Achizitie publica - ?Reamenajare spatii de parcare pentru autovehicule si spatii verzi in zone de locuit ? Zona blocuri in cvartalul str.Al. Cazaban ? str. Erofte Grigore ? str. Lapusului ? str. Onestilor?
Detaliu pentru invitatia numarul 336951
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336951/09.10.2012
Denumire contract: ?Reamenajare spatii de parcare pentru autovehicule si spatii verzi in zone de locuit ? Zona blocuri in cvartalul str.Al. Cazaban ? str. Erofte Grigore ? str. Lapusului ? str. Onestilor?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259.437000, 0259.436276, Fax: 0259.437000, 0259.436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, fax: +40 259437544, persoana de contact: Valentin Trifan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, et.1 - sala mica Jud. Bihor, Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Reamenajare spatii de parcare pentru autovehicule si spatii verzi in zone de locuit ? Zona blocuri in cvartalul str.Al. Cazaban ? str. Erofte Grigore ? str. Lapusului ? str. Onestilor?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reamenajare spatii de parcare pentru autovehicule si spatii verzi in zone de locuit ? Zona blocuri in cvartalul str.Al. Cazaban ? str. Erofte Grigore ? str. Lapusului ? str. Onestilor, din care: - Lucrari constructii de trotuare;
- Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale;
- Lucrari de constructii de parcari
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 111, 496.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
18000 lei. Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4230487; 3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire: Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 actualizata, in termen de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -CERINTA NR.1 - Declaratie privind eligibilitatea; -CERINTA NR. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181; -CERINTA NR. 3 Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69?1; In cazul unei asocieri declaratiile vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii. In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180, 181 lit. a), c^1) si d) si 69?1 din OUG 34/2006 actualizata.Mentiune: Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Consilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel; Primarul Ilie Bolojan; -Viceprimarii: Chereches Florica si Rozalia Biro;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director ex. Mircea Ghitea, Director Adj. Aurelia Tent; Director Ex. Eugenia Borbei; Consilierii: Iuliana Kadar, Viorica Krausz, Erika Pantis, Bucurean Cristian, Judea Marioara, Adina Marge, Kocsis Iuliana, Bolos Ramona, Dan Antoniu.ATENTIE: Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.-CERINTA NR.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA: Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.CERINTA NR.5-Certificatul de participare la achizitie cu oferta independenta, cf. Ordinului 314/12.10.2010, prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente, a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu lucrarile ce fac obiectul prezentei achizitii.Cerinta obligatorie: 1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare .De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.3 ) Limba de redactare a ofertei?NOTA: Certificatul va fi solicitat in original/copie legalizata ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: prezentare Fisa de informatii generale, unde cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani fiscali, sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1.850.000 lei;
-prezentare bilant contabil pe ultimii 3 ani fiscali sau orice alte documente justificative din care sa reasa cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei - formular 16, care sa contina cel putin un contract similar finalizat in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei avand ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, a carui valoaresa fie mai mare sau cel putin egala cu 900.000 lei fara TVA, insotita de copia unor parti relevante ale contractului declarat pentru a fi luat in calcul la indeplinirea cerintelor privind experienta similara, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, sau proces verbal partial sau final al lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului acestuia., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru executia lucrarilor - Formular 14 prin care ofertantul sa faca dovada ca detine personal de specialitate atestat si specializat pentruexecutia lucrarilor, astfel: * sef santier - inginer in specialitatea drumuri si poduri: minim 1 persoana;* responsabil tehnic cu executia atestat de M.D.R.T., in domeniul drumuri si poduri: minim 1 persoana., NOTA: *Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor se va face pe baza urmatoarelor documente: - prezentarea de catre ofertant a copiilor xerox dupa contractele individuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pentru conformitate cu originalul, contracte de colaborare sau prestari servicii pentru acestia, declaratie de disponibilitate sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul;
- prezentare copii lizibile continand mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele de studii absolvite pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului, prin care sa se dovedeasca specializarea acestora conform cerintelor de mai sus;
- prezentare copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? dupa atestatul RTE, aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Formular 39 insotita de documente justif. din caresareiasa ca detine (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) sau alte forme de punere la dispozitie, a necesarul minim de utilaje, echipamente, instalatii si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pentru executia lucrarilor., Nota: 1) Avand in vedere specificul lucrarilor de drumuri se impune necesitatea detinerii de catre executantul lucrarilor (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) sau alte forme de punere la dispozitie, a unei statii de mixturi asfaltice sau a unui contract de furnizare pentru mixturi asfaltice.2) Pentru executia acestor lucrari se impune si dovada detinerii unui laborator minim grad II pentru verificarea capacitatii portante si a mixturilor asfaltice si a betoanelor de ciment, in proprietate sau chirie, sau prezentarea unui contract de prestari servicii cu un laborator care indeplineste conditiile impuse.3) Pentru statia de mixturi asfaltice se va prezenta Autorizatia de mediu valabila la data depunerii ofertelor.4) pentru Laboratorul de minim grad II se va depune Autorizatia valabila la data depunerii ofertelor. CERINTA NR.1 - Standarde de asigurare a calitatii - care sa ateste faptul ca operatorul/operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent pentru executia de lucrari in domeniul ce face obiectul contractului, CERINTA NR.2 - Standardele de protectie a mediului - care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului conform SREN -ISO 14001/2005 sau echivalent pentru executia de lucrari in domeniul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: descarcarea fisierelor electronice atasate prezentei invitatii in sect. "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 09:05