Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Reamenajare zona centrala al orasului Huedin Etapa I si Etapa II,,


Detaliu pentru invitatia numarul 349403
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASULHUEDIN
Numar invitatie: 349403/26.06.2013
Denumire contract: , ,Reamenajare zona centrala al orasului Huedin Etapa I si Etapa II, ,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASULHUEDINCod fiscal: 4485642, Adresa: Str. Horea Nr. 1, Huedin, Telefon: +40 264351548, Fax: +40 264351564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Horea Nr. 1, Huedin, Romania, cod postal: 405400, telefon: +40 264351548, fax: +40 264351564, persoana de contact: Czondi Eugen
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Horea Nr. 1, Huedin, Romania, Secretariat Autoritate contractanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Reamenajare zona centrala al orasului Huedin Etapa I si Etapa II, ,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul , , Reamenajare zona centrala al orasului Huedin Etapa I si Etapa II, ,Valoarea estimata fara TVAa lucrarii este de :1015969lei din care: . Constructii si instalatii-967589lei-Cheltuieli diverse si neprevazute48380lei.- demolare jardiniere existente, inlaturare borduri-refacerea jardiniere-pavarea trotuarelor cu dale din beton-plantarea vegetatiei in jardiniere-amplasare stalpi pentru iluminatul public-demontare garduri metalice existente
II.1.6) CPV: 45215222-9 - Lucrari de constructii de centre civice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 015, 969 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 19.350 lei; - Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor - Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Garan?ia de participare este irevocabila. Pentru scrisoare de garan?ie de participare se va utiliza modelul de Formular 8, anexat Fi?ei de date. Pentru virament bancar se va utiliza contul Ora?ului Huedin: RO 26TREZ2215006XXX000826 , deschis la Trezoreria Huedin, cod fiscal: 4485642.Ofertantul trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, care poate sa fie un ordin de plata sau filaCEC, si sa fie confirmata de catre banca, conformprevederilor art.86 alin.(5) lit.a din HG925/2006. - Autoritatea contractanta va retine garan?ia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situa?iile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare. - Dovada constituirii garan?iei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor ?i se va prezenta in afara plicului sigilat care con?ine oferta. - Returnarea garan?iei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizi?ii Publice, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.Echivalenta leu/alta valuta se va realiza pe baza cursuluiafisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA, sau de 5 % din pretul contractului fara TVA in cazul IMM; - Forma de constituire ;conformprevederilor art. 90, alin. (1) din H.G. nr.925/2006;Formular 6Dovada constituirii garan?iei de buna execu?ie se va face in termen de cel mult 3 zile de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta, sub sanc?iunea rezilierii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declara?ie privind eligibilitatea prevazuta la art.180 din OUG 34/2006Formular 9- Declara?ie privind neincadrarea in situa?ia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006Formular 10- Certificate constatatoare privind indeplinirea obliga?iilor exigibile de plata a impozitelor ?i taxelor catre stat ?i catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Nota: Se vor prezenta in original , in copie legalizata de notar sau copie vizibila cu men?iunea , ,conform cu originalul, ,Datala careexpira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal , cu modificarile ?i completarile ulterioare.- Certificat de participare la licita?ie cu oferta independentaFormular 24- Declara?ie privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 69^1 dinOUG 34/2006. Formular 23Nota; In vederea completarii acestei declara?ii, precizam ca persoanele cu func?ii de deciziesi persoanele implicate in procedura de achizitie publica din cadrul autorita?ii contractante sunt urmatoarele: - d-nul Mircea Moro?an ? Primarul Ora?ului Huedin;
- d-naGiurgiu Marinela ? Viceprimarul Ora?ului Huedin;
- d-naPandreaRodica ? Director Executiv Economic Ora?ul Huedin;
- d-nulCozea Dan ? Secretarul Ora?ului Huedin;
- d-nulLazeaC-tin- consilierlocal- d-naCozeaMarineleCorina ? consilierlocal- d-nulDreveIoan-consilierlocal- d-nulParpuceaEmilian- consilierlocal- d-nulPavelCosmin Viorel ? consilierlocal- d-nulSucilaValentin-consilierlocal- d-nulFarkasMarius- consilier local- d-naEdvesLaura gabriela ? consilier local- d-nulVasasStefanMartin ? consilier local- d-nulDongoloCsaba- consilierlocal- d-nulCsudomFrancisc- consilier local-d-nulBuzas IstvanAttila- consilierlocal-d-nulMatisHoriaDorin- consilier local-d-naSaitisCristina- consilierlocal Persoane juridice/fizice romane: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comer?ului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Informatiile cuprinse in Certifcatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul va fiprezentat in original, copie legalizata sau copie vizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, ,Obiectul /obiectele contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul economic clasat pe primul loc, i se va solicita, inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea certificatului costatator emis de ONRC in original/copie legalizata, pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document incopie.Prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul ? Formularul 3.)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din ?ara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie vizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?, inso?ite de traducerea autorizata ?i legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obliga?ia de a prezenta aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani financiari , sa fie de minim 1.935.178 leiDocumente relevante: -declaratie privind cifra de afaceri-Formular 11-bilantulcontabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.Pentru conversia in RON daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectivPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declara?ia ?i Lista privind utilaje, instala?iile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, Se va prezenta declara?ia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Ofertantul va asigura responsabil tehnic cu executia.Se va prezenta CV-ul persoanelor responsabile cu execu?ia care sa fie atestate in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate.ecu?ia, Executarea (finalizarea) in ultimii 5 ani, de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract in valoare de minim 967.589 lei fara TVASe vor prezenta documente care sa ateste executarea de lucrari in domeniu, insotite de certificari de bune executie cuprinzand beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei, daca au fost duse la bun sfarsit in conformitate cu normele profesionale in domeniu, Declara?ia ?i Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, calcula?i anterior datei limita de depunere a ofertelor Certificat de implementare a sistemului de mediuISO 14001:2005, sau echivalent, in domeniulaferent contractului, Certificat de atestare a calita?iiISO 9001:2008, sau echivalent, in domeniul aferent contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2013 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer