Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reamenajare si instalare fosta Scoala Generala din comuna Sansimion


Detaliu pentru invitatia numarul 72517
Autoritate contractanta
COMUNA SANSIMION
Cod de identificare fiscala: 4245909
Adresa: SANSIMION NR 210, Sansimion
Telefon: 0266334603
Fax: 0266310388
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reamenajare si instalare fosta Scoala Generala din comuna Sansimion
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: -lucrari de amenajare, finisare- lucrari de instalatii sanitare- lucrari de instalatii electrice interioare- lucrari de instalatii de incalzire centrala
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 16.08.2007 22:29
Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2007 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Strada Principala, nr.210, comuna Sansimion, cod postal: 537285, judetul Harghita, Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind calitatea departicipant la procedura;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;Certificate de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat si bugetul local;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului /autorizatie defunctionare/altele echivalente in original;Bilantul contabil din anul precedent;Informatii generale privind cifra de afaceri;Experienta similara; Autorizatie ISCIR;Atestat pentru instalatii electrice;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere aferente ultimelor trei exercitii financiare;Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
La sediul autoritatii contractante. Contravaloarea documentatiei de atribuire este de 250 RON.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer