Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reamenajare prin extindere si supraetajare imobil B-dul Independentei nr.14.


Detaliu pentru invitatia numarul 353458
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PLOIESTI
Numar invitatie: 353458/06.09.2013
Denumire contract: Reamenajare prin extindere si supraetajare imobil B-dul Independentei nr.14.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PLOIESTICod fiscal: 2844855, Adresa: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti, Telefon: +40 244516699, Fax: +40 244513829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Republicii, nr.2, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244516699/480
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ploiesti, B-dul Republicii, nr.2, Primaria Municipiului Ploiesti, etaj 3 Sala de Sedinte .Reprezentantii ofertantilor vor avea imputernicire scrisa din partea societatii ofertante.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reamenajare prin extindere si supraetajare imobil B-dul Independentei nr.14.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari pentru consolidarea structurii de rezistenta a imobilului din b-dul Independentei nr. 14, sediul actual alSectieide Estrada a Teatrului ?Toma Caragiu?, amenajarea unor spatii suplimentare necesare desfasurarii activitatilor specifice, refacerea tuturor finisajelor si a instalatiilor de incalzire, sanitare, electrice, termice, executia termoizolatiei la toate plafoanele, inlocuirea sistemului de incalzire actual cu ventiloconvectoare, asigurarea scenei cu dispozitive moderne, inlocuirea in totalitate a tamplariei existente.Valoarea estimata a contractului, fara TVA, este 2.208.938 lei (inclusiv cu cheltuielile diverse si neprevazute.).Valoarea estimata a lucrarilor contractului (fara cheltuieli cu diverse si neprevazute) este1.840.782 lei. Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este de19.99%si reprezinta suma de 368.156 lei.
II.1.6) CPV: 45454000-4 - Lucrari de restructurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 208, 938 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 36000/18000 lei pentru IMM - Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. - Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare estede 90 (nouazeci) de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza modelul de formular din sectiunea Formulare. Polita de asigurare trebuie sa prevada aceleasi situatii de retinere (integrala sau partiala) a garantiei de participare ca Formularul de scrisoare de garantie de participare. Pentru virament bancar se va utiliza contul Municipiului Ploiesti: RO23TREZ5215006XXX000128 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2844855. Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor. - Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizitii Publice si Contracte, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% (5%pentru IMM) din valoarea contractului, fara TVA; - Forma de constituire: conform prevederilor art. 90 alin.(1) saualin.(3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In al doilea caz , furnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala depusa de furnizor in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul, fara TVA, al contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite furnizorului pana la concurenta sumei reprezentand 10% din pretul contractului fara TVA. Dovada constituirii garantiei de buna executie se va face in termen de cel mult 3 zile de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta. Ofertantul va mentiona in declaratia de insusire a contractului modalitatea de retinere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: - completarea si prezentarea Formularului 1 privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006;
- prezentarea cazierului judiciar/certificat echivalent pentru operatorul economic;
- completarea si prezentarea Formularului 1A privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006- prezentarea cazierului judiciar/certificat echivalent;
- prezentarea certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- prezentarea certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente. In cazul sustinerii de catre terti, sustinatorii vor prezenta Formularul 1.Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: - completarea si prezentarea Formularului 2.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - d-nul IULIAN BADESCU - Primarul Municipiului Ploiesti;
- d-nul IULIAN LIVIU TEODORESCU - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-nul RAUL ALEXANDRU PETRESCU - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Anca Agapie - Administrator Public al Municipiului Ploiesti;
- d-na Oana Cristina Iacob - Secretar Municipiul Ploiesti;
- d-ra Nicoleta Craciunoiu ? Director Executiv Directia Economica- d-na Mihaela Iamandi ? Director Executiv Directia Tehnic Investitii;
- d-na Mariana Stochita ? Sef Serviciu Investitii;
- d-na Florina Popescu - Director Executiv Adjunct Directia Tehnic Investitii;
- d-na Corina Ilinca - Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte.- Consilieri locali: Cosma Marcian, Ganea Cristian Mihai, Dragulea Sanda, Bazavan Iolanda, Bazavan Larisa, Bolocan Iulian, Botez George Sorin Niculae, Bozianu Nicoleta Catalina, Constantin Silviu Sorin, Dragusin Paulica, Dumitru Cristian, Horghidan Costel, Lupu Adrian Gelu, Minea Constantin Gabriel, Neagu Daniel Puiu, Palas Alexandru Paul, Pana George, Petrescu Raul Alexandru, Popa Constantin, Popa Gheorghe, Sirbu Simion Gheorghe, Ionescu Ionut Cristian, Stanciu Marilena, Socoleanu Marcel Radu, Teodorescu Iulian Liviu, Ursu Razvan Ion, Viscan Robert Ionut.Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul (ordinul ANRMAP nr. 17/2012)Nota 1: In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele mai sus solicitate pentru demonstrarea situatiei personale.Nota 2: In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate mai sus, respectiv certificate, caziere judiciare, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere, iar in cazul in care in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010: - completarea si prezentarea Formularului 3, prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii. Persoane juridice/fizice romane: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executia lucrarilor supuse ofertarii (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota1: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata daca initial l-a depus in copie conform cu originalul.- prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 4). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Documentele care dovedesc o forma de inregistrare trebuie sa contina informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota 2: In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente pentru partea de contract pe care o va executa.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia si Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, Cerinta minima: Executarea in ultimii 5 ani de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract, in baza amaxim 3(trei) contracte, in valoare cumulata de minim 1.800.000 lei fara TVA.Se vor prezenta certificari de buna executie pentru lucrarile mentionate. Respectivele certificari vorindica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minima poate fi indeplinita de oricare dintre asociati saucumulat de catre asociati. In cazul prezentarii unei sustineri din partea tertilor, se vor respecta prevederile Anexei 2 la Ordinul ANRMAP 509/2011., Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile de de indeplinirea contractului. Cerinte minime privind personalul specializat: 1) Responsabil Tehnic cu executia (RTE) in domeniul I Constructii civile, industriale, agrozootehnice ? o persoana. Se prezinta: atestat si legitimatie RTE sau document echivalent pentru persoane straine (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), eliberat de catre organismul abilitat, valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru domeniul solicitat. 2) Responsabil cu Controlul Calitatii lucrarilor ? o persoana. Se prezinta: decizia interna de numire intr-o astfel de pozitie (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). 3) Sef de Santier specializarea inginer constructii civile, industriale, agrozootehnice ? o persoana.Se prezinta: documente doveditoare ale pregatirii profesionale/ specializarii/ atestarii in domeniu 4)Coordonator SSM - (1 specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca).Se prezinta: certificare coordonator in materie de securitate si sanatate in munca COR 226303 sau echivalent, in conformitate cu prevederile HG 300/2006 si Legea 319/2006.Oricare dintre persoanele cheie nominalizate in oferta declarata castigatoare va putea fi inlocuit de catre ofertantul castigator numai cu un alt expert cu experienta si calificari cel putin egale cu cele ale expertului inlocuit si numai cu aprobarea autoritatii contractante., In cazul depunerii de oferte comune sau prezentarii unei sustineri sau declararii unor subcontractanti, indeplinirea cerintelor minime impuse cu privire la personalul de specialitate se poate demonstra prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii sau de ofertantul principal si tertii sustinatori sau deofertantul principal si subcontractanti, cu luarea in considerare a partii lor de implicare., Declaratia si Lista privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice la care are acces (are in dotarea sa sau dispune) ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Toate aceste echipamente trebuie sa fie disponibile pe perioada in care este necesara implicarea lor in derularea contractului. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un standard de asigurare a sistemului de management de mediu, in conformitate cu (raportat la) standardele de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu (ISO 14001 sau echivalent), pentru lucrarile supuse ofertarii. Prin echivalent se inteleg certificatele echivalente emise de organisme care functioneaza in statele Uniunii Europene.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document, pentru categoriile de lucrari pe care le va executa, Ofertantul trebuie sa aiba implementat un standard de asigurare de management al calitatii, in conformitate cu (raportat la) seriile de standard europene relevante (ISO 9001 sau echivalent), certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, pentru lucrarile supuse ofertarii. Prin echivalent se inteleg certificatele echivalente emise de organisme stabilite in statele Uniunii Europene.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document, pentru categoriile de lucrari pe care le va executa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2013 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer