Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reamenajare (RK) Piata Agroalimentara Obor, Baia Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 352734
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAIA MARE
Numar invitatie: 352734/19.08.2013
Denumire contract: Reamenajare (RK) Piata Agroalimentara Obor, Baia Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, persoana de contact: Centrul de Informare Cetateni (CIC) ? parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: Baia Mare, Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Sala de sedinte ? parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reamenajare (RK) Piata Agroalimentara Obor, Baia Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita oferta pentru executia lucrarilor privind Reamenajarea (RK) Pietei Agroalimentare Obor, Baia Mare, Str Mihai Eminescu, f.n.Valoare estimata a lucrarilor fara cheltuieli Diverse si neprevazute: 4.599.573 lei fara TVAValoare estimata a cheltuielilor Diverse si neprevazute: 384.093 lei fara TVA, reprezentand un procent de 8, 49% din cap. 2 cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor + cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza.Valoare estimata totala a lucrarilor incluzand capitolul cheltuieli diverse si neprevazute: 4.983.666 lei fara TVA.Nota: Procentul aferent cheltuielilor de diverse si neprevazute nu se aplica la cap. 5.1 organizare de santier.
II.1.6) CPV: 45213140-6 - Lucrari de constructii de piete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 983, 666 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos, si se va prezenta anexat Scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei. Cuantum: 91.991, 46 lei.Se constituie in una din urmatoarele forme: Virament bancar in urmatorul cont RO06TREZ 43624700271XXXXX deschis la Trezoreria Baia Mare; SAU Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari. Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta retine din garantia de participare suma de 8019, 95 lei, calculata conform art. 278^1 alin. (1) lit. c) din OUG nr.34/2006 atunci cand sunt aplicabile prevederile art. 278 alin. (1) (contestatie respinsa pe fond de CNSC) si alin. (2) al aceluiasi art. (op.ec. renunta la contestatie) din OUG nr.34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare va fi valabila 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta, este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Prezentare declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Se completeaza Formularul nr. 1Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Prezentare declaratie pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr.2;2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 5 : Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicac. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Precizari: a. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.c. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.d. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)^1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2ACerinta nr.3. Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 3.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul 3 din SectiuneaFormulare).- Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare;
- Gabriela Hofer? Viceprimar;
- Istvan Ludescher ? Viceprimar;
- Vasile Barbul ? Administrator Public;
- Aurica Todoran ? Secretarul Municipiului Baia Mare;
- Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica;
- Lucia Radu ? Director executiv Directia Cheltuieli;
- Radu Bolchis ? Director executiv Directia Programe, Proiecte, Strategii;
- Carmen Zamfirescu ? Director Executiv Directia Achizitii, Concesiuni;
- Aurica Craciun - Sef Serviciul Juridc, Contencios;
- Elena Pop ? Sef Serviciul Investitii;
- Rodica Bozga ? Sef Serviciul Buget Public;
- Ramona Bodzer ? Inspector principal, Serviciul Achizitii Publice;
- Alexandra Stoica ? Inspector principal, Directia Achizitii, Concesiuni;
- Ioan Fatul ? Inspector superior, Serviciul Investitii;
- Florin Muresan ? Consilier superior, Serviciul Investitii;
- Consilieri locali: Teodor Ardelean, Marius Serban Bondici, Rodica Boros, Calin Ioan Bota, Mihaela Campan, Ciprian Marius Cozoplean, Laura Ghinea, Dan Grumaz, , Ilie Tudorel, Stefan Lupsa, Ioan Mandra, Radu Micle, Liliana Moga, Mihai Moroz, Dorel Muresan, Dumitru Matei, Stefan Pop, Adrian Vasile Popa, Ionut Pirvu, Marinel Rob, Noemi Vida.? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Cerinta nr.4. Participare cu oferta independenta. Se va depune Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? Formular nr. 4In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune uzeaza de prevederile art.11, al. 4 din HG 925/2006. Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitatea cu originalul. Formularele completate cu ocazia participarii la prezenta procedura vor fi depuse in original. Cerinta nr.1. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit, domeniul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului procedurii si este autorizat, detine codul CAEN necesar executiei lucrarilor care fac obiectul procedurii/contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr.2. Ofertantul trebuie sa fie atestat de catre A.N.R.E. pentru categoriile de instalatii electrice de joasa tensiune (in baza Legii nr. 123/2012 energiei electrice si a gazelor naturale, respectiv a Ordin A.N.R.E. nr. 11/13.03.2013).Ofertantul va prezenta atestatul A.N.R.E. de tip B (proiectare si/sau executare instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiune de 0, 4kV) valabil la data limita de depunere a ofertelor.Precizari: a) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre unul dintre eventualii asociati in cazul depunerii unei oferte comune, respectiv subcontractant daca acesta detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea. Cf atr. 7 din Ordinul 509b) In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.c) In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Media cifrei de afaceri globala, pe ultimii 3 ani financiari incheiati, (2010, 2011, 2012), sa aiba o valoare de minim 9.199.146 lei.Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare cu privire la cifra de afaceri trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 5.Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei.Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anii 2010-2012 este urmatorul: Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 lei;Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 lei;Anul 2012:1 Euro = 4, 4560 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prin prezentarea a cel putin unui contract, maxim doua contracte de lucraria carui/caror valoare cumulata a fost de minim 4.599.573 lei, fara TVA.Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.Certificarile/documentele prezentate in dovedirea experientei similare vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Modalitatea de indeplinire: - Ofertantul va depune Formularul nr. 6 - ?Declaratie privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani?;
- Ofertantul va depune cate o Fisa experienta similara ? Formularul nr. 7 pentru fiecare din certificarile/ documentele (contractele) care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara;
- Ofertantul va depune orice document contrasemnat de beneficiarii lucrarilor executate, care sa ateste indeplinirea cerintei solicitate.Nota: In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executarii de lucrari similare se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic.- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare cu privire la experienta similara trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa., Cerinta nr. 2.Se vor prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea contolului calitatii.Ofertantul va face dovada ca dispune de personalul necesar derularii contractului de executie lucrari in bune conditii.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va depune - Formularul nr. 8 ?Componenta echipei disponibila pentru aceasta lucrare?.- Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care il sustine, care trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza., Cerinta nr. 3.Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu studii/pregatire profesionala/calificarea in domeniul constructii civile si instalatii aferente acestora, drumuri.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va depune pentru persoanele nominalizate urmatoarele documente: - CV- Formular Europass (semnat, in original);
- Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire (copii conforme cu originalul)., Cerinta nr. 4.Ofertantul va depune o Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Modalitatea de indeplinire: Se va completa si se va depune Formularul nr. 9 din sectiunea "Modele de formulare"., Cerinta nr. 5.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului.In situatia in care oferantul nu detine in proprietate utilajele/echipamentele respective, acesta va prezenta contracte/precontracte de inchiriere sau comodat sau angajamentul privind dotarea corespunzatoare sau alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere ca dispune de dotarea necesara indeplinirii contractului - Formularul nr. 10, precum si orice document/certificat care sa ateste indeplinirea cerintei solicitate., Cerinta nr. 6.In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va depune Formularul nr. 11. Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportat la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce face obiectul contractului. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract. Se vor accepta si ofertant/ ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si reiese ca ofertantul/ofertantii vor primi cerificare., Ofertantul trebuie sa respecte anumite standarde de protectie a mediului raportate: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management de mediu domeniul de activitate ce face obiectul contractului.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract.Se vor accepta si ofertant/ ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si reiese ca ofertantul/ofertantii vor primi cerificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer