au obligatia de a asigura pentru realizarea contractului: un manager de proiect pentru coordonarea intregii lucrari cu experienta in managementul proiectelor de infrastructura, un sef santier absolvent studii tehnice construc?ii civile cu o vechime de cel putin 5 ani, un Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile cu experienta de minim 5 ani in executie lucrari de infrastructura similare, un Responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor civile cu experienta de minim 5 ani in executie lucrari de infrastructura similare, un manager al sistemelor de management de mediu cu o experienta profesionala relevanta in proiecte similare ?i un responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera h) se vor prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Cerinta: Sa declare calitatea in care participa la procedura Sa fi implementat sisteme de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor civile, Cerinta: Sa fi implementat sisteme de management al mediului potrivit standardului ISO 14001 privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor de civile
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 23:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer