Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reamenajarea centrului de procesare de la imobilul Bancii Nationale a Romaniei ? Sucursala Regionala Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 338214
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Banca Nationala a Romaniei
Numar invitatie: 338214/25.10.2012
Denumire contract: Reamenajarea centrului de procesare de la imobilul Bancii Nationale a Romaniei ? Sucursala Regionala Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 17, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +40 232211222, fax: +40 232211888
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala Regionala Iasi a Bancii Nationale a Romaniei, str. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 17
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reamenajarea centrului de procesare de la imobilul Bancii Nationale a Romaniei ? Sucursala Regionala Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reamenajarea centrului de procesare conform proiectului tehnic si detaliilor de executie
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 289, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilit a garantiei de particip: 100 de zile - egala cu perioada de valabilit a ofertei si raportata la data limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de particip: 5000 lei.Modalitatea de constituire: conf preved art. 86 din HG nr. 925/2006.Pentru echivalenta unei garantii de participare depusa in euro se va avea in vedere cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Situatiile in care se va putea solicita executarea garantiei: a) isi retrage oferta in per de valabilit a acesteia b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per de valabilit a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 5 zile de la semnarea contractuluic) oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contractul de achizitie in per de valabilit a oferteid) contestatia depusa de ofertant a fost respinsa de C.N.S.C., conf art. 2781 din OUG 34/2006In situatia unei contest respinse de CNSC se va retine contestatorului 2897, 50 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea (fara TVA) a lucrarilor de constructii si montaj efectuate, se constituie conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006, modificat si completat prin H.G. nr. 1045/2011 si se va elibera conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG nr. 925/2006.In situatia in care se va conveni ca garantia de buna executie sa se constituie prin retineri succesive din suma datorata executarii lucrarilor executantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, conform prevederilor H.G. nr. 1045/19.10.2011 privind modificarea art. 90, alin.(3) din H.G. nr. 925/2006, cont ce va fi adus la cunostinta autoritatii contractante de catre executant in termen de 5 (cinci) zile de la data semnarii contractului.B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie conform prevederilor legale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 11) Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/20062) Prezentarea cazierului fiscal si cazieruluijudiciar al operatorului economic ofertant, in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea conforma cu originalulCompletarea formularului din sectiunea formulareatat de operatorul economic care depune oferta, cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul, precum si depunerea cazierelorCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. 34/2006Completarea formularului din sectiunea formulare atat de operatorul economic care depune oferta, cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul, pentrulit. a), c indice 1 si d) de la art. 181.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatii cu oferta independentaCompletarea formularului din sectiunea formulareCerinta nr. 4Certificat fiscal eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, conform prevederilor legale de plataCertificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta Certificatul fiscalse va prezenta , in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulCerinta nr. 5Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, conform prevederilor legale de plataCertificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta Certificatul fiscalse va prezenta , in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentinea conform cu originalulCerinta nr. 61) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/20062) persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru prezenta procedura de atribuire: Vasile Ifrim ? directorNiculae Dumitrache ? director adjunctIon Medrihan ? expert ? Directia AchizitiiNicolae Dinu ? consilier juridic ? Directia AchizitiiDan Popescu ? sef serviciu ? Directia Emisiune, Tezaur si CasierieEmil Mihailescu ? expert ? Directia Protectia ValorilorCristina Raducan ? expert -Directia Patrimoniu si InvestitiiAdina Manuela Nutescu ? sef compartiment - Sucursala Regionala IasiRodica Dulgheriu ? referent de specialitate - Sucursala Regionala IasiDan Durleci ? sef serviciu ? Directia AchizitiiCristian Camaras ? consilier juridic principal ? Directia AchizitiiAdrian Popa ? referent de specialitate - Directia Emisiune, Tezaur si CasierieDinica Gabriel ? referent de specialitate - Directia Protectia ValorilorCristina Podariu ? referent de specialitate ? Directia Patrimoniu si InvestitiiLiviu Iusca ? referent de specialitate - Sucursala Regionala IasiStefan Apastinei ? informatician - Sucursala Regionala Iasisi conf. art. 2 din ordinul ANRMAP nr. 170/15.05.2012: Membrii CA ai BNR care se regasesc la pagina web: http: //www.bnr.ro/Consiliul-de-administratie-1308.aspxprecum siMihai Dascalescu ? director ? Directia Patrimoniu si InvestitiiCatalin Belghiru ? director adjunct ? Directia Patrimoniu si InvestitiiDanut Craciun ? director regional adjunct ? Sucursala Regionala IasiIulia Stanciu ? director - Directia ContabilitateDaniela Ilie - director adjunct - Directia ContabilitateAlexandru Paunescu - director - Directia Juridica 1) Prezentarea unei declaratii, semnate si stampilate, conform art. 691 din OUG nr. 34/200, prin completarea formularului atasat din sectiunea formulare iar daca este cazul si de catre tertul sustinator sau subcontractant Cerinta nr. 1Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), unde sa se regaseasca la domeniile de activitate, coduri CAEN, corespondente cu obiectul contractuluiCertificatul constatatorse va prezenta, in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiuneaconform cu originalul si va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - valoarea medie a cifrei de globale, carevizeaza activitatea operatorului economic din cel mult ultimii trei ani, sa fie de cel putin 570000 lei- extrase din documente contabile edificatoare ale ofertantului, carevizeaza activitatea operatorului economic din cel mult ultimii trei ani si care sa demonstreze ca valoarea medie a cifrei de afaceri globale estede cel putin 570000 lei, pentruanul 1, anul 2, anul 3- completarea valorii medii a cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii trei anisi in formularul de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara- lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, calculati prin raportare la data limita de primire a ofertelor, -certificari/documente de buna executie pentru cel putin un contract similar executat, in valoare de cel putin 289750lei fara TVA, la obiective similare din banci centrale sauobiective similaredinbanci comerciale, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu- copie dupa contractul similar de la obiective similare din banci centrale sau dinbanci comerciale sau dupa acele parti ale contractului similar executat care demonstreazaexperienta similara, in situatia contractelor care nu pot fi prezentate integral din cauza unor clauze de confidentialitate, Cerinta nr. 2Informatii privind subcontractantiiSe solicita precizarea ponderiidin contract in cazul de subcontractare, precum si ce parte din contract va executa subcontractantul, prin completarea unui tabel cu mentionarea specializarii acestora si precizarile referitoare la ponderea si partea de contract subcontractata, Cerinta 3Angajament al ofertantului si al eventualilor subcontractanti de a proteja in mod corespunzator confidentialitatea tuturor informatiilor aflate in posesialor sau aduse la cunostinta lor pe intreaga durata a derularii contractului si dupa aceasta data Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001, sau echivalent, pentru asigurarea sistemului de management al calitatii in cadrul organizatiei ofertantuluiPrezentarea certificatului ISO 9001, in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, care sa demonstreze ca sunt respectate in cadrul organizatiei ofertantului standardele in ceea ce priveste sistemul de management al calitatii, Cerinta nr. 2Certificatul ISO 14001, sau echivalent, pentru asigurarea sistemului de management de mediu in cadrul organizatiei ofertantuluiPrezentarea certificatului ISO 14001, in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, care sa demonstreze ca sunt respectate in cadrul organizatiei ofertantului standardele in ceea ce priveste sistemul de management de mediu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 17:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer