Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reamenajare spatii din cladirea veche, corp B, str. Ilie Macelaru, ne. 28A, Cluj-Napoca


Detaliu pentru invitatia numarul 324329
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 324329/20.04.2012
Denumire contract: Reamenajare spatii din cladirea veche, corp B, str. Ilie Macelaru, ne. 28A, Cluj-Napoca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 264-205435, fax: +40 264-205425, persoana de contact: ADA PINTICAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reamenajare spatii din cladirea veche, corp B, str. Ilie Macelaru, ne. 28A, Cluj-Napoca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: vol. I - Constructii si Instalatii electricevol. II - Instalatii de climatizare
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 544, 784 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.800 lei(respectiv 5.400 lei pt IMM).Perioada de valab. a garant. pentru participare este de: 90 de zile de la data limita de depunere a of. Garant. de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Sc. de garant. bancara in favoarea autoritatii contractante(conf. Formularului 11 din sect.- Formulare);Scrisorile de garant. bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania; - Acte de garantare emise de catre o Societate de asigurare in favoarea autorit. contract; - Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autorit contract;cont bancar RO07BTRL01301202891530XX deschis la BT Cluj.La desch. licit. banii reprezentand cuantumul garant de participare trebuie sa se afle in contul autorit contract. Of. care nu sunt insotite de dovada constituirii garant. de participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Nota: restituirea garant de participare se va face in baza cererii depuse de catre of. la sediul autorit contract(Cererea din Sect. Formulare)cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societ, precum si a denumirii procedurii. Restituirea se face in termen de 3zile lucratoare de la data indeplinirii cond. de restituire conform OUG.34/2006 art.88. Of. pierde garant de participare daca: -isi retrage of in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garant de buna executie in perioada de valabilitate a of si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze ctr de achizitie publica in perioada de valabilitate a of; -CNSC respinge o contestatie/contestatiile depusa/-e de of .., in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, actualizata. In acest caz vor plati suma de 4.324, 78lei.
Garantie de buna executie
Durata garant.de buna exec.este de 24 luni.Cuantumul garant.de buna exec.a ctr.de lucrari reprezinta 10%(respectiv 5% pentru IMM-uri)din valoarea ctr.de lucrari fara TVA.In cazul decalarii term.ctr.se va urmari si prelung.perioadei initiale, de valab.a garant.de buna exec.Mod de constit.a garant de buna exec.a ctr: -Scris.de garant.bancara in favoarea autorit.ctr(conf.Form 18 din sect Form);Scris de garant.bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania; -Acte de garantare emise de catre o Soc.de asig.in favoarea autorit ctr;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale . Executantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la Trezoreria statului, cont aflat la dispozitia achizitorului.Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.Persoanele din cadrul Autoritatii Contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, conform prevederilor articolului 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata, sunt: Emil Merdan ? Director General, Dora Fataceanu ? Director Economic, Ladislau Reider ? Director Dezvoltare, Ada Pintican - Sef Serviciu Achizitii, Ioana Mihaiela Oltean - Responsabil Procedura- in originalObservatie: Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP completata in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice de Stat (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Certificat privind plata taxelor locale si impozitelor locale ? eliberat de Primaria locala (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele. Persoane juridice romane-Certificat constatator, (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor, din care sa rezulte domeniu de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Persoane fizice romane-Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil, Declaratie privind cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani, Informatii privind situatia financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Exp.similara-Of.trebuie sa dovedeasca ca a executat lucrari similare celei supuse achiz.in ultimii 5 ani.Of.va face dovada finalizarii a cel putin unui ctr/cumul de ctr.de luc.similar in valoare de minim 435.570 lei, echiv.a 100.000 Euro Se va completa Formular B4 si va fi insotit de copii ale inf.relevante din ctr.adus in vederea demonstrarii exp.similare, recomandari (minim una, maxim trei), in copie nelegalizata.Recomanarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: -modul de indeplinire a oblig.ctr.pe parcursul derularii ctr.respectiv;
-daca pe parcursul derularii ctr.au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
-cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a op.ec;
-receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor. Obs.Of.care nu vor prezenta in cadrul doc.de eligibilitate, exp.similara mentionata, vor fii declarate inacceptabile., Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora., Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008, Standarde de asigurare a sistemului de management de mediu ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer