Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Reamplasare PT 20/0,4kV, nr. 87, Tg Jiu, str.14 Octombrie nr. 158, Municipiul Tg Jiu, judetul Gorj"


Detaliu pentru invitatia numarul 330072
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Numar invitatie: 330072/21.06.2012
Denumire contract: "Reamplasare PT 20/0, 4kV, nr. 87, Tg Jiu, str.14 Octombrie nr. 158, Municipiul Tg Jiu, judetul Gorj"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 14491102, Adresa: STRADA BRESTEI NR 2, Craiova, Telefon: +40 372523245, Fax: +40 372523810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Calea Severinului, nr 25 (fosta Str. Nicolae Titulescu, nr.187), judetul Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200581, telefon: +40 372523254, fax: +40 372523810
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Calea Severinului nr 25, Craiova, Romania, cod postal: 200769, telefon: +40 372523254, fax: +40 372523810, Departament Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Reamplasare PT 20/0, 4kV, nr. 87, Tg Jiu, str.14 Octombrie nr. 158, Municipiul Tg Jiu, judetul Gorj"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Reamplasare PT 20/0, 4kV, nr. 87, Tg Jiu, str.14 Octombrie nr. 158, Municipiul Tg Jiu, judetul Gorj"?Reamplasarea PTCZ nr.87 Tg Jiu, prin montarea pe domeniul public a unui post de transformare in anvelopa, echipat cu celulele de MT de tip modular, compacte, cu izolatie in SF6, simplu de bare, avand urmatoarea configuratie: -Celule de linie echipata cu intrerupator 20kV- 2 buc;
-Celule de linie echipata cu separator de sarcina 20kV ? 2 buc;
-Celule trafo 20kV echipata cu separator de sarcina si sigurante ? 1buc;
-Celula masura 20kV ? 1buc;
-Trafo 20/0, 4kV, 400kVA ? 1buc;
-Tablou de distributie JT, echipat cu intrerupator automat debrosabil, 10 plecari, de forta cu MPR.?Racordarea la reteaua de 20kV a PT reamplasat prin: -Interceptarea cablurilor si introducerea in PTAB a cablurilor sosire din PTAB 252 (KAUFLAND), respectiv plecare PTAM 241 (INTEREX), ale caror trasee trec prin zona in care se va monta PTAB;
-Montare LES 20kV PTAB nr.87- PTCZ nr.81 Tg Jiu;
-Montare LES 20kV PTAB nr.87 ? PTCZ nr.26 Tg Jiu?Refacerea plecarilor pe joasa tensiune ce alimenteaza blocurile de locuinte nr.1, 14 constandin: -Realizare LES 0, 4kV cu cablu ACYABY 4x150mm² intre TDRI al PTAB nr.87 si firida de distributie existent la bloc 1, sc.3;
-Realizare LES 0, 4kV cu cablu ACYABY 4x150mm² intre TDRI al PTAB nr.87 si firida de distributie existent la bloc 14, sc1.?Realizare LES 0, 4kV cu cablu ACYABY 4x240mm² intre PTAB nr.87 siPTCZ 26 pentru rezervarea reciproca pe partea de jt a PTAB nr.87 Tg Jiu si PTCZ nr.26 Tg Jiu, pe traseul PTAB nr.87- firida de distributie E 2-6+2xBMPT, montata in zona blocului 16, sc1;?Refacere plecare joasa tensiune ce alimanteaza blocul de locuinte nr.16;?Realizare LES 0, 4kV cu cablu ACYABY 4x150mm² din firida de distributie E 2-6+2xBMPT pana la blocul 16, sc1;?Refacerea alimantarii cu energie electrica a consumatorilor SC SOREX SRL si SC REGAL SRLcu masura in postul de transformare;?Din firida de distributie E 2-6+2XBMPT se vor realiza doua plecari, una cu cablu ACYABY 3x50+25mm² (pentru SC REGAL SRL), celalta cu ACYABY 3x150+70mm² (pentru SC SOLAREX SRL), se vor intercepta cele doua alimentari in zona fostului post de transformare PTCZ 87, si se vor mansona. Astfel se realizeaza alimentarea celor doi consumatori. Masura pentru cei doi consumatori se va amplasa in firida E 2-6+2xBMPT proiectata.?Reamplasarea blocului de masura si protectie pentru iluminat BMPIP langa PTAB nr.87 reamplasat, se va alimenta din acesta prin intermediul un LES 0, 4kV cu cablu ACYABY 4x95mm²;?Realizarea a doua LES-uri 0, 4kV ce vor prelua cele doua circuite de iluminat din zona cu cablu ACYABY 4x70mm², unul pana la cutia de conexiuni a lampii din zona blocului 1 scara 3 si celalalt circuit pana la cutia de borne a lampii din zona blocului 16, scara1;?Realizare LES 0, 4kV cu cablu ACYABY 4x35mm², intre BMPIP al PTAB nr.87 reamplasat si PTCZ 26 ? circuit de impuls al iluminatului public.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 742, 048.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 8.000, 00 lei ; Daca CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare suma de 4.522, 04 lei, calculata in conformitate cu prevederile articolului 278^1 din OUG34/2006;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara sau OP in contul nr.RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe OP este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul cu documentele de eligibilitate. Perioada de valabilitate a ofertei: 180 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE a contract.de lucr, reprez.10%din val.contr.GBE se poate constit.si prin: -scris.de garant.banc.in fav.AC pt.intr.val.a lucrarii(10% din val.de oferta);
-ret.succes.de 10% din val.fact.accept.si onorate la plata;
- printr.instrum.de garantare emis in cond.legii de o soc.banc.sau de o soc.de asig, care devine anexa la contract.Daca GBE se va constit.prin ret.succes, prima dep.se va face inainte de semn.contract.de ex.si va fi in cuantum de: total garant/durata de executie(luni), dar nu mai putin de 0, 5%din pretul contract.Ofertant.are oblig.de a deschide un cont la dispoz.AC, la o banca agreata de ambele parti.Pe parcursul indepl.contract., autorit.contract.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite ofertantului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea ofertantului.b)Perioada garant.de buna executie acordata pentru intreaga lucrare va fi de min 24 luni.AC este societate comerciala care nu se supune prevederilor HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea - completata in conformitate cu Formularul 12A din sectiunea Modele de formulare - in original. Documentul se va depune de ofertant si de asociat/tertul sustinator (daca este cazul);
-Certificat de participare cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul 12E din sectiunea Modele de formulare- in original. Candidatul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe candidaturi individuale si/sau comune, sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte;
-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi completata in conformitate cu Formularul 12B din sectiunea Modele de formulare - in original. Documentul se va depune de ofertant/asociat (daca este cazul). Tertul sustinator (daca este cazul) va depune declaratia privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 completata doar pentru lit. a), c1), d);
- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 12 D din Sectiunea ?Modele de formulare? ?in original. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Director Directie Ing.Ion Dobrescu, Manager Departament Ec.Mariana Breciuga, Director Directie ec. Cornelia Ionescu, Manager Dept. ing. Constantin Baltaretu, Compartiment Achizitii ing. Viorel Catana, Manager Dept. Investitii ing. Petrut Pirvu. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei/tertul sustinator/subcontractantul).- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritati competente din tara). Acestea vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util certificatele solicitate, acesta poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, urmand ca in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tarziu de data aprobarii raportului procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele juridice straine vor prezenta orice act edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotita de traducerea legalizata in limba romana, respectandu-se prevederile art. 182 din OUG 34/2006. -Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC). Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in conditiile in care acesta a prezentat actul in copie lizibila conform cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.-Documente care dovedesc inregistrarea ca I.M.M. (daca este cazul): In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia: - Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta nr. 27);
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa2 din Ordonanta nr. 27)- ATESTAT ANRE tip C2A emis in conformitate cu Regulamentul nr. 24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic- valabil la data limita stabilita de depunere a candidaturilor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Atestatele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani: cel putin egala cu 1.113.100, 00 lei., Cerinta nr. 2: Bilantul contabil pe anul 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, conform formularului 12 F- sectiunea formulare. Aceasta lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Experienta similara se va referi la lucrari in retele electrice de distributie si va rezulta din insumarea a maxim 3 lucrari similare cu cele prevazute in caietul de sarcini, duse la bun sfarsit in ultimii cinci ani, si a caror valoare cumulata este egala sau mai mare decat: 334.000, 00 RON fara TVA., 2.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., 3.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat., 4.Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate considerat necesar si responsabil direct de indeplinirea contractului. Declaratia ofertantului va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. CV-urile vor descrie principalele lucrari executate., a)Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995., b)Responsabil tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, in conformitate cu prevederile Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005. In conformitate cu Ord. MEC 264/2005 nu pot fi responsabili tehnici cu executia lucrarii, angajatii SC CEZ DISTRIBUTIE SA., c)Electricieni autorizati (se vor prezenta in copie carnetele de electricieni autorizati vizate la data limita de depunere a ofertelor)., 5) Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, 6)Informatii privind asociatii- Acord de asociere ( daca este cazul) Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 emis de organisme acreditate, Certificarea sistemului de protectie a mediului conform ISO 14001/2005 emis de organisme acreditate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se gaseste pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer