Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reamplasare statie de transformare 20/6 kV, ST9, in zona Valea Rosie - Valea Rogojelu si prelungire LEA 20kV d.c. L8+L9, Cariera Pinoasa


Detaliu pentru invitatia numarul 356905
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 356905/13.01.2014
Denumire contract: Reamplasare statie de transformare 20/6 kV, ST9, in zona Valea Rosie - Valea Rogojelu si prelungire LEA 20kV d.c. L8+L9, Cariera Pinoasa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: A.I. Cuza, nr. 5, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210132, telefon: +40 253205411, fax: +40 253227280, persoana de contact: dl. Grigorie DADALAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A., str. A.I.Cuza nr. 5, loc. Tg. Jiu, registratura parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reamplasare statie de transformare 20/6 kV, ST9, in zona Valea Rosie - Valea Rogojelu si prelungire LEA 20kV d.c. L8+L9, Cariera Pinoasa
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de reamplasare statie de transformare 20/6 kV, ST9, in zona Valea Rosie - Valea Rogojelu si prelungire LEA 20kV d.c. L8+L9, la Cariera Pinoasa
II.1.6) CPV: 45317200-4 - Lucrari de instalare electrica de transformatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 490, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 49.000 lei. Se va completa formularul 3.Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cont IBAN RO 59 RZBR 0000 0600 1465 2248, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data sedintei de deschidere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societatede asigurari, care se va prezenta in original; O.P. confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor)IMM constituie GP cuantum 50% valoare.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantum GBEx: 10% val. contract, fara TVA.Constituire GBEx: a) Instrument de garantare emis de o societate bancara/asigurari (Formular 4), b) Retineri succesive din sumele datorate din facturi partiale. Executantul este obligat sa deschida la Trezorerie, un cont disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma depusa sa fie mai mare de 0, 5% din valoarea contractului. Achizitorul alimenteaza contul din retineri succesive pana la valoarea GBEx. Achizitorul instiinteaza prestatorul de varsamintele efectuate. Din cont pot fi dispuse plati atat de prestator, cu avizulscris al achizitorului, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a achizitorului, conf. art. 90 (3) HG 925/2006.GBEx se restituie conform art. 92, alin. 4 din HG 925/2006.In cazul IMM - urilor, GBEx este 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind: eligibilitate, neincadrare in situatii art. 180 si 181 din OUG 34/2006 - se vor completa formularele 14.1 si 14.2, neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 - se va completa formularul 16 ; calitatea de participant la procedura - se va completa formularul 9; certificat de participare cu oferta independenta - se va completa formularul 15; incadrare IMM - se va completa formularul 17.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Dan Laurentiu CIUREL - Director General Executiv2. Maria SCURTU - Director Divizie Financiara3 Grigorie DADALAU - Director Achizitii4. Laura Elena MANEA - Sef Departament Juridic5. Silvica BOIANGIU - Sef Serv. Achizitii Lucrari si Servicii6. Georgeta SANDU - Serv. Achizitii Lucrari si Servicii1) daca ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 (4) HG 925/2006, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea criteriilor de calificare si anexa mentionand succint modul concret de indeplinire a cerintelor minime, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma indeplinire cerinte calificare, la solicitarea autoritatii contractanta, in termen care nu trebuie sa fie mai mic de 3 zilelucratoare. Se completeaza formularul 5 si anexa 1 la acesta.2) daca sunt incertitudini/neclaritati documente, autoritate contractanta are drept sa solicite detalii/precizari/confirmari suplim. ofertantului.3)- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertamtului din procedura.- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura.- Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertamtului din procedura . 1.Pentru persoane juridice/fizice romane, prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, din care sa reiese ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar de activitate cod CAEN corespondent obiect contract ce reiese din documentatia de atribuire.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.3. Prezentare copie atestat A.N.R.E. - pentru executie LEA cu tensiuni nominale de tipul celor din procedura, conform ordin 24/2007.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa informatii generale.Prezentarea cifrei medii anuale de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care sa fiecel putin egala cu 4.500.000 lei.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de oalta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Daca ofertantul demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, are obligatia de a dovedi sustinerea, prinprezentarea unui angajament ferm din partea persoanei sustinatoare care confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate, conform art.11^1 HG 925/2006.Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prevederile art. 69^1, 180 si 181, lit. a), c1), d) din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei principalelor lucrari similare executate in ultimii 5ani, continand valori, perioada si locul prestarii serv, modul de indeplinire aobligatiilor contractuale, beneficiari, etc.Ofertantului va prezenta documente/certificate constatatoare, care confirma executareain ultimii 5 ani a cel putin unui contract, maxim 3 contracte de lucrari similare celor ce fac obiectul procedurii de achizitie, a caror valoare cumulata este cel putin egala cu valoarea de 2.490.000 lei.Executia lucrarilor se confirma prin prezentarea unor certificari de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Capacitatea tehnica/profesionala privind experienta similara a ofertantului poate fi sustinuta de alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice.Daca ofertant/candidat demonstreaza capacitate tehnica/profesionala cusustinerea altei persoane, are obligatia dovedirii sustineri, de regula prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei sustinatoare care confirma punerea la dispozitie a resurselor tehnice/profesionale, conform art. 11^1 HG 925/2006.Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prev art. 69^1/180/181 lit.a), c1), d) din OUG 34/2006., Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Prezentarea declaratiei referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Ofertantul va face dovada ca detine personal tehnic de specialitate: electricieni automatizare, electricieni autorizati ANRE, personal autorizat ISCIR, electrician post trafo, instalator electrician, lacatusi mecanici, sudori autorizati, betonist, dulgher constructor, muncitor deservire constructii montaj, inginer autorizat ANRE minim IIIA si IIIB, lucrator topo si inginer topograf, conform Ordinului 23/15.05.2013 privind aprobarea , ,Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice?, CR 9 si STAS 287/1, PT CR 8 ? 2009, HG 1048/2006, HG 1146/2006, Legea 319/2006.De asemenea se va mentiona un responsabil tehnic cu executia pentru care se va prezenta in copie atestatul tehnico - profesional, in domeniul de activitate al contractului si/sau legitimatie.Capacitatea tehnica/profesionala privind dotarea tehnica a ofertantului poatefi sustinuta de alta persoana, indiferent natura relatii juridice.Daca ofertant/candidat demonstreaza capacitate tehnica/profesionala cusustinerea altei persoana, are obligatia dovedirii sustinerii, de regula prin prezentarea unui angajament ferm din partea persoanei sustinatoare careconfirma punere la dispozitie a resurselor tehnice/profesionale, conform art.11^1 HGR 925/2006.Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prev art. 69^1/180/181 lit.a), c1), d) din OUG 34/2006., Informatii privind dotarea tehnica cu mijloace, instalatii, echipamente tehnice, etc.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere care sa contina informatii privind posibilitatea asigurarii mijloacelor, instalatiilor si echipamentelortehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului.Ofertantii trebuie sa detina dotarea tehnica necesara conform tehnologiei si specificului fiecarei lucrari in parte: executarea sapaturilor pentru montarea stalpilor, executarea fundatiilor turnate sau betonate, montarea stalpilor, montarea instalatiei de protectie prin legarea la priza de pamant, montarea conductoarelor, montarea utilajelor si echipamentelor, reglarea protectiilor, efectuarea verificarilor de probe.Capacitatea tehnica/profesionala privind dotarea tehnica a ofertantului poatefi sustinuta de alta persoana, indiferent natura relatii juridice.Daca ofertant/candidat demonstreaza capacitate tehnica/profesionala cusustinerea altei persoana, are obligatia dovedirii sustinerii, de regula prin prezentarea unui angajament ferm din partea persoanei sustinatoare careconfirma punere la dispozitie a resurselor tehnice/profesionale, conform art.11^1 HGR 925/2006.Persoana sustinatoare nu se incadreaza in prev art. 69^1/180/181 lit.a), c1), d) din OUG 34/2006., Informatii privind subcontractantii, conform art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (dupacaz) formularul model, insotit de lista cuprinzand subcontractantii si de acordurile de subcontractare (formular model), cu precizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si a datelor de recunoastere asubcontractantilor propusi. Standarde de asigurare a calitatiiPrezentare certificat calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul de activitate al obiectului contractului, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor., Standarde de asigurare a protectiei mediului.Prezentare certificat SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent in domeniul deactivitate al contractului valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.01.2014 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer